بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

رقابتهای جهانی بوکس انتخابی المپیک 2016- باکو / دو پیروزی و یک شکست، حاصل تلاش مشتزنان کشورمان

29-خرداد-95
بهنام دوستدار- دومین روز مسابقات بوکس گزینشی المپیک در باکو با راهیابی یک نماینده ایران به دور دوم و حذف دو نماینده دیگر ایران به پایان رسید.

...

براساس این گزارش و به نقل ازایسنا، در دومین روز از مسابقات بوکس گزینشی المپیک در باکو که آخرین شانس بوکسورهای آماتور برای کسب سهمیه المپیک به شمار می رود نماینده وزن 56 کیلوگر ایران به دور دوم راه یافت و نمایندگان اوزان 64 و 91+ کیلوگرم ایران حذف شدند. 

این رقابتها با حضور 469 بوکسور از 105 کشور از روز گذشته در شهر باکو آذربایجان آغاز شد که امروز جمعه در دومین روز این مسابقات در وزن احسان سپهوندی نماینده وزن 56 کیلوگرم ایران در نخستین گام مقابل "آدرین کوال لژیا" از لهستان در سه راند متوالی به پیروزی دست یافت.

سپهوندی در دور بعدی این رقابت ها با "فهیم هاماچی" از الجزایر روبه رو خواهد شد.

اما هادی ماکویی بوکسور بیست ساله وزن 64 کیلوگرم در نخستین دیدار خود در سه راند مقابل"هایچنز ریچاردسون" از کشور هائیتی شکست خورد و حذف شد تا اولین حذف شده تیم ایران لقب گیرد.

محمد علی شهیدی در وزن 91+ کیلوگرم نیز در سه راند مقابل "آلکسی زاواتین" از مولداوی شکست خورد تا او نیز از این رقابتها حذف شود.

بدین ترتیب و در حالی که دو روز از این رقابتها برگزار شده احسان سپهوندی در 56 کیلوگرم، فروتن گل آرا در 60 کیلوگرم و امین قاسمی پور در 69 کیلوگرم با برتری مقابل حریفان خود به مرحله بعدی رقابت ها صعود کرده اند.

طبق اعلام فدراسیون جهانی بوکس(آیبا) در رقابت های جهانی باکو در مجموع 39 بوکسور جواز حضور در المپیک 2016 ریو را کسب خواهند کرد.

این رقابت ها در سالن "سرحدچی" برگزار می‌شود.

تیم ایران با هشت بوکسور در این مسابقات شرکت کرده است. سجاد محمدپور، احسان سپهوندی، فروتن گل آرا، امین قاسمی پور، سیاوش امیدی و سالار غلامی هنوز در جدول باقی مانده اند.
تیم ایران در اوزان 49 و 81 کیلوگرم نماینده ای به این مسابقات اعزام نکرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد