بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

امیدوارم حضور رئیس فدراسیون جهانی برای بوکس ما مفید باشد / احدی: روزبهانی قهر نکرده است اما از شرایطش راضی نیست

28-اردیبهشت-95
بهنام دوستدار- مربی تیم ملی بوکس گفت: روزبهانی به خاطر شرایطی که دارد گلایه‌مند است و تا جایی که من اطلاع دارم او قهر نکرده و اردوها را نیز ترک نکرده است.

برپایه این گزارش اکبر احدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تمرینات احسان روزبهانی اظهار داشت: روزبهانی شرایط خوبی دارد و از لحاظ فنی در وضعیت ایده‌آلی قرار دارد. روز شنبه او آخرین تمرینات خود را سپری کرد و پس از چند روز استراحت قرار است از روز شنبه هفته آینده دوباره تمرینات خود را آغاز کند. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا او اردوهای تیم ملی را ترک کرده است، گفت: اصلا چنین موضوعی صحت ندارد و قهری در کار نبوده است. روزبهانی به خاطر شرایطی که دارد گله‌مند است و تا جایی که من اطلاع دارم او قهری نکرده و اردوها را نیز به نشانه اعتراض ترک نکرده است.


مربی تیم ملی بوکس، در ادامه خاطرنشان کرد: برای آمادگی هرچه بیش‌تر روزبهانی با مسئولان فدراسیون صحبت کرده‌ایم و با توجه به دعوت‌نامه‌ای که از سوی کشور آذربایجان داریم قرار است به احتمال خیلی زیاد احسان راهی آذربایجان شود و در اردوی مشترک حضور داشته باشد. البته این دعوت‌نامه برای همه اعضای تیم ملی است، اما فعلا به احتمال زیاد روزبهانی در این اردوی مشترک تنها حضور خواهد داشت.


وی در ادامه گفت: ما برنامه‌هایمان را به مسئولان فدراسیون اعلام کرده‌ایم و آنها هم با این موضوع موافقت کرده‌اند، خوشبختانه کم‌ و کاستی وجود ندارد و مسئولان فدراسیون شرایط را برای برگزاری اردوها مهیا کرده‌اند. احتمالاً تیرماه روزبهانی در اردوی ایتالیا نیز حضور خواهد داشت.

احدی در مورد دلیل لغو مسابقات APB که قرار بود روزبهانی اوایل خردادماه در آن رقابت‌ها شرکت کند، گفت: روزبهانی قرار بود چند ماه پیش با نماینده ایرلند مبارزه کند اما با توجه به شرایطی که داشت نتوانست در این رقابت‌ها حضور پیدا کند و به همین دلیل انصراف خود را اعلام کرد. این رقابت‌ها قرار بود یکم خردادماه برگزار شود که حریف روزبهانی از حضور در این رویداد انصراف داد. احسان شرایط خوبی داشت، اما حریف او گویا خیلی آماده برای حضور در این مسابقات نبود. روزبهانی اگر در این دیدار بتواند حریف خود را شکست دهد، کمربند قهرمانی را از حریف فرانسوی پس خواهد گرفت. موفقیت در این دیدار برای احسان خیلی مهم است، در حال حاضر هم زمان برگزاری مسابقات مشخص نیست.


مربی تیم ملی عنوان کرد: در حال حاضر رئیس فدراسیون جهانی وارد تهران شده است و امیدواریم که این سفر برای بوکس ایران مفید باشد، امیدوارم با دیداری که با مسئولان فدراسیون و ورزش کشورمان خواهد داشت، رایزنی‌هایی صورت بگیرد تا کشورمان از امتیازات فدراسیون جهانی استفاده کند.

وی در پایان از نحوه تمرینات تیم ملی گفت: خوشبختانه همه نفرات در اردوها حضور دارند و در کنار مربیان، تمرینات خود را پیگیری می‌کنند و امیدوارم نفرات حاضر در اردوها بتوانند در آخرین مرحله از مسابقات کسب سهمیه المپیک در کشور آذربایجان نتایج درخشانی را کسب کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد