بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

انتقاد شدید ناطق نوری از ملی‌پوشان بوک/آنها ریسمان پاره کرده‌اند حتی اگر از دست آنها طلا ببارد دیگر به درد ما نمی‌خورند(7دی94)

گزارش بهنام دوستدار ازخبرگزاری فارس ومهر
"...از رفتن این دو بوکسور هیچ گونه اطلاعی نداریم...آنها ریسمان پاره کرده‌اند حتی اگر از دست آنها طلا ببارد دیگر به درد ما نمی‌خورند."
احمدناطق نوری درگفتگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت:از روزبهانی گلایه داریم و شکایت خواهیم کرد...کسی در فدراسیون بوکس از گل‌آرا و محرابی خبر ندارد آنها از تیم ملی اخراجند

رئیس فدراسیون بوکس گفت: گل آرا و محرابی باید از اردوی تیم ملی خط بخورند و دیگر حق حضور در اردوی تیم ملی را ندارند و اجازه شرکت در مسابقات کسب سهمیه المپیک را نخواهند داشت. 

رییس فدراسیون بوکس درادامه اظهار داشت اصلا ما نمی‌دانیم فروتن گل‌آرا و سجاد محرابی به چه عنوانی راهی کشور دیگر شده‌اند. ما آن‌ها را اعزام نکرده‌ایم و از رفتن این دو بوکسور هیچ گونه اطلاعی نداریم. به هر حال اگر قرار باشد ما آن‌ها را اعزام کنیم ابتدا باید شورای برون مرزی این موضوع را تائید کند و پس از آن ما هزینه آن‌ها را تامین کنیم و یک مربی کنار آن‌ها اعزام کنیم، اما این در صورتی است که اصلا فدراسیون از رفتن این دو بوکسور خبر ندارند.

رئیس فدراسیون در پایان خاطرنشان کرد: از روزبهانی به خاطر صحبت‌های اخیر خود گلایه مندیم چون بدون اینکه بداند چه اتفاقی افتاده شروع به مصاحبه کرده و قطعا اگر پاسخگو نباشد ما از او شکایت خواهیم کرد.

همچنین خبرگزاری مهر گزارش داد رئیس فدراسیون بوکس با بیان اینکه نمی‌داند دو ملی پوش بوکس ایران به کدام کشور سفر کرده‌اند، از اخراج این دو نفر خبر داد و گفت: اگر از دست این ملی‌پوشان طلا هم ببارد دیگر به درد ما نمی‌خورند.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد ناطق نوری درباره سفر دو ملی پوش بوکس به کشورهای دیگر و اینکه شاید این ملی‌پوشان برای به دست آوردن پول در یک تورنمنت خارجی شرکت کرده‌اند، اظهار کرد: اگر آنها دنبال پول و مسائل مالی هستند پس چرا در اردو شرکت کرده‌اند؟ در اردوی تیم ملی که نمی‌توانند به پول برسند.

وی درباره اینکه آیا این ملی پوشان در تورنمنتی در کشور چین شرکت کرده‌اند؟ تاکید کرد: اگر تورنمنت بود که به فدراسیون ما نامه می‌زدند. شاید آنها به عنوان مسافر رفته‌اند تا جایی را پیدا کنند و در بوکس‌های زیرزمینی و «بزن بهادر» شرکت کنند! ما چنین چیزی را تایید نمی‌کنیم.

رئیس فدراسیون بوکس خاطرنشان کرد: برای ما نظم و انضباط در اولویت است و این ملی پوشان دیگر جایی در تیم ملی نخواهند داشت؛ حتی گل آرا که شانس کسب سهمیه المپیک دارد. به خاطر سفر این دو ملی پوش همه به ما حمله کرده‌اند و فدراسیون را متهم کرده‌اند که چرا برای آنها هزینه می‌کند در حالی که ما اصلا در جریان آن نیستیم.

ناطق نوری با بیان اینکه احتمال سفر این دو ملی پوش به فرانسه به خاطر پروسه طولانی صدور ویزا کم است، درباره انتقاد احسان روزبهانی هم گفت: احسان هر هزینه‌ای دارد، باید این هزینه‌ها از طرف فدراسیون جهانی بوکس آماتور (AIBA) پرداخت شود. احسان حتی باید ۳۰ درصد پولی که از فدراسیون جهانی می‌گیرد را به فدراسیون ایران بدهد.

وی ادامه داد: وقتی به لوزان رفتم، همانجا ۲۰ هزار دلار از AIBA گرفتم و دستی به احسان روزبهانی دادم. حتی ۳۰ درصد حق فدراسیون را هم از این پول کم نکردم. بعد حالا این بوکسور می‌گوید که فدراسیون هزینه مرا نمی‌دهد.

رئیس فدراسیون بوکس که با رادیو جوان صحبت می‌کرد، در پایان با انتقاد از این کار ملی پوشان بوکس، یادآور شد: بچه‌ها دارند کم کم بزرگ می‌شوند و ریسمان پاره می‌کنند! حتی اگر از دست آنها طلا ببارد دیگر به درد ما نمی‌خورند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد