بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

شرایطم ایده آل است روزبهانی: از حاشیه سازان و منتقدانم تشکر می‌کنم/ امیدوارم در برزیل طلسم شکن باشم

11- مرداد- 95
بهنام دوستدار- تنها نماینده بوکس ایران در المپیک برزیل گفت: از آنهایی که علیه من بودند و مدام برایم حاشیه می‌ساختند تشکر می‌کنم؛ چون آنها انگیزه احسان روزبهانی را دو چندان می‌کردند. 

احسان روزبهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: خدا را شاکرم که با تمام تلاشی که داشتم توانستم ابتدا سهمیه حضور در المپیک برزیل را کسب کنم. در طول این مدت روی تمریناتم تمرکز کرده بودم و حالا راهی المپیک می‌شوم تا ان‌شاءالله با دعای خیر مردم بتوانم بهترین نتیجه را کسب کنم.

وی در ادامه افزود: شرایط روحی و روانی خوبی دارم و از لحاظ جسمانی هم در وضعیت ایده‌آلی قرار دارم. یک مقدار از ناحیه بینی در آخرین رقابتی که حضور پیدا کردم مصدوم شدم اما در حال حاضر هیچ گونه مصدومیتی ندارم.

تنها بوکسور المپیکی ایران گفت: از تمام مردم و هواداران بوکس تشکر می‌کنم که همیشه دعاگوی ما ورزشکاران بودند و امیدوارم عملکردم در المپیک باعث شادی همه آنها شود. از خانواده‌ام تشکر می‌کنم که در طول این چهار سال پشتوانه خوبی برایم بودند. از همه آنهایی که برای موفقیتم قدم برداشتند تشکر می‌کنم. امیدوارم که شرمنده مردم و خانواده‌ام نشوم. از اکبر احدی که در این مدت به عنوان مربی اختصاصی کنار من حضور داشت واقعا تشکر می‌کنم.

روزبهانی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: از همه آنهایی که در این مدت کمک حالم بودند تشکر می‌کنم؛ حتی از آنهایی که منتقدم بودند و مدام برایم حاشیه می‌ساختند هم تشکر می‌کنم؛ چون آنها با کارهای‌شان باعث می‌شدند که انگیزه احسان روزبهانی دوچندان شود. وقتی برایم حاشیه درست می‌کردند من مجاب می‌شدم تا تمریناتم را بیشتر کنم. به هر حال امیدوارم که در المپیک طلسم شکن باشم و دل همه مردم ایران را شاد کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد