بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

مربی تیم ملی بوکس: بوکسورهای ایران از ناداوری‌های مسابقات آسیایی بی‌نصیب نبودند

خبرگزاری فارس: بوکسورهای ایران از ناداوری‌های مسابقات آسیایی بی‌نصیب نبودند

مربی تیم ملی بوکس گفت: بوکسورهای ایران هم از ناداوری‌های مسابقات آسیایی اینچئون بی‌نصیب نبودند.

مجتبی فرجی مربی آملی تیم ملی بوکس که به تازگی از مسابقات آسیایی کره‌جنوبی بازگشته است، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در آمل بیان داشت: در رقابت‌های بوکس آسیایی اینچئون کره جنوبی تیم‌های آماده و قدرتمندی شرکت کردند.  

وی با اعلام اینکه ایران اسلامی با شش بوکسور در این مسابقات حضور داشت، اذعان داشت: ورزشکاران کشورمان نسبت به دوره گذشته عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشتند.

فرجی با اشاره به اسامی بازیکنان اوزان مختلف اضافه کرد: جاسم دلاوری در سنگین وزن، احسان روزبهانی در 81 کیلوگرم، علی مظاهری در 91 کیلوگرم، سجاد محرابی در 75 کیلوگرم، امین قاسمی‌پور در 69 کیلوگرم و فروتن گل‌آرا در 60 کیلوگرم از ملی‌پوشان کشورمان بودند که در این مسابقات به روی رینگ رفتند.

مربی تیم ملی بوکس با تاکید اینکه دو مدال نقره و یک مدال برنز حاصل کار بوکسورهای ایرانی در این میدان بود، گفت: علی مظاهری و جاسم دلاوری دو مدال نقره را از آن خود کرده و احسان روزبهانی توانست یک مدال برنز کاروان کشورمان را کسب کند.

فرجی با اشاره به اینکه ایران اسلامی در مجموع بعد از ازبکستان در رده پنجم آسیا جای گرفت، عنوان کرد: مازندران در ترکیب ملی‌پوشان یک نماینده داشت که جاسم دلاوری در سنگین وزن صاحب مدال نقره شد.

وی با اعلام اینکه در این مبارزات رقبای بسیار قدرتمندی از کشورهای مختلف آسیا داشتیم، در مورد ناداوری‌ها یادآور شد: در دیدارهای روزهای نخست در وزن 60 کیلوگرم و 69 کیلوگرم ناحقی زیادی برای ورزشکاران ایرانی صورت گرفت و در این بخش متضرر شدیم، این ناداوری‌ها در این دو وزن به روشنی واضح بود در حالی که بازی را از همه لحاظ در اختیار داشتیم.

* بوکسورهای ایران اسلامی فراتر از حد انتظار ظاهر شدند

این مربی نام‌آشنای بوکس کشورمان با تاکید اینکه محرابی در وزن 75 کیلوگرم نیز با ورزشکار قزاقستانی که قهرمان جهان بود روبه‌رو شد، گفت: روزبهانی هم در وزن 81 کیلوگرم در دیدار پای فینال با قهرمان المپیک و دنیا برخورد کرد.

فرجی رقیب اصلی کشور‌مان را تیم قزاقستان دانست و بیان داشت: هفت بوکسور این کشور در دیدار فینال حضور داشتند که توانستند 6 مدال طلا را از آن خود کند.

فرجی سطح کمی و کیفی رقابت‌ها را بسیار بالا دانست و افزود: تنها مشکل‌ اساسی مسابقات ناداوری‌ بود زیرا زمان برگزاری و شرایط دیگر موارد بسیار خوب بود.

مربی تیم ملی بوکس اذعان داشت: پیش‌بینی کسب مدال در بازی‌های آسیایی اینچئون برای ملی‌پوشان رشته بوکس خیلی سخت بود البته مسئولان تلاش زیادی داشتند ولی باور نداشتند که دو فینالیست داشته باشیم هرچند بازیکنان‌مان با جان و دل به روی رینگ رفتند و از همه ملی‌پوشان خیلی رضایت داشته و فراتر از حد انتظار ظاهر شدند.

فرجی در پایان یادآور شد: ورزشکاران ایران اسلامی حتی می‌توانستند در این میادین صاحب مدال طلا شوند ولی به دلیل سطح بالای دیگر رقبا و ناداوری‌ها این فرصت را از آنها گرفته شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد