بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

نتایج انتخابی یا تصمیم کمیته فنی؛ استکی: بوکسورها مطیع تصمیمات هستند

6-خرداد-95
بهنام دوستدار- مربی تیم ملی بوکس میگوید ملی پوشان بوکس تابع قوانین هستند ودر شرایط فعالی تیم ملی به حمایت همه جانبه نیازمند است وی افزود بوکسورها مشکلی با تصمیمات کمیته فنی و نتایج انتخابی ها ندارند.

براساس این گزارش و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، علیرضا استکی درباره شرایط بوکسورها در اردوی تیم ملی افزود: انتخابی تیم ملی بوکس در چهار وزن برگزار شد. با توجه به اینکه بوکسورها در این چهار وزن سطح فنی نزدیکی داشتند، تصمیم گرفتیم با برگزاری مسابقات انتخابی شرایط ورزشکاران این اوزان را بررسی کنیم.
وی با ابراز امیدواری نسبت به پیشرفت بوکسورها در اردوهای تیم ملی گفت: برای کسب سهمیه المپیک در رقابت های انتخابی المپیک تلاش می‌کنیم شرایطمان با توجه به نداشتن مسابقات تدارکاتی مساعد نیست، با این حال امیدوارم شانس و غیرت ایرانی به ما در مسابقات انتخابی باکو کمک کند. بوکسورهای ما صاحب سبک هستند و بیشتر از باتجربه ها و میدان دیده ها استفاده می کنیم.


مربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که بوکسورها درباره تصمیمات کمیته فنی فدراسیون که گاهی برخلاف نتایج مسابقات انتخابی است، اعتراضی دارند یا خیر؟ افزود: بوکسورها تابع قوانین هستند. برای اعزام به مسابقات انتخابی المپیک باکو که به صورت جهانی برگزار می‌شود، ملاک کادر فنی تنها مسابقات انتخابی نیست و کمیته فنی هم نظر می دهد که چه کسی اعزام شود. این احتمال وجود دارد، بوکسوری که در انتخابی شکست خورده با نظر کمیته فنی عازم رقابت‌ها شود.
استکی با اشاره به دوره گذشته مسابقات انتخابی در چین، گفت: در چین بسیار خوب کار کردیم. تمرینات بسیار خوبی داشتیم و باید صاحب هفت سهمیه المپیک می شدیم اما نتیجه نگرفتیم چون تنها تمرین موثر نیست و بوکسورها نیاز به اردوی مشترک و مسابقات تدارکاتی دارند.


وی ادامه داد: ساعت یک بامداد به چین رسیدیم و ساعت 6 صبح هم باید در وزن کشی شرکت می کردیم اما کشورهای دیگر حداقل 15 روز زودتر در چین اردو زده بودند. تیم ملی به علت مسائل مالی همیشه مشکل دارد با این حال با ورود مربی خارجی امکانات فراهم می‌شود اما مربیان داخلی همیشه از این شرایط محروم هستند.


استکی با گله از حمایت نشدن بوکس از طرف وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک گفت: حمایت هایی که لازم داریم رخ نمی دهد. بوکس نیاز به تفکر اساسی و حمایت کافی دارد و غیر از این باید این رشته تعطیل شود. فدراسیون چهار روز میزبان رئیس فدراسیون جهانی بود که همه کشورها آرزوی دعوت رئیس جهانی را دارند اما رئیس جهانی بوکس دعوت ایران را پذیرفت در حالیکه کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس میلیون ها دلار خرج می‌کنند تا میزبان رئیس فدراسیون جهانی شوند.

مربی تیم ملی بوکس افزود: باید از این موقعیت استفاده کنیم و کرسی بین المللی بگیریم. باز هم بسیار به حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نیاز داریم. حامی مالی نداریم و نداشتن حامی خیلی به ما ضرر می زند این در حالی است که در سایر کشور ها سرمایه گذاری خوبی در بوکس می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد