بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

رقابتهای جهانی بوکس انتخابی المپیک 2016- باکو/ شکست با تجربه ها در روز تلخ بوکس ایران / گل آرا وقاسمی پور حذف شدند

29-خرداد-95
گزارش اختصاصی بهنام دوستدار- در ادامه سومین روز از رقابتهای انتخابی المپیک امروز دقایقی پیش گل آرا وقاسمی پور باقبول شکست برابر حریفان قدر خود از دور رقابتهای انتخابی المپیک حذف شدند.... فروتن گل آرا برابر بوکسور دومینیکن بازی را واگذار کردنماینده وزن 60 تیم ملی کشورمان برابر ایلویس رودریگز مشتزن باتجربه شکست خورد دراین بازی هر سه راند را مشتزن دومینیکن برد ودر پایان دستهای رودریگز بعنوان نفر پیروز بلند شود تا بار دیگر در آستانه المپیک آه سنگینی از نهاد فروتن گل ارا برآید .
براساس این گزارش، پس از حذف گل آرا از دور رقابتها امین قاسمی شور به مصاف نماینده انگلستان رفت که در این نبرد قاسمی پور راند اول ودوم را به حریف قدر خود باخت ودر راند سوم تلاشها برای تغییر نتیجه بی فایده بود نماینده وزن 69 کشورمان دراین نبرد نتوانست درراند سوم کاری از پیش ببرد ودرنهایت بعنوان بازنده از رینگ پایین آمد.
امروز سومین روز این رقابتها گرچه با پیروزی شیرین وامیدوارکننده سالارغلامی در وزن 91 اغاز شد اما درادامه دوشکست همراه با حذف این دونماینده باتجربه روز تلخی را برای بوکس کشورمان رقم زد.

عبدالرضا انصاری، علیرضا استکی، اصغر اشرفی، همایون امیری و مهدی شفیعی بعنوان اعضای کادر فنی تیم ملی بوکس کشورمان را دراین رقابتها همراهی میکنند.

رقابت های جهانی بوکس باکوبعنوان آخرین تورنمنت بوکسورهای آماتور برای کسب مجوز المپیک ریو میباشد با حضور 469 بوکسور از 105 کشور در شهر باکو جمهوری آذربایجان در حال پیگیری است.
از مجموع هشت نماینده ایران تا به امروز 4نماینده کشورمان حذف شدند وبوکس ایران از فردا با چهارنماینده برای کسب سهمیه المپیک تلاش خواهد کرد.تیم ایران در اوزان 49 و 81 کیلوگرم نماینده ای به این مسابقات اعزام نکرده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
بی نام یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:17 ق.ظ

با سلام.
این اعزام با تمام حواشی های خود که به اندازه کافی جای پرسش ایجاد کرده یک طرف،و از طرفی در حق احدی از مربیان که تنها کارشناس بوکس رادیو و تلویزیون می باشند ظلم اساسی شده!و آن اینکه در آخرین کارشناسی ایشان در تلویزیون می گفتند که (وی)ارتباط صمیمی با ژوری مسابقات دارند و می توانند لابی نمایند و نگذارند حق قهرمانان ما تضییع گردد!حال چرا با این همه سیاهی لشکری که با تیم همراه هستند چرا این مربی زحمتکش و قهرمان ساز،که کارشناس هم می باشند را همراه تیم نبرده اند تا از تواناییهای سرشار و فراوان ایشان که مدعی آن هم هستند نهایت بهره برداری را نمایند.!؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد