بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

نایب رئیس فدراسیون: شایعات به بوکس ایران لطمه می‌زند/ قطع سهمیه غذای تیم بوکس حرفه ای صحت ندارد

چهارشنبه ۱۲-اسفند-۹۴
بهنام دوستدار- روح الله حسینی گفته با همه حداقل ها تلاش میکنیم بهترین شرایط را برای ملی پوشان فراهم آوریم وبه موفقیت مشتزنان کشورمان برای کسب سهمیه در چین وآذربایجان امیدواریم.

می‌گوید شرایط در اردوی تدارکاتی اوکراین طوری پیش خواهد رفت که از آسیب دیدگی احتمالی و مصدومیت مشتزنان ایران پیش از رقابت‌های کسب سهمیه المپیک جلوگیری شود. 

بنابراین گزارش وبه نقل از ایسنا نایب رییس فدراسیون بوکس درباره آخرین وضعیت تیم ملی بوکس ایران اظهار کرد: در حال حاضر مشتزنان ایران شرایط خوبی دارند و چند روز دیگر نیز برای برگزاری یک اردوی 10 روزه عازم اوکراین می‌شوند.


او ادامه داد: پس از اردوی 10 روزه اوکراین، ملی‌پوشان چند روزی را در ایران می‌مانند و پس از آن راهی رقابت‌های انتخابی المپیک در چین می‌شوند. امیدوارم در چین ملی‌پوشان ایران بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند و شاهد سهمیه آوری ایران باشیم.


نایب رییس فدراسیون بوکس در پاسخ به این سوال که آیا زمان اردوی تدارکاتی اوکراین مناسب بوده یا خیر گفت: اردویی که در اوکراین برگزار می‌شود در نهایت همراه با 2 یا 3 بازی تدارکاتی خواهد بود و شرایط طوری نیست که به ملی‌پوشان آسیبی وارد کند. هدف از این اردو فراهم کردن یک شرایط آماده‌سازی خوب پیش از رقابت‌های کسب سهمیه المپیک است.


حسینی در پاسخ به این سوال که برگزاری اردوی تدارکاتی اوکراین چند روز پیش از رقابت‌های کسب سهمیه المپیک آیا سبب آسیب دیدگی ملی‌پوشان نمی‌شود، گفت:‌ شرایط تمرینی در اوکراین طوری خواهد بود که هیچ صدمه‌ای به ملی‌پوشان وارد نشود و اگر احیانا آسیب دیدگی به ملی‌پوشان وارد شود، قطعا در آنجا کادر فنی و تیم پزشکی مراقب مشتزنان هستند.


او ادامه داد: در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک در کشور چین بوکسورهایی از آسیا و اقیانوسیه حضور دارند. با این حال شرایط برای کسب سهمیه المپیک بسیار دشوار خواهد بود. با اینکه نفرات کمتری نسبت به رقابت‌های دیگر در چین حضور دارند ولی به هیچ عنوان این رقابت‌ها ساده نیست.


مسئول فنی تیم ملی بوکس ایران با بیان اینکه در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک در کشور آذربایجان شاید شرایط برای ایران بهتر باشد گفت: به این خاطر که در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک در کشور آذربایجان فقط جا مانده‌های سهمیه المپیک حضور پیدا می‌کنند شاید به نوعی کار برای ملی‌پوشان ایران راحت‌تر باشد.


حسینی افزود: کار برای کسب سهمیه المپیک بسیار دشوار است. با توجه به اینکه بیشتر فدراسیون‌ها با حداقل بودجه کار خود را دنبال می‌کنند، ما هم از این قضیه مستثنی نیستیم و با حداقل‌ها کار خود را پیش می‌بریم.


او در بخش دیگری از این گفت‌وگو در مورد شرایط بوکسورهای حرفه‌ای ایران نیز اظهار کرد: در حال حاضر احسان روزبهانی و سجاد محمدپور تمرین‌های خود را دنبال می‌کنند تا روز 29 اسفند به مصاف حریفان خود بروند.


نایب رییس فدراسیون بوکس افزود: شرایط بوکسورهای حرفه‌ای در پاره‌ای از موارد از اعضای تیم آماتوری ایران بهتر بوده است. متاسفانه در روزهای اخیر برخی مطالب به نادرستی در زمینه تیم حرفه‌ای ایران عنوان شد که به هیچ عنوان صحت ندارد. نمی‌دانم اینکه گفته شده سهمیه غذای بوکسورهای حرفه‌ای قطع شده چه معنایی دارد.


حسینی با بیان اینکه در حال حاضر فقط سجاد محمدپور برای کسب سهمیه المپیک شانس دارد گفت: سجاد محمدپور اگر 29 اسفندماه بتواند مقابل حریف ازبکستانی خود به پیروزی برسد، شانس خوبی برای کسب سهمیه المپیک دارد. در مورد امیر قاسمی‌پور هم باید بگویم او از شانس بسیار اندکی برای رسیدن به المپیک برخوردار است و احسان روزبهانی هم با توجه به اینکه سهمیه المپیک را به دست آورده به نوعی عضو تیم ملی بوکس ایران است.


او در پایان خاطرنشان کرد: ما با همه حداقل‌ها تلاش می‌کنیم بهترین شرایط را برای بوکسورهای ایران به وجود بیاوریم و امیدوارم بتوانیم در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک در کشور چین و آذربایجان موفق عمل کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد