بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

امیدوارم حضور رئیس فدراسیون جهانی برای بوکس ما مفید باشد / احدی: روزبهانی قهر نکرده است اما از شرایطش راضی نیست

28-اردیبهشت-95
بهنام دوستدار- مربی تیم ملی بوکس گفت: روزبهانی به خاطر شرایطی که دارد گلایه‌مند است و تا جایی که من اطلاع دارم او قهر نکرده و اردوها را نیز ترک نکرده است.

برپایه این گزارش اکبر احدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تمرینات احسان روزبهانی اظهار داشت: روزبهانی شرایط خوبی دارد و از لحاظ فنی در وضعیت ایده‌آلی قرار دارد. روز شنبه او آخرین تمرینات خود را سپری کرد و پس از چند روز استراحت قرار است از روز شنبه هفته آینده دوباره تمرینات خود را آغاز کند. 

ادامه مطلب ...

کمیته ملی المپیک پیگیر وضعیت احسان روزبهانی

27-اردیبهشت-95
بهنام دوستدار- کمیته ملی المپیک قرار است برای رسیدگی به مشکل احسان روزبهانی جلسه‌ای را با این ورزشکار المپیکی و مسئولان فدراسیون بوکس داشته باشد.


براساس این گزارش و به نقل از ایسنا، احسان روزبهانی بوکسور المپیکی ایران روز گذشته در اعتراض به بی توجهی مسئولان فدراسیون بوکس اقدام به ترک تمرینات خود کرد. 

ادامه مطلب ...

به علت کم توجهی مسئولان؛ قهر روزبهانی با تمرینات تیم ملی بوکس


27-اردیبهشت-95
بهنام دوستدار- ملی پوش المپیکی کشورمان تمرینات تیم ملی را ترک روزبهانی به علت کم توجهی مسئولان نسبت به شرایطش تمریناتش را رها کرد.


بنابراین گزارش وبه نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ احسان روزبهانی بوکسور المپیکی وزن 81- کیلوگرم ایران به عنوان نخستین المپین ایران دو سال قبل، از مسابقات بوکس نیمه حرفه ای ستارگان جهان موفق به کسب سهمیه المپیک 2016 ریو شد. 

ادامه مطلب ...

تاخیر در برگزاری مسابقات جهانی بوکس به دلیل دوپینگ روسها

24-اردیبهشت-95
بهنام دوستدار- به دلیل رسوایی‌های اخیر روسیه در دوپینگ ورزشکاران این کشور، مسابقات جهانی بوکس به تاخیر افتاد.
بنابراین گزارش، در حالی که قرار بود مسابقات جهانی بوکس به میزبانی روسیه در تاریخ 21 می برگزار شود، اما به دلیل رسوایی‌هایی اخیر این کشور در مثبت اعلام شدن تست‌های دوپینگ، این مسابقات به تاخیر افتاد. 

ادامه مطلب ...

احتمال اعزام زودتر از موعد تیم ملی بوکس به آذربایجان



24-اردیبهشت-95

بهنام دوستدار- نایب رئیس فدراسیون بوکس گفت: با توجه به اینکه نتوانستیم برای حضور در مسابقات آذربایجان مسابقات تدارکاتی داشته باشیم به دنبال اعزام زودتر تیم به این کشور هستیم.


برپایه این گزارش، روح‌الله حسینی در مورد اعزام تیم ملی بوکس به مسابقات آذربایجان که به نوعی آخرین مسابقات کسب سهمیه المپیک برای بوکس کشورمان به حساب می‌آید عنوان کرد: با توجه به اینکه برای مسابقات چین و البته اعزام آذربایجان مسابقات تدارکاتی نداشتیم قصد داریم در صورت امکان تیم را دو هفته زودتر به آذربایجان بفرستیم. به احتمال زیاد 8 بوکسور را به آذربایجان اعزام می‌کنیم. 

ادامه مطلب ...

عضو تیم ملی بوکس: برای رفتن به المپیک در رینگ باکو می جنگم

23-اردیبهشت-95
بهنام دوستدار- ملی پوش باتجربه کشورمان گفت: با تمام وجود در رینگ مسابقات جهانی باکو می جنگم تا بتوانیم راهی المپیک شوم.


برپایه این گزارش وبه نقل از ایرنا، فروتن گل آرا روز چهارشنبه اظهار داشت: تمرین های خود برای حضور در این رقابت ها را به صورت مستمر ادامه می دهم و اکنون در وضعیت جسمانی مناسبی قرار دارم. 

ادامه مطلب ...

مسابقات بوکس نوجوانان جام حیدرعلی اف-اذربایجان :سجاد موسوی با شایستگی به مدال طلا دست یافت/ یک طلا برای تیم ده نفره

21-اردیبهشت-95
بهنام دوستدار- ملی پوش نوجوان کشورمان درفینال رقابتهای جام حیدرعلی اف-آذربایجان به مدال طلا دست یافت.

سجادموسوی نماینده وزن 82+ تیم ملی نوجوانان کشورمان امروز ساعاتی پیش در برابر نماینده روسیه به پیروزی ارزشمندی دست یافت وتوانست طلای سنگین وزن جام حیدرعلی اف را ازآن خود نماید. 

ادامه مطلب ...

رقابتهای بوکس نوجوانان جام حیدر علی اف- آذربایجان :یک پیروزی و سه شکست در روز نخست


19-اردیبهشت-95
بهنام دوستدار- دور اول رقابتهای جام حیدرعلی اف(جام ریاست جهوری)با یک پیروزی و سه شکست برای مشتزنان نوجوان کشورمان همراه بود.


بنابراین گزارش، این رقابت های بوکس نوجوانان جام حیدر علی اف آذربایجان با حضور153 بوکسور از چهارده تیم(ایران،روسیه،قزاقستان،ازبکستان،قرقیزستان،گرجستان،مجارستان،اوکراین،مونته نگرو ،مغولستان و آذربایجان با سه تیم) از روز گذشته در حال پیگیری است.

بنابراین گزارش و به نقل ازسایت فدراسیون بوکس،در نخستین روز این رقابت ها سجاد موسوی در سنگین وزن مقابل بوکسور کشور میزبان در یک مبارزه جذاب به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه پایانی شد. 

ادامه مطلب ...

پس از سه‌ روز رقابت ؛ آمل قهرمان رقابت‌های بوکس جوانان مازندران شد

18-اردیبهشت-95
بهنام دوستدار- مشتزنان جوان آمل موفق شدند پس از سه روز رقابت در مسابقات بوکس جوانان استان مازندران به قهرمانی دست پیدا کنند.

بنابراین گزارش وبه نقل ازشمال ورزشی، مسابقات بوکس قهرمانی شهرهای مازندران در رده سنی جوانان جمعه‌شب با برگزاری دیدارهای فینال در اوزان ده‌گانه به‌کار خود پایان داد.


این مسابقات به مدت سه روز بر روی یک رینگ در سالن ورزشی سرپوشیده شهید خوش‌سیما شهرستان آمل برگزار شد که در آن 17 تیم از شهرستان‌های مختلف با مبارزه 69 بوکسور در رده سنی جوانان به مصاف هم رفتند. 

ادامه مطلب ...

رقابتهای بوکس قهرمانی جوانان اسیا-قزاقستان تیم ملی جوانان در آستانه حذف از رقابتهای آسیا / هفتمین نماینده کشورمان نیز حذف شد

گزارش اختصاصی بهنام دوستدار 18-اردیبهشت-95
هفتمین نماینده جوان بوکس کشورمان در رقابتهای بوکس قهرمانی جوانان آسیا پریروز پنچ شنبه با شکست برابر نماینده فزاقستان از دور رقابتها کنار رفت.


بنابراین گزارش وبه نقل از یک منبع آگاه تیم ملی جوانان ایران که با تیمی 8 نفره در رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا در قزاقستان به مصاف رقبا رفته بود پیش از این در روزهای دوشنبه وسه شنبه 13 و14 اردیبهشت ماه 6 بازیکن خود را نیز با شکست برابر رقبا از دست داده بود. 

ادامه مطلب ...

رقابتهای بوکس قهرمانی جوانان اسیا-قزاقستان : تیم ملی جوانان در قزاقستان زمینگیر شد

گزارش اختصاصی بهنام دوستدار 15-اردیبهشت-95
ملی پوشان جوان بوکس کشورمان که در رقابتهای بوکس قهرمانی جوانان آسیا در قزاقستان حضور دارند دیروز سه شنبه در دور اول این رقابتها بیش از نیمی از تیم 8 نفره خود را حذف شده دیدند.


بنابراین گزارش تیم جوانان ایران با هشت مشتزن جوان دررقابتهای بوکس قهرمانی اسیا در دور نخست زمینگیر شد این تیم در روز دوم تنها با دو مشتزن در جدول حضور دارد. به گزارش منابع نزدیک به تیم ملی و فدراسیون بوکس، گزارش و نتایج این تیم در روز اول تا این لحظه بدین شرح میباشد. 

ادامه مطلب ...

حضور تیم نوجوانان بوکس ایران در مسابقات جام ریاست جمهوری آذربایجان

15-اردیبهشت-95
بهنام دوستدار-نوجوانان بوکس ایران در تورنمنت آذربایجان شرکت میکند. تیم بوکس نوجوانان ایران با ترکیب 10 وزن در تورنمنت جام ریاست جمهوری آذربایجان شرکت خواهد کرد. 

ادامه مطلب ...

تیم ملی بوکس نیاز به پوست اندازی دارد؛ مربی تیم ملی بوکس: از تیم بدون امکانات انتظار نداشته باشید

14-اردیبهشت-95
بهنام دوستدار- استکی میگوید از تیم بدون بودجه و اردوی تدارکاتی برون مرزی نباید انتظار داشت.

براساس این گزارش وبه نقل از خبرگزاری صدا وسیما، علیرضا استکی درباره شرایط تیم ملی بوکس گفت: همه اهالی بوکس کمک می کنند که بتوانیم در مسابقات جهانی انتخابی المپیک در جمهوری آذربایجان به نتایج خوبی برسیم. کار سختی پیش رو داریم اما امیدوارم بتوانیم در مسابقات جهانی انتخابی المپیک در باکو به موفقیت برسیم.  

ادامه مطلب ...

روزبهانی: پولی نگرفته ام و کسی هم پیگیری نکرده است

13-اردیبهشت-95
بهنام دوستدار- تنها خواسته من از فدراسیون برای کسب نتیجه مطلوب در بازی های المپیک 2016 ریو فراهم آوردن حریفان تمرینی است و هیچ درخواست دیگری از آنها ندارم.
احسان روزبهانی در حالی قرار است به مسابقات المپیک ریو اعزام شود که معتقد است هیچگونه دریافتی از فدراسیون نداشته است.

براساس این گزارش وبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان احسان روزبهانی عضو تیم ملی بوکس و دارای سهمیه المپیک 2016 ریو گفت: متاسفانه در طول 2 سال گذشته نه تنها هیچگونه دریافتی از فدراسیون نداشته ام بلکه پیگیری هایم به نتیجه ای نرسیده است. 

ادامه مطلب ...

بوکس جوانان آسیا-قزاقستان / حریفان نمایندگان ایران مشخص شدند/قرعه سخت برای ملی پوشان جوان

13-اردیبهشت-95
بهنام دوستدار- مشتزنان جوان کشورمان دررقابتهای قاره کهن حریفان خود را شناختند مراسم وزن‌کشی و قرعه‌کشی رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان آسیا صبح دیروز برگزار شد.

براساس این گزارش و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما؛ رقابت های بوکس قهرمانی جوانان آسیا با حضور 110 بوکسور از 18 کشور از امروز در شهر پاولودار قزاقستان آغاز می شود. 

ادامه مطلب ...

اکبر احدی: روزبهانی مدال‌آور ریو خواهد بود

چهارشنبه8 -اردیبهشت-95
بهنام دوستدار- سرمربی بوکسورهای ایران در رقابت‌های بوکس حرفه‌ای می‌گوید شرایط احسان روزبهانی برای حضور موفق در المپیک ریو بسیار مناسب است و حتی می‌توانیم به مدال‌آوری او در المپیک ریو هم امیدوار باشیم.


برپایه این گزارش و به نقل از راه دانا؛اکبر احدی درباره آخرین وضعیت بوکسورهای حرفه ای ایران گفت: «خوشبختانه شرایط روزبهانی در آستانه المپیک بسیار خوب پیش می رود. ما مرحله اول تمرینات را از دوم فرودین ماه سال جاری‌ آغاز کردیم و تا 27 فرودین ماه ادامه داشت. همچنین مرحله دوم تمرینات ما از دوم اردیبهشت استارت زده شد و تا 27 اردیبهشت هم ادامه خواهد داشت.» 

ادامه مطلب ...

دانشمند فرد: در آذربایجان سهمیه را اضافه می کنیم

سه شنبه7-اردیبهشت-95
بهنام دوستدار- ملی پوشان بوکس برای شرکت درآخرین فرصت انتخابی المپیک آماده میشوند بنابراین گزارش تیم ملی بوکس کشورمان برای کسب سهمیه های بیشتر عازم کشور آذربایجان خواهد شد .

علی دانشمند فرد دبیر فدراسیون بوکس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت : تیم ملی بوکس به دلیل نداشتن بودجه و عدم برپایی اردو و حضور در رقابت های مختلف ، نتوانست در مسابقات کسب سهمیه پکن چین نیز موفق ظاهر شود. 

ادامه مطلب ...

بلغارستان فرصتی برای سهمیه المپیک بوکس

سه شنبه7-اردیبهشت-95
بهنام دوستدار- تورنمنت بوکس بلغارستان فرصتی برای کسب سهمیه بوکسورهای نیمه حرفه‌ای است.


بنابراین گزارش وبه نقل از میزان، تورنمنت بوکس بلغارستان 24 اردیبهشت برگزار می‌شود که براساس اعلام فدراسیون جهانی در این مسابقات در هر وزن بوکسورهای حاضر در لیگ نیمه حرفه‌ای ستارگان (APB) و بوکسورهای حاضر در لیگ باشگاهی سازمان جهانی بوکس (WSB) حق حضور دارند. 

ادامه مطلب ...

استکی: وقتی از مسابقات انتخابی استقبال نشود بهتر نخواهیم شد/سیدبندی کارمان را سخت کرده است...بدون تدارکاتی نمی‌توان نتیجه گرفت

سه شنبه7-اردیبهشت-95
بهنام دوستدار- نتوانستیم در رقابت ها و اردوهای مختلف شرکت کنیم و این شاکله تیم را به هم ریخت و به دلیل نداشتن نفرات اصلی تیم و حضورشان در لیگ های حرفه ای و نیمه حرفه ای جهان ، ترکیب اصلی تیم را در اختیار نداشتم و نتوانستیم با اقتدار در مسابقات شرکت کنیم .


علیرضا استکی در ادامه گفت : 3 دوره مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار کردیم که متاسفانه استقبالی از این رقابت ها به دلیل شرایط نامطلوب بوکس کشور، نشد. سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان معتقد است تنها با تمرین کردن و بدون انجام دیدار تدارکاتی نمی‌شود به نتیجه مطلوب رسید. 

ادامه مطلب ...

ناطق نوری: از نظر صدا و سیما هنوز بوکس حرام است

شنبه ۴-اردیبهشت-۹۵
بهنام دوستدار- رییس فدراسیون بوکس گفت:درصورت حمایتهای مالی لازم درفرصت باقیمانده میتوانیم شرایط بهتری داشته باشیم عدم حمایت مالی از سوی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان سبب شد تا سهمیه لازم را برای المپیک ریو کسب نکنیم.


براساس این گزارش و به نقل ازایسنا، ناطق نوری در رابطه با وضعیت بد بوکس از نظر کسب سهمیه المپیک ریو، اظهار کرد: عدم حمایت از سوی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان سبب شد تا ورزشکاران ما نتوانند به چند تورنمنت تدارکاتی برای کسب سهمیه اعزام شوند و در نتیجه ما شرایط خوبی را از نظر مالی برای حضور ورزشکاران خود برای حضور در تورنمنت‌های مختلف نداشتیم. 

ادامه مطلب ...

اگر سهمیه المپیک ریو را نگیریم قطعا استعفا می دهم/خاطره‌ای از مشتزنی آیت‌الله جنتی/ چطور بوکس از حرام بودن درآمد؟

مصاحبه اختصاصی "ناطق" با مهر در روز تولدش؛ اگر سهمیه حضور در المپیک ریو را نگیریم قطعا استعفا می دهم.

خاطره‌ای از مشتزنی آیت‌الله جنتی/ چطور بوکس از حرام بودن درآمد؟


چهارشنبه 1-اردیبهشت- 95
بهنام دوستدار- ناطق میگوید تمام تلاشمان براین هست که ملی پوشان درآذربایجان موفق شود اگر غیر ازاین باشدونتوانیم سمیه بگیریم بدن شک استعفایم حتمی است.
رئیس فدراسیون بوکس که ۲۷ سال است این مسئولیت را برعهده دارد از سختی‌هایی می‌گوید که برای راه‌اندازی این رشته پس از انقلاب داشت. او همچنین به ذکر خاطره‌ای از آیت الله جنتی پرداخت.


به گزارش خبرنگار مهر، «اگر ناطق نوری نبود امروز بوکسی هم در کار نبود» این را هم موافقان و هم مخالفان پدر بوکس ایران می گویند. مردی که با همان یک چمدان معروفش در سال ۱۳۶۸ فدراسیون بوکس را راه انداخت و اگرچه نظرها خیلی برای فعالیت این رشته مساعد نبود پافشاری کرد و با موافقت ضمنی مراجع تقلید این رشته را تا به امروز پیش آورد.


اگرچه فدراسیون بوکس تا همین چند وقت پیش یکی از پیرترین فدراسیون های ورزشی کشور بود اما ناطق نوری که این روزها خیلی هم حرف از رفتن می زند مهره های جوانی در سمت های مختلفی همچون نایب رئیسی، دبیری و حتی سرمربیگری تیم های ملی انتخاب کرد. 

ادامه مطلب ...