بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

انتقاد از داوران انتخابی تیم ملی بوکس/ستارپور: داوران کم تجربه عادلانه قضاوت نکردند

خبرگزاری فارس: ستارپور: داوران کم تجربه عادلانه قضاوت نکردند/ فیلم بازی نشان می‌دهد برنده راند اول کیست
 فیلم بازی نشان می‌دهد برنده راند اول کیست

نماینده وزن ۸۱ کیلوگرم تیم‌ ملی بوکس گفت: انتخابی تیم ملی روز گذشته با قضاوت داوران کم تجربه برگزار شد و به هیچ عنوان قضاوت عادلانه نبود

 به گزارش خبرگزاری فارس، انتخابی تیم ملی بوکس هفته گذشته برگزار و اسامی نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی 2014 اینچوان معرفی شد که در وزن 81 کیلوگرم که محمد ستارپور و احسان روزبهانی حضور داشتند، قرار شد که روز 27 مردادماه انتخابی بین این دو نفر برگزار شود تا تکلیف بوکسور وزن 81 کیلوگرم اعزامی به بازی‌های آسیایی اینچئون مشخص شود. سرانجام روز گذشته ( دوشنبه) احسان روزبهانی با شکست محمد ستارپور با نتیجه 2 بر یک به عنوان نماینده وزن 81 کیلوگرم انتخاب و جواز حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون را کسب کرد.

ستارپور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با انتقاد از داورانی که مسئولیت قضاوت در انتخابی وزن 81 کیلوگرم را برعهده داشتند، گفت: احسان روزبهانی یکی از دوستان خوبم است، اما روز گذشته داوران در انتخابی‌ به هیچ‌ عنوان عادلانه قضاوت نکردند. در حال حاضر مسابقات قهرمانی کشور در بانه پیگیری می‌شود و همه داوران خوب فدراسیون در آن رقابت‌ها قضاوت می‌کنند. عسگری یکی از داوران با تجربه فدراسیون است که روز گذشته به عنوان داور وسط قضاوت می‌کرد اما به دلیل اینکه داور وسط بود حق رای نداشت و 3 نفری که کنار رینگ حضور داشتند می‌توانستند رای بدهند که متاسفانه آنها نیز از داوران کم تجربه بودند که به خوبی نتوانستند قضاوت کنند.

وی در ادامه افزود: قانون جدید می‌گوید کسی که در طول بازی میدان‌دار است و مداوم حمله می‌کند باید داوران در پایان راند بازی را به سود او اعلام کنند، اما با توجه به اینکه راند اول مدام به احسان حمله می‌کردم داوران رای را به سود او اعلام کردند. شکست در راند دوم را قبول دارم، چرا که روزبهانی یک ضربه مشت به سر من وارد کرد که همین ضربه باعث شد تا من گیج شوم، اما راند سوم من از ثانیه اول حمله می‌کردم و مشت می‌زدم و نمی‌دانم که چرا داوران در پایان مبارزه بازی را به سود او اعلام کردند.

ستارپور در پاسخ به این سؤال که آیا به قضاوت داوران انتقاد داشتی یا خیر، گفت: همه مسئولان فدراسیون در سالن حضور داشتند و مبارزه را از نزدیک تماشا کردند اما اعتراض من به جایی نرسید. برادر من داور رسمی است و شب گذشته فیلم مبارزات را نگاه کردیم و حتی او اعلام کرد که بازی در راند اول به سود من بوده که داوران به ضرر من قضاوت کردند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930528000319#sthash.bZEbureO.dpuf

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد