بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

جنگ وآتش بازی 12 راندی در مسکو/پایان در راند هشتم!

گزارش اختصاصی بهنام دوستدار-مسکو2015- Exclusive
(گزارش زنده ومستقیم-27شهریور94)
احسان روزبهانی امشب درمسکو برای دفاع ازکمربندقهرمانی خود دربوکس حرفه ای آیبا به مصاف "متیو بادرلیگو"مشتزن فرانسوی رفت. 

 

نماینده بوکس کشورمان گرچه این بار جنگ در مسکو را در راند اول به نفع خودش به پایان برد.اما در پایان نتیجه خوبی برای بوکس کشورمان رقم نخورد.
احسان روزبهانی درچارچوب رقابتهای بوکس حرفه ای آیبا در راند اول برابر متیو بادرلیکوی فرانسوی به پیروزی رسید.
روزبهانی رانداول را با رای هرسه داور تا الان به پیروزی رسیده ولی در راند دوم با همان رای بازی را واگذار نموده است...
اما در راندسوم هم با رای دو داور نتیجه بازی تا این راند ازآن روزبهانی هست...راندچهارم هم باز با رای قاطع داوران رای به پیروزی نماینده کشورمان داده شد.

درراندهای چهار وپنچ جنگ نزدیک برقرار است درادامه راندپنجم را "متیو" فرانسوی ازآن خودش کرداما درادامه راند ششم را احسان روزبهانی با جنگ تمام عیار وغیرت ایرانی با پیروزی به پایان رساند...اما بازراند هفتم بادرلیکو توانست این راند رقابت را برنده اعلام شودتاهمین لحظه نتیجه کلی تا پایان راند هفتم 4 بر 3 به نفع احسان روزبهانی هست...

اما متاسفانه در دقیقه 1 ویازده ثانیه راند هشتم احسان روزبهانی بازی را با بخاطر آسیب دیدگی و پارگی ازناحیه هردو ابرو نتوانست ادامه دهدواین بازی را برابر متیو بادرلیکوی فرانسوی واگذارکرد.

بنابراین گزارش دراین نبردبعلت شدت آسیب وخونریزی ناشی ازان اکبر احدی سرمربی تیم بوکس حرفه ای کشورمان با نشان دادن حوله در راندهشتم ازادامه بازی پیشگیری نمود تاسلامت بوکسورتیم ملی کشورمان بیش ازاین به خطر نیفتد.

این رقابت درچارچوب رقابتهای بوکس حرفه ای آیباApb برگزارشد که مسابقه ای برای دفاع ازکمربند قهرمانی برای نماینده کشورمان بشمار میرفت.

احسان روزبهانی پیش ازاین سهمیه حضور درالمپیک 2016 ریو را کسب کرده است و این دیدار تنها برای دفاع از کمربند قهرمانی بود و هیچ تاثیری در سهمیه المپیک روزبهانی ندارد.

بوکسور 27 ساله کشورمان نفر اول و متئو بادرلیکه نفر دوم رنکینگ APB در وزن 81 کیلوگرم هستند.

شگفتی دیگر وزن 81 بعد ازاین بازی رقم خوردکه درطی آن کلمنته روسو ایتالیایی دارنده مدال المپیک2012 بازی برده را در راند6 بخاطر آسیب دیدگی برابر بوکسور روسی "آلکسی اگوروف" EGOROV Aleksey باخت.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد