بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

مربی بوکس: پنجاه درصد مدال آوری برای بوکس خوب است

مربی تیم ملی بوکس امید گفت: در بازی‌های آسیایی اینچئون شش نماینده داشتیم که نیمی از آنها مدال گرفتند.   

علیرضا استکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا، اظهار کرد: تمام بضاعت بوکس ایران همین است. فدراسیون بوکس علی‌رغم مشکلات زیادی که داشت و حواشی بسیاری که درگیر آن بود، سعی کرد با حمایت‌های کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان اردوهای خوبی را برای تیم ملی هماهنگ کند.

وی افزود: ملی‌پوشان با شناخت خوبی به بازی‌های آسیایی رفتند و خدا را شکر از شش نماینده ای که داشتیم دو مدال نقره و یک برنز گرفتیم. این یعنی 50 درصد تیم ما مدال گرفت.

مربی تیم ملی بوکس امید با اشاره به این که ملی‌پوشان نسبت به چهار سال گذشته رشد خوبی داشتند، گفت: ما در بازی‌های آسیایی گوانگجو سه برنز و در مسابقات قهرمانی آسیایی 2013 نیز سه برنز گرفتیم اما اینجا دو نقره و یک برنز گرفتیم که این نشان می‌دهد عملکردمان بهتر بوده است. در بازی‌های آسیایی اینچئون چندین جا به ما ظلم شد و در یک مورد هم شرایط به سود ما بود.

وی افزود: در وزن 60 کیلوگرم فروتن گل آرا، واقعا شرایط خوبی داشت، اما در حقش ظلم شد و کنار رفت. در وزن 69 کیلوگرم امین قاسمی پور در مبارزه اول خوب ظاهر شد اما در مبارزه دوم به بوکسور ترکمنستانی باخت که واقعا قوی بود.

استکی ادامه داد: در وزن 75 کیلوگرم سجاد محرابی در مبارزه اول کار آسانی داشت اما در مبارزه دوم به بوکسور قزاق خورد که در مسابقات قهرمانی آسیا هم به او باخته بود. در وزن 81 کیلوگرم احسان روزبهانی تا قبل از رسیدن به مبارزه با بوکسور قزاقستانی خیلی خوب بود. در مقابل نماینده قزاقستان هم خوب مبارزه کرد اما داوران نسبت به بوکسورهای قزاق شناخت بیشتری دارند و این موضوع به سود بوکسورهای آن کشور تمام می شود.

مربی سابق تیم ملی بزرگسالان در مورد مبارزه علی مظاهری در وزن 91- کیلوگرم گفت: این بوکسور یک شانس خوب آورد که در دور اول با نماینده مغولستان روبرو شد و به راحتی با یک پیروزی برنزش را قطعی کرد. او در دور دوم مبارزه خوبی برابر نماینده اردن داشت. در روز فینال هم شرایطش بد نبود، ولی می توانست بهتر باشد و طلا بگیرد.

وی گفت: در وزن 91+ کیلوگرم جاسم دلاوری بهترین بوکسور ما در این رقابت‌ها بود و مبارزات خیلی خوبی را انجام داد. اگر می توانست طلا بگیرد کار خوبش را تکمیل کرده بود. به هر حال نمایندگان ما خوب کار کردند.

مربی تیم ملی بوکس امید گفت: ما باید این بوکسورها را حفظ کنیم و با اضافه کردن نفرات جوان به تیم ملی برای کسب سهمیه المپیک آماده شویم که قطعا مسابقات سنگینی خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد