بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

جوانان خوبی را برای جایگزین کردن بزرگسالان داریم استکی: برخی‌ها به ناطق‌نوری فشار می‌آورند تا من سرمربی نباشم

خبرگزاری فارس: استکی: برخی‌ها به ناطق‌نوری فشار می‌آورند تا من سرمربی نباشم

سرمربی تیم ملی بوکس امید گفت: نفراتی در فدراسیون هستند که به ناطق نوری فشار می‌آورند تا من سرمربی تیم ملی امید نباشم. 

 

علیرضا استکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان کشور که از روز جمعه به میزبانی کرمانشاه آغاز خواهد شد گفت: با تصمیم مسئولان فدراسیون تمام استان‌ها موظف هستند برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان کشور نمایندگان خود را در این رقابت‌ها شرکت دهند. این رقابت‌ها خوشبختانه یک پوئن مثبتی که دارد این است که ما تمام نفراتی که در اردوها داریم را به این مسابقات اعزام خواهیم کرد. تیم ملی زیر 23 سال تنها در وزن 91 کیلوگرم نماینده ندارد.

وی در ادامه گفت: این تیم با تصمیم شخص رئیس فدراسیون برای پشتوانه‌سازی تیم ملی بزرگسالان تشکیل شد اما متاسفانه افرادی در فدراسیون هستند که با تشکیل این تیم و هدایت آن با مسئولیت من مخالف هستند و شنیده شده حتی فشارهایی را نیز به رئیس فدراسیون وارد می‌کنند اما خوشبختانه او با این موضوع مخالف است. رئیس، نایب‌رئیس، دبیر سابق و دبیر فعلی با تشکیل این تیم موافق هستند اما برخی‌ها همچنان شیطنت می‌کنند.

سرمربی تیم ملی بوکس امید گفت: ما در طول این چند سال با تعدادی از نفراتی که همه آنها را می‌شناسند در مسابقات مختلف شرکت کردیم در حال حاضر نفراتی که به بازی‌های آسیایی اینچئون اعزام می‌شوند بهترین‌های 10 سال اخیر هستند و شاید تعدادی از آنها برای آخرین‌بار باشد که در یک رویداد رسمی شرکت می‌کنند و قطعا پس از بازگشت آنها با تیم‌ملی خداحافظی خواهند کرد پس ما باید تمام تلاشمان را بکنیم از بین نفراتی که در اردوی تیم ملی امید هستند یکسری را جایگزین آنها کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: 3 وزن از نفراتی که در حال حاضر اردونشین هستند شرایط حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون را دارند به عنوان مثال مهدی روحی‌زاده در وزن 64 کیلوگرم در انتخابی‌ها توانست ناظریان را شکست دهد و این بوکسور قطعا در آینده حرف‌های زیادی خواهد داشت. سجاد نجفی بوکسور جوان کرمانشاهی از دیگر ملی‌پوشانی است که آینده روشنی دارد.

سرمربی تیم ملی امید در ادامه عنوان کرد: متاسفانه گویا فقط کیفیت برای کاروان اعزامی به اینچئون مهم بوده و به همین دلیل آینده‌ نگری نشده و این نفرات به اینچئون اعزام نشدند. به هر حال ما باید به بوکسورهای جوان بها دهیم تا در صورت خداحافظی برخی از ملی‌پوشان بزرگسال، بتوانیم جوان‌ترها را جایگزین کنیم.

استکی در پایان اظهار کرد: بلافاصله پس از اینکه مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور به پایان رسید و ترکیب نفرات تیم‌ملی امید مشخص شد ما مرحله جدید اردوها را از همان روز آغاز خواهیم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد