بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

احدی: پزشکان شرایط روزبهانی را بررسی می‌کنند

۱۸-اسفند-۱۳۹۴
بهنام دوستدار- امکان دارد آخرین مبارزه روزبهانی در سال 94 به تاخیر بیفتد اکبر احدی مربی تیم ملی بوکس حرفه ای کشورمان با تاکید براینکه احسان روزبهانی از مصدومیت گردن و کمر رنج می برد، گفت: پزشکان در حال بررسی شرایط او هستند و امکان به تعویق افتادن مبارزه این بوکسور با حریف ایرلندی وجود دارد. 

بنابراین گزارش وبه نقل ازپایگاه خبری نبرد، اکبر احدی در گفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: طبق برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی، سجاد محمدپور و احسان روزبهانی باید روز 29 اسفندماه و در ادامه لیگ نیمه حرفه ای جهان در تاشکند روی رینگ بروند.


وی افزود: پیش از این سه مرتبه زمان مبارزه محمدپور به دلیل حضور نیافتن حریفش تغییر کرد تا نماینده ازبکستان به عنوان رقیب جدید او معرفی شود.


احدی تصریح کرد: بوکسور ازبکستانی دارای عناوین مختلفی است و به طور یقین مبارزه او و محمدپور از جذابیت های خاصی برخوردار خواهد شد.


وی با تاکید بر اینکه مبارزه فوق تاثیری در کسب سهمیه المپیک ندارد، عنوان کرد: این مسابقه تنها جایگاه نفرات را در رنکینگ لیگ نیمه حرفه ای جهان تغییر می دهد و دارای جایزه دلاری خواهد بود.


مربی تیم ایران افزود: مسابقه انتخابی المپیک اردیبهشت ماه در بلغارستان برگزار می شود که سجاد محمدپور و امین قاسمی پور به مصاف حریفان خود می روند.


وی با اشاره به اینکه احسان روزبهانی که پیش از این سهمیه المپیک را کسب کرده است باید با بوکسور ایرلندی که نایب قهرمان جهان و دارنده مدال طلای اروپا تلقی می شود، مبارزه کند، گفت: روزبهانی در گذشته این بوکسور اهل جمهوری ایرلند را شکست داده است.


احدی عنوان کرد: روزبهانی در حال سپری کردن تمرینات خود است، اما با مصدومیت از ناحیه گردن و کمر روبرو است.


مربی تیم ایران گفت: پزشکان در حال بررسی شرایط روزبهانی هستند و چنانچه او شرایط مسابقه را نداشته باشد این مساله را به فدراسیون جهانی بوکس اعلام خواهیم کرد تا زمان مبارزه اش با حریف ایرلندی تغییر داده شود.


وی در مورد برنامه های بین المللی که برای احسان روزبهانی در نظر گرفته است، توضیح داد: برنامه ها را در اختیار فدراسیون بوکس و کمیته ملی المپیک قرار داده ام، اما نخستین آن که حضور در اردوی ایتالیا بود، منتفی شد.


احدی افزود: طبق برنامه ارائه شده، روزبهانی باید خردادماه در یک تورنمنت بین المللی حضور یافته تا از شرایط مسابقات آماتور که در سه راند برگزار می شود، فاصله نگیرد

نظرات 1 + ارسال نظر
بهترین ریمل سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 06:19 ب.ظ

سلام.
وبلاگ جالب و پرمحتوایی دارید.بیگ لایک

درخواست تبادل لینک دارم
درخواست تبادل لینک دارم، موافق بودید لینکم کنید خبر بدید با چه عنوانی لینکتون کنم.

بهترین ریمل
http://best-mascara.blog.ir

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد