بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

ابراهیم عبادی ناگفته های بوکس ایران را مطرح کرد:مشکلات را در استان ها و باشگاه ها جستجو کنید


تهران - ایرنا - سرمربی سال های گذشته تیم بوکس جوانان ایران در خصوص شکست این تیم در مسابقه های بوکس قهرمانی جوانان جهان در بلغارستان گفت: مشکل بوکس ایران نداشتن تلاش در استان ها و کم کاری مربیان باشگاهی است.

  


«ابراهیم عبادی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا در مورد ناکامی دوباره بوکس ایران در مسابقات جهانی جوانان اظهار کرد: ابتدا استان ها باید تلاش خود را مضاعف کرده و بوکسورهای خوبی ساخته و در اختیار تیم ملی بوکس قرار دهند.


وی افزود: متاسفانه نفراتی که به اردوی تیم ملی بوکس می آیند، از لحاظ تکنیکی، تاکتیکی و حتی نفس شرایط خوبی ندارند و مربیان تیم ملی باید بیشتر زمان خود را صرف آموزش ابتدایی آنها کنند.

این مربی که سال ها در تیم های بوکس جوانان و بزرگسالان ایران فعالیت کرده است، گفت: شاید باورش سخت باشد اما در اردوهای تیم ملی زمان زیادی از بین می رود تا بوکسور طرز گاردگیری، رقص پا و ضربه زدن را فرا بگیرد. این مسایل از دردهای بوکس ایران است که سال ها وجود داشته اما در استان ها و باشگاه ها تلاشی برای از بین رفتن آنها نمی شود.

وی گفت: مربیان فعلی تیم جوانان ایران همگی کاربلد هستند ولی همین مشکلات اجازه نمی دهد کار خودشان را انجام دهند.

عبادی، نبودن وحدت رویه در میان مربیان را از دیگر مشکلات این رشته ورزشی دانست و گفت: باید آموزش ها یکسان باشد و بهترین راه برای ساختن بوکسورها دنبال شود.

وی وجود مشکلات شخصی بین مربیان را از دیگر مشکلات اساسی این ورزش دانست و عنوان کرد: زمانیکه «اکبر احدی» به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب می شود، باید قبول کنیم که او از ما بهتر است و باید به این مربی کمک برسانیم نه اینکه همواره مشکل تراشی کنیم.

عبادی تاکید کرد، متاسفانه مربیان ایران یکدیگر را قبول ندارند و خود را برتر از دیگری می دانند.

سرمربی سال های گذشته تیم بوکس جوانان ایران با اشاره به مشکلات موجود در باشگاه های بوکس کشور گفت: خودم مربی باشگاهی هستم و می دانم در آنجا بسیاری از مربیان وظیفه اصلی خود را فراموش کرده و به دنبال درآمدزایی بیشتر هستند.

وی ادامه داد: بسیاری از مربیان باشگاهی شاگردان 35 تا 50 ساله را انتخاب می کنند و به آنان آموزش می دهند تا پول بیشتری داشته باشند و نوجوانان و جوانان را فراموش می کنند. این هم از مشکلاتی است که تا به امروز پنهان مانده اما آن را بازگو می کنم تا مربیانی که نام آنان را تریلی نمی کشد، کمی به خود بیایند.

عبادی در پاسخ به این سوال که باید همچنان آرزوی مدال آوری بوکس ایران در میادین جهانی را داشته باشیم؟ گفت: بوکس ایران توانایی موفقیت در المپیک را هم دارد، البته اگر وحدت رویه باشد و این مشکلات از بین برود. اگر ما در باشگاه های خود یک بوکسور خوب ساخته و در اختیار تیم ملی بگذاریم، دیگر نباید برای تشکیل تیم ملی قدرتمند با کمبود ورزشکار مستعد مواجه شویم.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد