بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

اطلاعات تکمیلی درمورد بوکس قرن

اطلاعات تکمیلی درمورد بازی پاکیائو و می ودر

این مسابقه تا ساعاتی دیگر در لاس وگاس و در سالن MGM برگزار خواهد شد. همه هواداران بوکس بی صبرانه انتظار این مسابقه را می کشند.

چگونه می توانیم این بازی را تماشا کنیم؟

این بازی توسط شبکه Sky sport به طور مستقیم پخش می شود البته با هزینه ای معادل ۱۹.۹۵ پوند! پوشش این بازی در این شبکه از نیمه شب سوم می یعنی به وقت امریکا ۲۳:۳۰ و به وقت ایران حدود ساعت ۶ صبح خواهد بود. احتمال این می رود که پوشش این بازی در اپلیکیشن های این شبکه نیز قابل دسترسی قرار بگیرد.  

مکان مسابقه کجاست؟

برای کسانی که شاید در امریکا حضور دارند و اکنون این مطلب را می خوانند باید بگوییم که این مسابقه در کازینوی بزرگ کمپانی MGM در لاس وگاس برگزار خواهد شد. البته گنجابش این سالن نسبت به استانداردهای امریکا قدری کوچک است و تقریبا حدود ۱۶۵۰۰ نفر در این سالن جا می شوند اما این سالن به عنوان یک سالن مدرن بوکس شناخته می شود و مسابقات بزرگی در سال های اخیر در این سالن برگزار شده است.

تقسیم درآمد این بازی چگونه خواهد بود؟

سهم می ودر بیش از پاکیائو خواهد بود. پیش از بازی این دو بازیکن با هم توافق کرده اند که سهم هایشان ۶۰ به ۴۰ به نفع می ودر باشد. ۴ میلیون نفر بلیت های این بازی را (برای مشاهده حضوری و غیرحضوری) خریداری کنند حدود ۲۰۰ میلیون و ۱۲۹ میلیون پوند خواهد شد که ۷۶ میلیون پوند آن را می ودر و ۵۳ میلیون پوند آن را پاکیائو به خانه می برند.

مشخصات دو بازیکن

فلوید می ودر

سن: ۳۸
لقب: Money
راست دست
تعداد مسابقات: ۳۶۳
قهرمانی: ۲۴ قهرمانی جهان
درآمد: ۴۲۰ میلیون دلار

مانی پاکیائو

سن:۳۶
لقب:Pacman
چپ دست
تعداد مسابقات: ۴۰۷
تعداد قهرمانی: ۱۹
درآمد: ۳۴۰ میلیون دلار

پیش بینی ها از برد فلوید می ودر حکایت دارد. به نظر شما این بازی که برای فرزندان ما نوستالژی خواهد شد به نفع کدام بوکسور به پایان خواهد رسید؟

منبع:http://sooot.ir/

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد