بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

بهرامی‌نژاد:به اینچئون اعزام نشوم دیگر با تیمی کار نمی‌کنم

http://soori.ir/sport/images/news/23135.jpg

مربی بدنساز تیم ملی بوکس گفت: اگر به عنوان بدنساز به بازی‌های آسیایی اینچئون اعزام نشوم، پس از بازی‌ها با هیچ تیم ملی همکاری نخواهم داشت.
  

دکتر مرتضی بهرامی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار علم ورزش ایسنا، با اشاره به این مطلب که مربی بدنساز تیم‌های ملی همیشه در قوطی قرار دارند و در اعزام‌ها مطرح نیستند، تصریح کرد: با وجود این که در حال حاضر مربی بدنساز تیم‌های ملی بوکس، جودو، شمشیربازی و کشتی هستم و با نفرات اعزامی این رشته‌ها به بازی‌های آسیایی اینچئون مدت زیادی است که فعالیت می‌کنم، اما در لیست کادر پزشکی اعزامی به بازی‌های آسیایی به صورت رسمی هنوز اسمی از یک بدنساز نیست.

وی گفت: از المپیک لندن تاکنون به عنوان بدنساز با تیم‌های زیادی کار کردم و حداقل این توانایی را در خود می‌بینم که در بازی‌های آسیایی برتر را به نقره تبدیل کنم اما زمانی که باید نتیجه‌ این گونه تجربیات و تلاش را در جایی ببینیم، ما را در قوطی نگه می دارند و امکان اعزام را برای مربیان بدنساز فراهم نمی‌کنند.

بهرامی‌نژاد خاطر نشان کرد: اگر در لیست کادر پزشکی اعزامی به بازی‌های آسیایی اینچئون اسمی از بدنساز نباشد، پس از بازی‌ها ترجیح می‌دهم وقت خود را به جای فعالیت در تیم‌های ملی به کارهای دیگر اختصاص دهم تا بیشتر مثمرثمر واقع شوم.

وی افزود: کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان باید به بدنسازی نیز نگاه ویژه‌ای داشته باشد و با اهمیت دادن به مربیان این رشته جایگاه آن را در کنار تیم‌ها پر رنگ‌تر کنند.

بهرامی‌نژاد در پایان با اشاره به این نکته که در لحظات حساس و مهم مسابقات مهارت بالاتر از آمادگی جسمانی است، تاکید کرد: نبود مربی بدنساز علمی و تخصصی در جریان مسابقات سرنوشت ساز و مهم بعضی وقت‌ها شرایط مسابقه را (حتی اگر ورزشکار آمادگی جسمانی بالایی داشته باشد) به نفع حریف رقم می‌زند و مانع دستیابی ورزشکار به مدال می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد