بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

مبارزان بوکس قرن چه گفتند؟

 

(تصاویر) <b>مسابقه</b> <b>بوکس</b> قرن

فلوید می‌ودر پس از پیروزی در مبارزه با پاکیائو در رقابت بوکس قرن حریفش را "قهرمان واقعی" خواند.

به‌ گزارش ‌ایسنا‌، امروز بزرگ‌ترین مسابقه بوکس جهان در لاس وگاس آمریکا برگزار شد. فلوید می‌ودر در این مسابقه مقابل مانی پاکیائو قرار گرفت و توانست او را شکست دهد. این مسابقه پس از سه سال بر‌نامه‌ریزی به نمایش گذاشته شد.  

 می‌ودر 180 میلیون دلار و پاکیائو 120 میلیون دلار از این مسابقه درآمد کسب کردند.

می‌ودر پس از پیروزی در این مسابقه گفت: تمامی 47 مبارزه‌ای که قبل از این بازی انجام داده بودم نقش اساسی در پیروزی‌ام داشتند. من اشتیاق شدیدی برای برنده شدن در تمام مسابقات را دارم. پاکیائو، قهرمان واقعی است و ما هر دو در بهترین شرایط خود هستیم. می‌دانستم که در این مسابقه ضرباتی را هم دریافت خواهم کرد اما هوشمندانه مسابقه دادم.

پاکیائو نیز درباره شکست خود گفت: این مسابقه خوب بود. فکر می‌کردم که می‌برم. او واقعا کار خاصی نکرد. مساله جثه و هیکل بزرگ‌تر نبود. من سخت‌تر از او مبارزه کردم. در حال‌ حاضر به تعطیلات می‌روم تا ببینم بعد از آن چه پیش می‌آید.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد