بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

روزبهانی: برای کسب مدال طلا در اینچئون وارد رینگ می‌شوم/ صحبت‌های ستار‌پور به خاطر ناراحتی است


خبرگزاری فارس: روزبهانی: برای کسب مدال طلا در اینچئون وارد رینگ می‌شوم/ صحبت‌های ستار‌پور به خاطر ناراحتی است

در المپیک لندن هم به دنبال مدال بودم، اما حقم را خوردند

نماینده وزن ۸۱- کیلوگرم تیم‌ ملی بوکس گفت: همیشه در تمام مسابقاتی که شرکت می‌کنم برای کسب مدال طلا وارد رینگ می‌شوم و می‌خواهم در بازی‌های آسیایی برای کسب مدال طلا مبارزه کنم.
 

احسان روزبهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط آمادگی خود، اظهار داشت: تمرینات خوبی را طی چند روز گذشته در اردوهای تیم‌ ملی داشتم و تمام تلاشم را می‌کنم تا در دومین مرحله حضورم در بازی‌های آسیایی اینچئون بهترین نتیجه خوبی را کسب کنم. خوشبختانه در طول این مدت برنامه‌هایی که سرمربی تیم‌ ملی از فدراسیون درخواست کرده بود اجرا شده و در آخرین مرحله نیز حقوق 6 ماه معوقه ملی‌پوشان پرداخت شد که این موضوع پیش از اعزام تیم ملی به اردوی مشترک ترکیه باعث بالا رفتن روحیه ما شد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا قول کسب مدال در بازی‌های آسیایی اینچئون را می‌دهی یا خیر، گفت: اگر یادتان باشد پیش از اعزام به المپیک لندن قول کسب مدال دادم، اما همه دیدند که اشتباه داوران در المپیک چطور زحمات من را برباد داد. من همیشه برای کسب مدال طلا می‌جنگم و مدال نقره و برنز را مدال نمی‌دانم. در اینچئون هم برای کسب خوشرنگ‌ترین مدال وارد رینگ شوم، اما داوران به من فرصت ندادند.

روزبهانی در واکنش به این سؤال که ستارپور مدعی شده در انتخابی وزن منهای 81 کیلوگرم قضاوت از سوی داوران عادلانه نبوده است،‌ گفت: من در مورد این قضیه دوست ندارم دخالتی کنم،‌ اما کادر فنی، مسئولان فدراسیون و کارشناسان روز انتخابی تیم ملی حضور داشتند و دیدند که بازی عادلانه از سوی داوران قضاوت شد. محمد ستارپور یکی از دوستان خوب و صمیمی من است، اما باید این موضوع را قبول کند که بازی یک طرفه بود. شاید او به خاطر اینکه بازی‌های آسیایی اینچئون را از دست داده مدعی شده که قضاوت‌ها ناعادلانه بوده است. البته شاید من هم جای او بودم به دلیل ناراحتی این حرف‌ها را می‌زدم.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد