بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

دولت تدبیر و امید آرزوهای بوکسورهای چهارمحال و بختیاری را تحقق بخشید

   
   
 

در این بین 'صادق فرجزاده ' بارها به اردوی تیم ملی بوکس ایران دعوت شد اگر چه این بوکسور شهرکردی در وزن 48کیلوگرم در پانزدهمین دوره مسابقات بازی های آسیایی 2006قطر با ناداوری از گردونه مسابقات حذف شد.  
در این رقابت ها، صادق فرجزاده با ناداور بازی را به 'امجد اودا' از سوریه واگذار کرد تا پس از این رقابت ها برای همیشه به عنوان مشتزن از تیم ملی خداحافظی کند و به عنوان مربی چهارمحال و بختیاری در کنار ریینگ بوکس حضور داشته باشد.

بوکس چهارمحال و بختیاری در سالهای دور نیز شاهد قهرمانانی بود که موفق به کسب مقام های آسیایی و ملی شده بودند، که 'کیومرث فرهادی بابادی ' از جمله این قهرمانان بود که اکنون نایب رییس هیات بوکس استان است.

در چند سال اخیر تیم بوکس چهارمحال و بختیاری نیز در مسابقات جشنواره ورزشی ایرانیان مقام قهرمانی را کسب کرد و در این سالها نیز 'علی جمالی گله ' قوی ترین بوکسور کشور شده است.

از سوی دیگر نیز علی صیادی ، سجاد ربیع زاده ، سجاد صیادی پور ، یوسف رسول زاده ، محسن شجاعی، سینا قله بندی،

بهرام غفاری، وحید خدری و تعداد دیگر از بوکسورها در سالهای مختلف به اردو های تیم ملی بوکس ایران دعوت شدند.

اما این ورزش مدال آور در چهارمحال و بختیاری با مشکل بزرگی روبرو بود که همیشه باعث رنجش ورزشکاران را به همراه داشت و آن نداشتن سالن مخصوص تمرین این رشته بود.

نداشتن سالن بوکس در مرکز چهارمحال و بختیاری که زمانی قرار بود این استان را قطب استعدادیابی بوکس ایران کند را از یادها برد.

اما در دولت تدبیر و امید پس از 20 سال بوکسورهای چهارمحال و بختیاری به آرزوی خود رسیدند و سالن مخصوص بوکس استان در مرکز چهارمحال و بختیاری بهره برداری شد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت:ورزش بوکس سالها چشم انتظار سالن اختصاصی بود که در دولت یازدهم با همکاری و کمک استاندار این خواسته و مطالبه ورزشی محقق شد.

'عبدالرحمان قاسمی نافچی ' روز دوشنبه در آیین بهره برداری از این سالن گفت: ورزش بوکس در استان یکی از ورزشهای پر طرفدار است و با بهره برداری از این سالن بخشی از خواسته های ورزشکاران این رشته مرتفع شد.

وی گفت: برای بازسازی و مرمت و بهره برداری از این سالن که در 250مترمربع احداث شده است یک میلیارد و 500میلیون ریال هزینه شد.

قاسمی افزود: بوکسور های چهارمحال و بختیاری 20 سال چشم انتظار بهره برداری سالن اختصاصی بودند که در این دولت محقق شد.

رییس هیات بوکس و رییس اداره کل تعاون ،کار و امور اجتماعی چهارمحال و بختیاری نیز گفت:ورزش بوکس همواره از ورزش های مدال‎آور این استان بوده است.

'داوود شیوندی چلیچه 'در آیین بهره برداری این سالن افزود:در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری استعدادهای ورزشی فراوانی وجود دارد که در صورت توجه بیشتر و فراهم کردن شرایط و امکانات کار ، زمینه رشد و درخشش ورزشکاران این استان در مسابقات ملی و بین المللی فراهم می شود.

به گزارش ایرنا،در ایین بهره برداری از این سالن فرماندار شهرکرد ، مسوولان ورزشی و بودجه ای چهارمحال و بختیاری و جمعی از ورزشکاران و مربیان رشته های مختلف حضور داشتند.

گزارش از محمود رییسی

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد