بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

نهرودی: بعد ازاینچئون نیازبه جوانگرایی داریم



تهران - ایرنا - مدیرفنی تیم ملی بوکس ایران با اشاره به اینکه نفرات اعزامی به بازیهای آسیایی 2014 بهترین بوکسورهای کشور هستند، گفت: پس از پایان بازیهای آسیایی اینچئون نیاز به جوانگرایی داریم.  

حسین نهرودی مربی باتجربه بوکس ایران که هم اکنون به عنوان مدیرفنی در کنار تیم ملی بزرگسالان حضور دارد در گفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: تیم ایران تمرینات خود را به خوبی و با هدف دنبال کرده و اردوها و مسابقات بین المللی مناسبی را نیز پشت سرگذاشته است.


وی افزود:تیم ایران آمادگی نسبتا خوبی دارد که قطعا در روزهای باقی مانده به اوج خواهد رسید.

نهرودی بااشاره به اینکه بیشتر کار نظارتی را در تیم ملی برعهده دارد تصریح کرد:قطعا تیم ایران دراینچئون مدال کسب می کند ولی باید بدانیم که کار بسیار سختی داریم.

وی ادامه داد:از 10وزن، 6 نفر انتخاب شده اند که همگی با تجربه بوده و در مسابقات متعددی حضور یافته اند.

نهرودی درپاسخ به این سوال که برای کاروان ایران تنها مدال طلا ارزشمند است و آیا تیم ایران توانایی کسب مدال طلا را دارد افزود: برای رسیدن به مدال طلا باید بوکسورهای خوب را شکست داد ولی ما نیز ناامید نیستیم.

وی ادامه داد: احسان روزبهانی و علی مظاهری پرامیدترین بوکسورهای ایران برای رسیدن به مدال طلا در اینچئون هستند.

مدیرفنی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا این تیم نیاز به جوانگرایی ندارد؟ عنوان کرد: قطعا پس از بازیهای آسیایی باید تغییرات گسترده ای در ترکیب بدهیم چراکه تعدادی از بوکسورهای شرایط سنی بالایی دارند و برخی ها نیز دیگر انگیزه ای نخواهند داشت.

وی درخصوص اینکه آیابه بازیهای آسیایی اعزام می شود گفت:به عنوان سرپرست تیم ملی به اینچئون می روم و هم اکنون حضور دو مربی ما نیز قطعی شده و در حال رایزنی با کمیته ملی المپیک برای حضور سومین مربی هستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد