بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

پس از سه‌ روز رقابت ؛ آمل قهرمان رقابت‌های بوکس جوانان مازندران شد

18-اردیبهشت-95
بهنام دوستدار- مشتزنان جوان آمل موفق شدند پس از سه روز رقابت در مسابقات بوکس جوانان استان مازندران به قهرمانی دست پیدا کنند.

بنابراین گزارش وبه نقل ازشمال ورزشی، مسابقات بوکس قهرمانی شهرهای مازندران در رده سنی جوانان جمعه‌شب با برگزاری دیدارهای فینال در اوزان ده‌گانه به‌کار خود پایان داد.


این مسابقات به مدت سه روز بر روی یک رینگ در سالن ورزشی سرپوشیده شهید خوش‌سیما شهرستان آمل برگزار شد که در آن 17 تیم از شهرستان‌های مختلف با مبارزه 69 بوکسور در رده سنی جوانان به مصاف هم رفتند. 

این رقابتها به صورت حذفی در 10 وزن برگزار شد که سطح کمی و کیفی بالایی برخوردار بود.

افراد مدال‌آور این رقابت‌ها به همراه نفرات منتخب کمیته فنی مسابقات خود را برای رقابت‌های قهرمانی بوکس کشور در رده سنی جوانان آماده می‌کنند.

در پایان مسابقات قهرمانی بوکس جوانان مازندران ورزشکاران شهرستان آمل با کسب یک مدال طلا، سه نقره و سه برنز در مجموع با کسب 15 امتیاز به مقام قهرمانی رسیدند، شهرستان قائم‌شهر با دو مدال طلا و یک نقره پس از کسب 12 امتیاز نائب قهرمان شد.


شهرستان محمودآباد با دو مدال طلا، یک نقره و 12 امتیاز به جایگاه سوم رسیده و بوکسورهای نوری هم با دو مدال طلا و کسب 12 امتیاز به جایگاه چهارم رسیدند.

متین دوچشمه از شهرستان قائم‌شهر قهرمان وزن 49 کیلوگرم شد و سبحان اسدی از ساری و حسین احمدی از کیاسر به ترتیب مکان دوم و سوم را از آن خود کردند.

در وزن 52 کیلوگرم ابوالفضل زمانی از کیاسر قهرمان شد، محمدامین ابراهیم‌پور از بهشهر نائب قهرمان شده و سهیل پردل از ساری به جایگاه سوم رسید.

سید علی علیزاده از محمودآباد در وزن 56 کیلوگرم به مکان نخست رسید، فرزاد قاسم‌نژاد از قائم‌شهر نائب قهرمان شده و مبین شاکری‌خورشیدی از بابل و مهدی غلامی از خرم‌آباد تنکابن به طور مشترک سوم شدند.


در وزن 60 کیلوگرم اشکان رشید از نور قهرمان شد، محمد براری از کیاسر دوم شده و مهدی زیاری از آمل و امیرحسین اسدپور از ساری مشترکا سوم شدند.

علی همرنگ از محمودآباد در وزن 64 کیلوگرم به جایگاه نخست رسید، محمدرضا یعقوبی از ساری دوم شده و کیوان عباسی از سوادکوه و جواد بارقه از نکا سوم شدند.


در وزن 69 کیلوگرم علی اسفندیاری از نور به جایگاه نخست رسید، علی ابراهیمی از آمل نائب قهرمان شد و ابراهیم باباگلی از محمودآباد و بهنام عصاییان از بابلسر سوم شدند.

محمدعلی حسین‌نژاد از قائم‌شهر در وزن 75 کیلوگرم قهرمان شد، محمدرضا آبادیان از سیمرغ دوم شده و محمدرضا سلیمانی از سوادکوه و محمدرضا شعبانی از خرم‌آباد تنکابن سوم شدند.


در وزن 81 کیلوگرم علی عمتی از خرم‌آباد تنکابن قهرمان شد، خلیل رمضانی از شهرستان آمل دوم شده و محمدعلی شیرعلی‌پور از جویبار و محمد رادمهر از رامسر به صورت مشترک سوم شدند.

در وزن 91 کیلوگرم محمدرضا قادریان از نوشهر به جایگاه نخست رسید، سید محسن عظیمی از آمل نائب قهرمان شده و احمدرضا افلاکی از سوادکوه و روزبه سفری از بهشهر سوم شدند.


در وزن مثبت 91 کیلوگرم امیر حسین ثقفی از آمل اول شد، امیرعباس محمدی از تنکابن دوم شد و امیر حسین هادی‌نیا از بابل و علی مهدویان از کیاسر سوم شدند.


کاپ تکنیک مسابقات به اشکان رشید از شهرستان نور رسید و کاپ اخلاق را ورزشکاران کیاسری از آن خود کردند.

از کورش ابراهیمی در مسابقات قهرمانی بوکس جوانان مازندران به عنوان داور برتر قدردانی شده و از زحمات پیوند کشوری فرزند باغبان بوکس ایران قدرشناسی شد.


ابوالقاسم عباسی معاون ورزش قهرمانی و فنی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران، پرویز نصیری‌سوادکوهی سرپرست هیأت بوکس مازندران، ناصر نصری‌شاهان‌دشت سرپرست اداره ورزش و جوانان آمل، مسؤولان استانی و شهری کاپ قهرمانی و هدایای ورزشکاران و تیم‌های برتر را در آئین اختتامیه مسابقات قهرمانی بوکس جوانان مازندران اهدا کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد