بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

نایب رییس بوکس در واکنش به انتقادات: فدراسیون کمک‌های لازم را کرده است!


برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان ایران در بانه انتقادات زیادی در پی داشت، نایب رییس فدراسیون در واکنش به این انتقادات گفت: فدراسیون کمک‌های لازم را کرده است و بقیه کارها با میزبان است.   

روح الله حسینی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا، در مورد انتقاداتی که به میزبانی بانه در مسابقات قهرمانی نوجوانان وارد شد، گفت: در یکی، دو روز اول مسابقات مشکلاتی وجود داشت که به دلیل ناهماهنگی مسئولان بود، ولی رفته‌رفته شرایط بهتر شد و تیم‌ها تقریبا راضی هستند. ضمن این که فدراسیون مبلغ 15 میلیون به هیات کمک کرده است و در مورد میزبانی همه رشته‌های ورزشی بقیه کارها با میزبان است.

وی افزود: این استان در دفعات قبل هم میزبان بوده و میزبانی هایش خوب بود و این بار هم غیر از روزهای اول بقیه کارها بهتر شده است.

نایب رییس فدراسیون بوکس در پاسخ به این سوال که آیا تعداد نهایی نفرات اعزامی به اینچئون مشخص است؟ گفت: قبلا بحث روی اعزام شش نفر بود که ما در تلاش هستیم این عدد را به 9 برسانیم. امیدوارم تا هفته‌ آینده تعداد دقیق این نفرات مشخص شود. هم اکنون در حال رایزنی با مسئولان کمیته ملی المپیک هستیم.

حسینی در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان به هر شرایطی مورد تایید فدراسیون است؟ گفت: فدراسیون تمام تلاش خود را برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات انجام می‌دهد، ولی به طور میانگین برای برگزاری یک مسابقه مطلوب حدود 100 میلیون تومان بودجه نیاز است که این مبلغ برای فدراسیون ما زیاد است.

وی ادامه داد: هم اکنون که مسابقات کشوری در بانه در حال برگزاری است داوران واقعا به ما لطف کرده‌اند و بدون این که پولی بگیرند به مسابقات رفته‌اند و قضاوت می‌کنند. این کار آنها از خود گذشتگی است و عاشقانه کار می‌کنند. این مساله نشان می‌دهد که ما چه سختی‌هایی داریم.

نایب رییس فدراسیون بوکس در مورد مسابقه انتخابی وزن 81- کیلوگرم بین محمد ستارپور و احسان روزبهانی و انتقاداتی که نسبت به داوری این مسابقه بود ،گفت: این مسابقه در شرایط خوبی بین دو بوکسور خوب ما انجام شد و شاهد بودیم که بعد از مسابقه ای خوب روزبهانی انتخاب شد.مشکلی در این مسابقه ندیدم.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد