بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

مظاهری: بهترین تیم تاریخ بوکس ایران راهی اینچئون می‌شود/ نیاز به دعای مردم داریم

خبرگزاری فارس: مظاهری: بهترین تیم تاریخ بوکس ایران راهی اینچئون می‌شود/ نیاز به دعای مردم داریم

قرعه خوب برای کسب مدال خیلی مهم است

کاپیتان تیم ملی بوکس گفت: چکیده بوکس ایران در اردو حضور دارند و فکر می‌کنم بهترین تیم تاریخ‌ بوکس کشورمان راهی اینچئون خواهد شد  
 
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی بوکس کشورمان با تصمیم مسئولان فدراسیون ساعت 18 بعدازظهر امروز (چهارشنبه) برای حضور در یک اردوی مشترک با تیم ملی ترکیه راهی آنکارا خواهد شد.

ملی پوشان پس از برگزاری اردوی یک هفته‌ای، چهارشنبه هفته آینده به ایران بازخواهند گشت.

اکبری احدی، مجتبی فرجی و افشین نادری به عنوان کادرفنی این تیم را همراهی خواهند کرد. تیم ملی بوکس با ترکیب همین 6 بوکسور راهی بازی‌های آسیایی اینچئون خواهد شد.

علی مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پیش از اعزام به اردوی مشترک با تیم ملی ترکیه، اظهار داشت: تیم ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون این روزها تمرینات خوبی را پیگیری می‌کند و با برنامه‌ریزی که مسئولان فدراسیون و کادرفنی برای ملی‌پوشان در نظر گرفته‌اند در حال حاضر شرایط ۶ بوکسور حاضر در تیم ملی ایده‌آل است. مربیان بدنسازی در این مدت برنامه‌های خوبی را داشتند و هیچ مشکل روحی و روانی در تیم وجود ندارد.

وی در ادامه در واکنش به این سؤال که گویا رئیس فدراسیون روز گذشته حقوق ۶ ماه معوقه تیم ملی را نیز پرداخت کرده، گفت: هیچگونه مشکلی در تیم ملی وجود ندارد، تنها یک مقدار بچه‌ها از لحاظ مالی روحیه خوبی نداشتند که خوشبختانه روز گذشته رئیس فدراسیون با تمام مشکلات مالی که فدراسیون دارد دستور داد تا حقوق معوقه ملی‌پوشان پرداخت شود. به اعتقاد من این تصمیم قبل از اعزام به بازی‌های آسیایی اینچئون و اردوی مشترک ترکیه کار بسیار خوبی بود و همه ملی‌پوشان واقعاً شارژ روحی شدند.

مظاهری در پاسخ به این سؤال که آیا حضور در اردوی مشترک با فاصله زمانی کمی که تا اینچئون باقی مانده برای ملی‌پوشان مفید است یا خیر،‌ اظهار داشت: در حال حاضر هدایت تیم ملی بوکس ترکیه برعهده یک مربی روسی است. او چند سال هدایت تیم ملی روسیه را برعهده داشته و یکی از مربیان برتر کشور روسیه است. فکر می‌کنم حضور در اردوی مشترک ترکیه با برنامه‌هایی که سرمربی آنها دارد برای ما خیلی مفید باشد.

کاپیتان تیم ملی بوکس در پاسخ به این سؤال که آیا از ۶ بوکسور اعزامی به اینچئون می‌توان انتظار کسب مدال داشت یا خیر،‌ گفت: در حال حاضر چکیده بوکس ایران در اردوها حضور دارند از سبک‌وزن تا سنگین‌وزن همه از بهترین‌ها هستند که در هر رویدادی حضور داشتند مدال کسب کردند. فکر می‌کنم بهترین تیم تاریخ بوکس ایران راهی اینچئون خواهد شد و همه از امیدهای مدال هستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به اعتقاد من تنها آماده بودن ملی‌پوشان ملاک در کسب مدال نیست؛ چرا که نحوه برگزاری مسابقات و قرعه نیز با توجه به تک‌ حذفی بودن مسابقات خیلی تأثیر دارد. امیدوارم که در کره جنوبی همه شرایط ایده‌آل باشد تا همه نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی مدال کسب کنند.

کاپیتان تیم ملی در پایان گفت: با تمرینات منظمی که همه ملی‌پوشان در اردو دارند ما نمی‌توانیم از حالا پیش‌بینی کنیم که چه کسی می‌تواند در بازی‌های آسیایی مدال‌آوری کند. باز هم می‌گویم اگر همه ما در کره جنوبی با قرعه خوبی روبرو شویم شک نکنید که همه می‌توانیم مدال کسب کنیم. امیدوارم که بتوانیم برای کشورمان در بازی‌های آسیایی افتخارآفرینی کنیم و از اینجا به بعد نیاز به دعای همه مردم داریم تا در شرایط فعلی برای موفقیت کاروان ورزش ایران در آسیا دعا کنند. ما همه تلاشمان را کرده‌ایم و از این به بعد نیاز به دعای مردم داریم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد