بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

مسوولان پیشین بوکس مازندران اموال هیات را به مکان نامعلومی انتقال دادند


ساری – ایرنا – نایب رییس هیات بوکس مازندران گفت : مسوولان پیشین هیات بوکس استان به رغم گذشت بیش از یکسال از انتخاب رییس جدید ،اموال هیات را به مکان نامعلومی انتقال داد و حاضر به واگذاری آن به مسوولان جدید نیستند.   

ˈ جواد امینی ˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : پس از آن که تلاش های فراوان انجام شده منجر به پس گرفتن اموال هیات نشد، مجبور شدیم حساب بانکی جدیدی به نام هیات باز کرده و مهر هیات بوکس را نیز تغییر دهیم .


وی بیان کرد : کامپیوتر، فاکس ، یخچال و تراز،از جمله اموال مصادره شده هیات بوکس است که امیدواریم با تدبیر مسوولان ورزش استان به هیات جدید بازگردانده شود .

نایب رییس هیات بوکس مازندران افزود : تداوم این شرایط موجب وارد شدن آسیب جدی به روند فعالیت های بوکس مازندران شده و بار مالی غیر ضروری را به این هیات ورزشی تحمیل خواهد کرد .

امینی از روند رو به رشد هیات بوکس در ماه های اخیر ابراز رضایت کرد و گفت : در شرایطی که در سال های گذشته بوکس مازندران در رقابت های قهرمانی رده های سنی کشور شرکت نمی کرد،تیم مازندران با نفراتی مستعد و با انگیزه امسال عازم این رقابت ها شده و در رده های سنی نوجوانان و جوانان به توفیقات ارزشمندی نیز رسید .

وی گفت : اردوی تیم بوکس جوانان استان از مدتی پیش آغاز شده و این تیم خود را برای حضوری قدرتمند در رقابت های قهرمانی کشور که به میزبانی کرمانشاه برگزار می شود، آماده می کند .

نایب رییس هیات بوکس مازندران همچنین از اعزام قطعی ˈ جاسم دلاوری ˈ بوکسور مازندرانی به بازی های آسیایی کره جنوبی خبر داد و گفت : فدراسیون به دنبال افزایش سهمیه بوکس ایران از 4 ورزشکار به 6 ورزشکار است که درآن صورت، احتمال حضور یک بوکسور دیگر در بازی های آسیایی اینچئون افزایش خواهد یافت.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد