بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

احدی : داشتن شش نماینده در بازیهای آسیایی حق بوکس بود


تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی بوکس ایران با خوشحالی از افزایش تعداد بوکسورهای ایران دربازیهایی آسیایی اینچئون کره جنوبی از چهار به شش گفت:این حق بوکس ایران بود،زیرا بوکسورها ماهها زحمت کشیده و شانس زیادی هم برای کسب مدال دارند.  

اکبر احدی روزیکشنبه در گفت وگو باایرنا افزود: هفته گذشته بدنبال اعلام اعزام تنها چهار بوکسور از ایران به بازیهای آسیایی بسیاری از بوکسورها ناراحت بوده و روحیه خود را از دست داده بودند، چرا که احتمال داشت بازیهای اسیایی را از دست بدهند.


وی گفت: بوکسورهای ایران حدود هشت ماه در اردو بوده و عملکرد خوبی در مسابقات بین المللی داشتند و از اینکه کمیته ملی المپیک شش به ما داد خیلی خوشحال شده ایم.

احدی افزود: فروتن گل آرا، امین قاسمی پور، سجادمحرابی، احسان روزبهانی ، علی مظاهری و جاسم دلاوری بوکسورهای ایران در اینچئون خواهند بود.

وی در خصوص اینکه گفته می شود کمیته ملی المپیک با اعزام تنها دو مربی به کره موافقیت کرده است، گفت: متاسفانه مجتبی فرجی که چندین ماه در کنار من حضور داشت و زحمات زیادی متحمل شد، نمی تواند در اینچئون حضور داشته باشد.امیدوارم این مسئله به تیم ملی ضربه نزند.

وی در پایان تصریح کرد:چهارشنبه هفته جاری با شش بوکسوری که در بازیهای آسیایی حضور خواهند داشت راهی ترکیه می شویم تا اردوی یک هفته ای با تیم ملی این کشور داشته باشیم.

هفدهمین دوره بازیهای آسیایی 2014 از 28 شهریور تا 12 مهرماه در اینچئون کره جنوبی برگزار می شود و ورزشکاران شرکت کننده در این رقابت ها در 36 رشته ورزشی شامل 28رشته المپیکی و هشت رشته غیر المپیکی با هم رقابت خواهند کرد.

کاروان ورزشی ایران با حضور 290ورزشکار زن و مرد در قالب 22 رشته تیمی وانفرادی این رقابت ها شرکت می کند.

تکواندو (زنان ومردان)، تیروکمان (زنان و مردان)، دوومیدانی (زنان و مردان)،قایقرانی (زنان و مردان)،کبدی (زنان و مردان)،کاراته (زنان و مردان) ، تیراندازی (زنان و مردان )، ووشو (زنان و مردان) ، فوتبال (تیم امید)،وزنه برداری، هندبال، جودو، بسکتبال، بوکس، دوچرخه سواری، شمشیربازی، کشتی آزاد و فرنگی، والیبال سالنی، شنا، ژیمناستیک، تنیس روی میز (زنان و مردان) و بدمینتون (زنان و مردان) 22 رشته اعزامی ایران به هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون هستند.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد