بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

قاسمی‌پور پس از باخت مقابل بوکسور لیتوانی: هنوز شانس المپیکی‌شدن دارم

دوشنبه ۱۹-بهمن -۹۴
نماینده بوکس ایران در بازی‌های المپیک 2012 می‌گوید به وجود آمدن برخی مشکلات سبب شد تا تمرکزش را برای دیدار با حریفش در رقابت‌های بوکس حرفه‌ای از دست بدهد ولی هنوز شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک 2016 دارد. 

امین قاسمی‌پور در گفت‌و‌گو با ایسنا، در مورد دیدار خود با بوکسور اهل لیتوانی اظهار کرد: حریف بسیار سرسخت و خوبی در مقابلم قرار گرفته بود و من هم تمام تلاشم را برای پیروزی به کار بستم ولی حریفم بهتر از من کار کرد و من شکست خوردم.


او ادامه داد: حریف من در 120 دیدار حضور پیدا کرده بود که شامل 12 دیدار در رقابتهای بوکس حرفه‌ای می‌شود و این در حالیست که من در 50 دیدار حضور یافته‌ام که سه دیدار آن حرفه‌ای بوده است.


بوکسور حرفه‌ای ایران که سابقه حضور در المپیک را نیز دارد، افزود: در ابتدا به من گفته بودند این دیدارها راهی برای کسب سهمیه المپیک 2016 است ولی در ادامه این موضوع منتفی شد. یکی از دلایلی که سبب کمرنگ شدن انگیزه‌ام شد همین موضوع بود.


قاسمی‌پور افزود: البته در اردیبهشت ماه یک شانس دیگر برای کسب سهمیه المپیک دارم. در رقابت‌های بلغارستان 6 بوکسور حرفه‌ای و 6 بوکسور آماتور حضور پیدا می‌کنند که در نهایت این رقابت‌های منجر به کسب 2 یا 3 سهمیه المپیک می‌شود.


او در مورد عدم حضور در تیم ملی برای رقابت‌های انتخابی المپیک در چین نیز گفت: با توجه به این که من بلافاصله بعد از اردوی تدارکاتی آذربایجان باید به مصاف حریفم در ترکیه می‌رفتم عملا فرصتی برای حضور در رقابت‌های انتخابی تیم ملی نداشتم.

بوکسور حرفه‌ای ایران خاطر نشان کرد: باید این حق به من هم داده می‌شد تا بتوانم در رقابت‌های انتخابی تیم ملی حضور پیدا کنم. من هم تمرینات سخت و پرفشاری را دنبال کردم ولی به دلیل دیدار با حریفم در رقابت‌های بوکس حرفه‌ای نتواستم در رقابت‌های انتخابی تیم ملی شرکت کنم.


قاسمی‌پور در ادامه با بیان اینکه علاقه‌مند به حضور اکبر احدی به عنوان مربی‌اش است، گفت: من یک سال است که با اکبر احدی تمریناتم را دنبال می‌کنم و دوست دارم او به عنوان مربی در کنارم حضور داشته باشد. دلیلی نمی‌بینم که این مربی‌ام را تغییر دهم و از حضور در کنار او رضایت دارم.


او که عهده‌دار ریاست هیات بوکس استان گیلان است در ادامه به برخی مشکلات در این هیات اشاره کرد و افزود: متاسفانه در مدت زمان اخیر مشکلاتی از سوی برخی برای من به وجود آمده و سبب شد تا تمرکزم را برای دیدار با حریفم در رقابت‌های بوکس حرفه‌ای از دست دهم. برخی که در انتخابات هیات بوکس گیلان رای نیاورده‌اند شمشیر را برای من از رو بسته‌اند.


بوکسور حرفه‌ای ایران در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم شرایط به گونه‌ای پیش رود که بتوانم سهمیه بازی‌های المپیک 2016 را بدست بیاورم. متاسفانه اتفاقاتی که اخیرا رخ داد سبب شد تا مشکلات زیادی برایم پیش بیاید و تمرکزم را برای مصاف با حریفم از دست بدهم.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد