بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

بوکسور ازبک وقزاق سرسخت‌ترین حریفان : معرفی 17 حریف روزبهانی در المپیک ریو

1-اردیبهشت- 95

بهنام دوستدار- تاکنون چهره 17 حریف احسان روزبهانی بوکسور المپیکی این رشته مشخص شده است که آدیلبک قزاق و رسول اف ازبک سرسخت ترین حریفان احسان شناخته میشوند.

این دونماینده وزن 81 بهمراه روزبهانی جزو 8 نفر برتراین وزن درجهان بشمار میروند البته جالب اینکه احسان قبل از این دومشتزن آسیای میانه با قاطعیت توانست سهمیه المپیک را بدست آورد. 

ادامه مطلب ...

مربی بوکس حرفه‌ای ایران :شاید در اوزان میانی سهمیه المپیک کسب کنیم/ بعد از المپیک باید جوانگرایی کنیم نه الان

29-فروردین-95
بهنام دوستدار- احدی میگوید درشرایط فعلی نتیجه‌گیری روزبهانی در رقابتهای پیش رو برای دستیابی به اولین مدال المپیک در رشته بوکس مهمترین هدف جامعه بوکس ایران است.


اکبر احدی، مربی تیم ملی بوکس ایران در مسابقات حرفه‌ای در خصوص اینکه آیا ما شانس کسب سهمیه المپیک را در مسابقات جهانی داریم به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: با توجه به بالا بودن سطح مسابقات جهانی آذربایجان و عدم نتیجه گیری تیم ملی بوکس در مسابقات آسیایی چین اعضای تیم ملی از روحیه خوبی برخوردار نیستند و نیاز به یک شوک دارند، کسب سهمیه در مسابقات جهانی کمی مشکل است ولی ما در اوزان میانی شاید بتوانیم یک سهمیه کسب کنیم. 

ادامه مطلب ...

مرتضی سپهوند: نتایج ضعیف بوکس طبیعی است

شنبه ۲۸-فروردین-۹۵
بهنام دوستدار- ملی پوش سابق بوکس میگوید با درنظر گرفتن بودجه وامکانات بوکس ،نباید انتظارات بیش ازاین داشت و درشرایط فعلی این رشته ورزشی در حال حاضر درمظلومانیت کامل بسر میبرد.


براساس این گزارش وبه نقل از ایسنا،مرتضی سپهوند با اشاره به نتایج ضعیف بوکسورهای ایرانی در پیکارهای انتخابی پارالمپیک، اظهار کرد: حذف بوکسورهای ایران در این رقابت‌ها طبیعی بود. وقتی هزینه نکنیم نباید انتظار معجزه داشته باشیم. 

ادامه مطلب ...

روزگار تنگ بوکس ایران در برزخ انتخابی المپیک / بازگشت به تجربه پیشکسوتان

گزارش اختصاصی بهنام دوستدار جمعه ۲۷-فروردین- ۹۵
از فردا اردوی جدید تیم ملی برای رقابتهای انتخابی المپیک شروع میگردد دراین برهه از زمان هرچقدر پشتوانه علمی،تئوریک ونیز عملی مربیان تیمهای ملی تقویت گردد نتیجه اش در این رقابتها برای تیم ملی و حتی کاروان المپیک ایران حیات بخش خواهدبود.


درحال حاضر آقای نهرودی به عنوان نظارت کننده برمربیان تیم ملی جهت همکاری دعوت شده اند تا دراردوی آمادگی برای انتخابی آذربایجان تیم را کمک و همراهی نماید بدنبال این تصمیم منطقی تصمیم گیران این فدراسیون میتوانستند از مربیان باتجربه دیگری هم دراین حوزه استفاده نمایند. 

ادامه مطلب ...

به منظور آماده سازی برای آخرین فرصت کسب سهیمه المپیک؛ آغاز اردوی ملی پوشان بوکس از روز شنبه/ استکی مربی تیم ملی ماند

جمعه ۲۷-فروردین-۹۵
بهنام دوستدار- فردا دور جدید اردوی تیم ملی بوکس شروع میگردداین تمرینات با مربیگری علیرضا استکی برگزار می شود.


بنابراین گزارش و به نقل ازخبرنگار مهر، دور جدید اردوی تیم ملی بوکس از روز شنبه ۲۸ فروردین ماه در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می شود. مسئولان فدراسیون بوکس در آخرین تصمیم گیری خود به این نتیجه رسیدند که تیم ملی با همان کادر فنی سابق به کار خود ادامه دهد و در کنار آن از مشاوره های افرادی نظیر غلامرضا نهرودی که در مسابقات چین هم برخی بوکسورها را مربیگری می کرد استفاده کنند. 

ادامه مطلب ...

در آستانه آغاز آخرین مرحله مسابقات کسب سهمیه المپیک اردوی تیم ملی بوکس شروع نشده به تعویق افتاد!/ مشت به خودی در رینگ ادامه دارد

سه‌شنبه ۲۴-فروردین-۹۵
بهنام دوستدار- شروع اردوی جدید تیم ملی بوکس به روز شنبه موکول شد مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی بوکس جهت اعزام به مسابقات کسب سهمیه المپیک در حالی قرار بود از فردا آغاز شود که به دلایل نامعلومی به تعویق افتاد.


براساس این گزارش و به نقل ازخبرگزاری فارس، مرحله جدید اردوی تیم ملی بوکس، طبق تصمیم مسئولان فدراسیون قرار بود از فردا (چهارشنبه)آغاز شود، اما طبق آخرین خبرها، اردوی تیم ملی شروع نشده به تعویق افتاد و قرار است از روز شنبه هفته آینده (28 فروردین ماه) آغاز شود. 

ادامه مطلب ...

تیم ملی شبیه کودکان طلاق؛ دغدغه تکراری رئیس فدراسیون بوکس/ همیشه پای دو سرمربی در میان است!

سه‌شنبه ۲۴-فروردین-۹۵
بهنام دوستدار- ماجرای انتخاب سرمربی بوکس کشورمان اینروزها به دغدغه فدراسیون ونیز سوژه ای برای رسانه ها شده است البته برخی عملکردهای بوکس وآمدن ورفتنها دراین رشته مظلوم ومهجور سالهاست اسباب مزاح برخی اهالی مطبوعات شده است ودراین میان جامعه بوکس بویژه فعالان ومربیان حتی کارشناسان این رشته نیز از شرایط بوکس کشور و وضعیت بوجود آمده راضی بنظر نمیرسند.


برپایه این گزارش وبه نقل از خبرنگار مهر، داستان انتخاب سرمربی تیم ملی بوکس به دغدغه‌ای تکراری در فدراسیون بوکس تبدیل شده است که البته گام محکمی برای رفع آن برداشته نمی شود. 

ادامه مطلب ...

کادر فنی تیم ملی به کار خود ادامه می دهد مدیر تیم های ملی بوکس: سهمیه المپیک برای این فدراسیون خوشبختی نمی آورد

دوشنبه ۲۳-فروردین-۹۵
بهنام دوستدار- چند سال است پشتوانه سازی انجام نشده است اما بیش ازیکسال است که پشتوانه سازی را شروع کرده ایم وهم اکنون تیمهای جوانان ونوجوانان ما فعال هستند.مدیر تیم های ملی بوکس ایران روز دوشنبه «بودجه و پشتوانه سازی» را نیاز بوکس ایران دانست و گفت: کسب سهمیه المپیک برای این فدراسیون خوشبختی نمی آورد و نهایت آرزو نیست.


برپایه این گزارش وبه نقل از ایرنا، «روح اله حسینی» گفت: در نشست رئیس فدراسیون بوکس با اعضای کادر فنی مقرر شد تا علیرضا استکی و همایون امیری به کار خود در کادر فنی تیم ملی بزرگسالان همچنان ادامه دهند و اکبر احدی نیز در تیم نیمه حرفه ای حضور داشته باشد.  ادامه مطلب ...

نهرودی: از شکست‌های بوکس ایران متاسف شدم

سه‌شنبه ۲۴-فروردین-۹۵
بهنام دوستدار- در مقاطع مختلف باید از حضور مربیان داخلی بهره می‌بردیم. ما مربیان توانمند خوبی در ایران داریم که می‌توانند کمک بسیار زیادی به بوکس ایران کنند واینک خوشحالم که میتوانم تجربه 50 ساله وتمام تلاش خود را برای موفقیت تیم ملی بوکس بکار بندم.


سرمربی تیم ملی بوکس ایران در المپیک 2012 لندن که به عنوان ناظر کمیته المپیک در رشته بوکس انتخاب شده، می‌گوید تمام تلاش خود را برای موفقیت مشتزنان ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک به کار می‌بندد. 

ادامه مطلب ...

امیدوارم فدراسیون با حضورم در انتخابی آذربایجان موافقت کند/ ملی‌پوش بوکس حرفه‌ای ایران: می‌توانم به المپیک برسم

دوشنبه ۲۳-فروردین-۹۵
بهنام دوستدار- پس از حذف تمام نمایندگان بوکس ایران از رقابت‌های انتخابی المپیک در چین، دو شانس دیگر برای کسب سهمیه دارند.


یکی از این تورنمنت‌ها رقابت‌های انتخابی المپیک در آذربایجان است که درآن بوکسورهای آماتوری حضور پیدا می‌کنند و دیگری رقابت‌های کسب سهمیه در بلغارستان است که در آن فقط امین قاسمی‌پور و سجاد محمدپور بوکسورهای حرفه‌ای ایران شرایط حضور در آن را دارند. 

ادامه مطلب ...

تبریک مورینیو به قهرمان بوکس دنیا

دوشنبه ۲۳-فروردین-۹۵
بهنام دوستدار-رقابت‌های جهانی بوکس موسوم به (IBF) برگزار شد و این رقابت‌ها یک میهمان ویژه داشت.

آقای خاص فوتبال جهان از علاقه خود به بوکس گفت و در پایان مبارزه حرفه ای آنتونی جاشوا قهرمان المپیک لندن به وی تبریک گفت. 

ادامه مطلب ...

پاکیایو از دنیای بوکس خداحافظی کرد

یکشنبه ۲۲-فروردین-۹۵
بهنام دوستدار- بوکسورنابغه فیلیپینی از دنیای حرفه‌ای خداحافظی کرد.


بنابراین گزارش "مانی پاکیائو" دیروز در یکی از نبردهای حساس دوران بوکس حرفه ای خود برابر"تیموتی بردلی" از امریکا پیروز شد. 

ادامه مطلب ...

بازگشت پیرمرد برکنارشده به سرمربیگری بوکس ایران/ پیشنهاد همکاری احدی و استکی!

یکشنبه ۲۲-فروردین-۹۵
بهنام دوستدار- مربی سابق تیم ملی به تیم برمیگردد نهرودی در المپیک لندن سرمربی تیم ملی بوکس بود که پس از عدم کسب نتیجه و حواشی که برای تیم ملی به وجود آمد از سرمربیگری تیم ملی برکنار شد.


طبق تصمیم تازه احمد ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس، حسین نهرودی به عنوان مدیر تیم‌های ملی در کنار ملی پوشان حضور خواهد داشت. 

ادامه مطلب ...

گامی برای اعتلای اصلاحات

22-فروردین-95
سخنرانی بهنام دوستدار در کانون اصلاح طلبان پارسابادمغان،ستاد مرکزی دکترشکور پورحسین  

ادامه مطلب ...

دانشمندفر: مافیا گریبان بوکس ایران را گرفت


20-فروردین-94
بهنام دوستدار-دبیرفدراسیون می گوید مافیای پشت پرده بوکس باعث ناکامی ایران در دست یابی به سهمیه المپیک شد.مسائلی که در ورزش بوکس درجهان وجود دارد، حاکی از وجود مافیای پشت پرده است که در این رقابت ها هم گریبان ما را گرفت.  
ادامه مطلب ...

کاسه‌ کوزه‌ها سر مربی می‌شکند که پای ما ایستاد/تیم ما نه فیزیوتراپ داشت و نه پزشک! محرابی: سهمیه‌ ریو در چین خرید و فروش می‌شد


امکانات ما در حد محلات بود نه المپیک

محسن وظیفه 18-فروردین-95
ایران ورزشی- تیم ملی بوکس در مسابقات گزینشی با ناکامی روبه‌رو شد. ناکامی که شاید قابل تصور هم بود اما با وجود همه مشکلات به نظر می‌رسید که حداقل برخی از نفرات از جمله سجاد محرابی با توجه به تجربه‌ای که داشتند بتوانند در این رقابت‌ها سهمیه حضور در بازی‌های ریو 2016 را به دست بیاورند اما در کمال تعجب سجاد هم مقابل بوکسور مغولستانی شکست خورد تا در یکقدمی رسیدن به سهمیه از کسب آن ناکام بماند. هر چند که خودش معتقد است حریف مغولی را با اختلاف امتیاز بالا شکست داده بود: «هیچ جوری باورم نمی‌شد که داور دست حریف مغول را بالا ببرد. همه کار کردم. حتی حسینی و دانشمند هم که همراه تیم بودند به قضاوت داوران اعتراض کردند اما بی فایده بود.» 
ادامه مطلب ...

به بهانه ناکامی بزرگ تیم ملی در کیانان چین/ سکوت، آخرین سنگر مسئولان فدراسیون/ بوکس به ایستگاه پایانی نزدیک شد!

18-فروردین-95
بهنام دوستدار- سکوتی معنادار فدراسیون بوکس را فرا گرفته است دبیر اخمو و مخالف درجه یک منتقدان فدراسیون که بعنوان سخنگوی بلبل زبان فدراسیون هم معرفی میگردد کجا تشریف دارند گویا همچنان خستگی سفر توریستی به چین را به در میکنند...مسئولان فدراسیون بوکس ایران پس از شکست بزرگ تیم ملی در چین سکوت کرده‌اند و گویا پاسخی برای این ناکامی بزرگ ندارند. 

ادامه مطلب ...

بوکس بدون پزشک به چین اعزام شده بود دانشمند: سپهوند را به کمک پزشک یکی از تیم‌ها به مسابقه رساندیم/بحث تغییر کادر فنی مطرح نیست


۱۷-فروردین-۹۵
بهنام دوستدار- دبیر فدراسیون بوکس گفت:فعلا بحث تغییر کادر فنی مطرح نیست مربیان هفته آینده در جلسه‌ای باید در مورد نتایج مسابقات کسب سهمیه توضیح دهند. قطعا کمیته فنی درباره تغییر و عدم تغییر مربیان نظر خواهد داد.


وی که بهمراه تیم در چین حضور داشت درباره آسیب دیدگی نماینده سنگین وزن تیم ملی چنین اظهار داشت:با کمک یکی از پزشکان تیم‌های دیگر موفق شدیم اَبروی آسیب‌دیده سپهوند را تاحدودی ترمیم کنیم تا به مسابقه برسد. 

ادامه مطلب ...

"فدراسیون بوکس هیچ حمایتی از ملی‌پوشان نکرد/ " انتقاد ملی‌پوش بوکس از فدراسیون: بی‌تفاوت شده‌اند


چهارشنبه ۱۸-فروردین-۱۳۹۵
بهنام دوستدار- نماینده سنگین وزن تیم ملی ایران می‌گوید در طول چندین ماه اردو یک تورنمنت هم نرفتیم فقط یک سفر برای اردوی تدارکاتی به اوکراین داشتیم که به نظرم نرفتن به آن اردو بهتر بود وی افزود فدراسیون بوکس هیچ حمایتی از ملی‌پوشان برای موفقیت در رقابت‌های انتخابی تیم ملی انجام نداد.

براساس این گزارش وبه نقل از ایسنا، مجید سپهوند در مورد نتایج بدست آمده توسط بوکسورهای ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک اظهار کرد: متاسفانه شرایط به هیچ عنوان برای حضور بوکسورهای ایران در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک فراهم نبود و با دست خالی به مصاف حریفان رفتیم. 

ادامه مطلب ...

استکی: مسائل پشت پرده ناکامی بوکس ایران در انتخابی المپیک را خواهم گفت

چهارشنبه ۱۸-فروردین-۱۳۹۵
بهنام دوستدار- مربی تیم ملی بوکس می‌گوید برای رسیدن به المپیک نیاز به حمایت‌های بیشتری داریم و با این رویه و توجه اندک قطعا به نتیجه دلخواه نمی‌رسیم دراین رقابتها ودر این مدت یک عده کارشکنی هایی هم انجام دادند تا نتیجه لازم را نگیریم که بزودی مسایلی را دراین باره مطرح خواهم کرد.


وی افزود نتایج ضعیف تیم ملی بوکس ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک ناشی از عدم حمایت از مشتزنان ایران و برخی از مسائل پشت پرده است. 

ادامه مطلب ...

وقتی مربی و بازیکن حقوق نمی‌گیرند بودجه فدراسیون کجا می‌رود؟ صنعتی: آرزو می‌کنم که بوکس سهمیه نگیرد

  با این همه ناکامی کسی زورش به آقایان نمی‌رسد!


17-فروردین- 95

بهنام دوستدار- کارشناس بوکس میگوید:در فدراسیونی که ملی پوشان، مربیان، داوران هیچ پولی دریافت نمی‌کنند پس این بودجه صرف چه کاری می‌شود وی اظهار داشت من آرزو می‌کنم که بوکس سهمیه نگیرد، چرا که آقایان هم نمی‌توانند چمدان‌هایشان را ببندند و راهی المپیک شوند.


بنابراین گزارش وبه نقل از فارس، تیم ملی بوکس ایران برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک برزیل با 8 بوکسور راهی چین شد که متاسفانه تمام 8 نماینده کشورمان با شکست مقابل حریفان خود از گردونه رقابت‌ها حذف شدند. این اتفاق در حالی رخ داد که تا یک ماه آینده آخرین مرحله از مسابقات کسب سهمیه المپیک در آذربایجان برگزار خواهد شد و ملی پوشان تنها یک فرصت دیگر دارند تا در این رقابت‌ها وارد رینگ شوند تا شاید شانس حضور در المپیک برزیل را داشته باشند. 

ادامه مطلب ...

"منابع مالی و برنامه‌ریزی مشکلات اساسی بوکس ایران هستند" / ملی‌پوش سابق بوکس: به رئیس فدراسیون مشاوره‌های غلط می‌دهند

17-فروردین- 95
بهنام دوستدار- ستارپور میگوید عدم برگزاری لیگ وبدنبال آن عدم پخش تلویزیونی رقابتهای بوکس از مشکلات اساسی بوکس ایران است در این میان عدم توجه به رده های پایه نیز دراین میان به نوبه خود مشکل ساز می باشد.

مشتزن سابق تیم ملی بوکس ایران که دو مدال بازی‌های آسیایی را نیز در کارنامه دارد، مهم‌ترین علت ناکامی بوکس ایران را نبود منابع مالی و برنامه‌ریزی نامناسب می‌داند. 

ادامه مطلب ...

با این روال در هیچ کجا نمی‌توانیم نتیجه کسب کنیم / محرابی: بوکس مافیای زیادی دارد


17-فروردین- 95

پشت پرده پول‌های زیادی برای سهمیه المپیک رد و بدل شد

بهنام دوستدار- بوکسور وزن 75 کیلوگرم تیم ملی گفت:اردوهای که در ازبکستان قزاقستان برای ملی پوشان خود برگزار میکنند بهیچ وجه با شرایط ما قابل قیاس نیست وی ادامه داد دست‌های پشت پرده پول‌های زیادی را در بوکس رد و بدل می‌کند و مافیای زیادی وجود دارد.


براساس این گزارش وبه نقل از فارس، تیم ملی بوکس ایران برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک برزیل با 8 بوکسور راهی چین شد که متاسفانه تمام 8 نماینده کشورمان با شکست مقابل حریفان خود از گردونه رقابت‌ها حذف شدند. این اتفاق در حالی رخ داد که تا یک ماه آینده آخرین مرحله از مسابقات کسب سهمیه المپیک در آذربایجان برگزار خواهد شد و ملی پوشان تنها یک فرصت دیگر دارند تا در این رقابت‌ها وارد رینگ شوند تا شاید شانس حضور در المپیک برزیل را داشته باشند  ادامه مطلب ...

نایب رئیس فدراسیون بوکس: در آذربایجان شانس بیشتری برای کسب سهمیه داریم/ بوکسورها نیاز به دیدارهای تدارکاتی دارند

سه‌شنبه 17 فروردین 95
بهنام دوستدار- نایب رئیس فدراسیون بوکس گفت: درچین گرچه در سبک وزن شانسی نداشتیم اما در اوزان سنگین این شانس را داوران از ما گرفتند حسینی اظهار داشت یکی از دلایل ناکامی تیم ملی در مسابقات انتخابی المپیک در چین برگزار نشدن بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های خوب دنیا بود.


براساس این گزارش و به نقل از آنا،تیم ملی بوکس در مسابقات کسب سهمیه المپیک که در چین برگزار شد با هشت ورزشکار در هشت وزن شرکت کرد اما در نهایت نتوانست در این مسابقات کسب سهمیه کند و اکنون تمام شانس ملی‌پوشان بوکس برای حضور در المپیک رقابت‌های کسب سهمیه است که قرار است در آذربایجان برگزار شود. 

ادامه مطلب ...

چه عواملی سبب ناکامی بوکس ایران شد از عدم تدارکات مناسب تا دخالت در امور فنی!

17-فروردین- 95
بهنام دوستدار- تیم ملی بوکس در رقابتهای انتخابی المپیک شکست خورد ودر روزهایی که تمام رشته‌های ورزشی در پی افزایش سهمیه المپیک هستند،بوکس ایران در عین ناباوری در رقابت‌های قاره‌ای کسب سهمیه المپیک ناکام ماند.


براساس این گزارش وبه نقل از "میزان"، بوکس ایران که برای کسب سهمیه المپیک دو رویداد مهم را پیش رو داشت در نخستین گام ناکام ماند تا باز هم کار برای کسب سهمیه المپیک به اما و اگر کشیده شود.  ادامه مطلب ...