بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

شوک یا فاجعه؟ / تیم ملی بوکس در چین زمینگیر شد

گزارش اختصاصی بهنام دوستدار 13-فروردین-۹۵
بهنام دوستدار- در ادامه رقابتهای بوکس آسیا-اقیانوسیه وانتخابی المپیک دیروز مشتزن سنگین وزن تیم ملی در برابر حریف ازبک خود نتیجه را واگذار کرد.


مجید سپوندعلیرغم باخت دراین مبارزه از شانس مجدد در دیدار رده بندی برای کسب سهمیه المپیک بهره مند است در این دیدار با آسیب دیدگی در ناحیه ابرو مواجه شد حال با این اوضاع امروز اگر بتواند برابر نماینده اردن بمیدان برود میتواند برای سهمیه المپیک و برنز این رقابتها تلاش نماید در غیراینصورت یکی از بزرگترین شوک های فاجعه بار برای تیم ملی بوکس ایران در رقابتهای بین المللی رقم خواهد خورد. 

دیشب در مرحله نیمه نهایی این رقابتها مجید سپهوند بوکسور سنگین وزن ایران به دلیل مصدومیت از ادامه بازی انصراف داد و بازنده اعلام شد. اینک مشکل نگران کننده برای کادر فنی تیم ملی این است که مصدومیت سپهوند از ناحیه ابرو می تواند مشکل ساز شود و طبق قوانین آیبا (فدراسیون جهانی) شاید وی نتواند در دیدار رده بندی شرکت کند.


طبق اعلام سایت فدراسیون بوکس «وضعیت مصدومیت سپهوند تاکنون مشخص نیست و کادر پزشکی مسابقات در حال بررسی وضعیت او هستند تا وی را برای دیدار رده بندی آماده کنند.»


در هرحال تیم ملی دراین دیدار نتوانست درحد مطلوبی ظاهر شود و با8 بازیکن و6 همراه تا به امروز نتوانست سهمیه ای از این رقابتها کسب نماید اما آنچه عیان مینماید واز قبل هم قابل پیش بینی مینمود عدم تدارکات لازم برای مشتزنان تیم ملی برای شرکت دراین بازیهای مهم بود ازاینرو اینک منتقدان نوک انتقادات خود رابر هیات رییسه وتصمیم گیران فدراسیون بوکس تیز کرده اند وآنچه دراین یک هفته انتخابی چین برای بوکس ایران رخ دادهم میتوان شوک نامید وهم فاجعه که مسیولیتش در درجه اول برعهده این تصمیم گیران یا تصمیم سازان در فدراسیون محترم بوکس میباشد.ومن الله توفیق

نظرات 1 + ارسال نظر
سبلان جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 07:31 ب.ظ

سلام.
منظور شما از هیت رئیسه کیه!؟
حاج ناطق،پسر و مشاورین ایشان،مدیرعامل شرکت ... که نماینده ایشان با خریدن موز و میوه برای ملی پوشان بعنوان سرپرست و مربی انتخاب میشوند که همه خانواده بوکس را به سخره و دشنام گرفته و.... ،نه حالا صد ساله دیگه هم که بگذرد در این فدراسیون آب از آب تکان نخورده و نمی خورد و هر چه میگذرد فقط اساتید و دلسوزان این ورزش را از دست می دهیم و ....!
فقط خدا کند امروز این پسر بتونه اجازه بازی پیدا کنه تا حداقل موفق به کسب سهمیه بشویم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد