بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

مسابقات بوکس نوجوانان جام حیدرعلی اف-اذربایجان :سجاد موسوی با شایستگی به مدال طلا دست یافت/ یک طلا برای تیم ده نفره

21-اردیبهشت-95
بهنام دوستدار- ملی پوش نوجوان کشورمان درفینال رقابتهای جام حیدرعلی اف-آذربایجان به مدال طلا دست یافت.

سجادموسوی نماینده وزن 82+ تیم ملی نوجوانان کشورمان امروز ساعاتی پیش در برابر نماینده روسیه به پیروزی ارزشمندی دست یافت وتوانست طلای سنگین وزن جام حیدرعلی اف را ازآن خود نماید. 

تیم بوکس نوجوانان ایران با 10 بوکسور در این رقابت ها حضور پیدا کرده بود که پویا شاهمرادی و علیرضا اسفندی 2 تن از بوکسورهای نوجوان ایران پس از این که مشخص شد باید در دور نخست مقابل نمایندگان رژیم اشغالگر قدس قرار بگیرند از پیکار با آنها امتناع کردند و از دور رقابت ها کنار رفتند و ۷ ملی پوش دیگر ایران نیز با باخت مقابل رقبا در همان دور نخست حذف شدند.

رقابت های جام حیدرعلی اف با حضور153 بوکسور از چهارده تیم(ایران،روسیه،قزاقستان،ازبکستان،قرقیزستان،گرجستان،مجارستان،اوکراین،مونته نگرو ،مغولستان و آذربایجان با سه تیم) در باکو آذربایجان برگزار شد.

سجاد موسوی برای رسیدن به طلای این مسابقات، درمراحل اول برابر دو نماینده آذربایجان پیروز ودر مرحله نیمه نهایی وفینال دو بوکسور روسیه را شکست داد.

عیسی گلمحمدی،امید مرامی و اصغرقمی اعضای کادر فنی تیم نوجوانان بوکس ایران را تشکیل می دهند.

نظرات 3 + ارسال نظر
بی نشان چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 05:33 ب.ظ

با سلام خدمت جناب دوستدار زحمتکش عرصه خبر.
لطفا هنگام الصاق عکس و توضیحات مسابقات بعضی از مسائل را هم شما و هم دوستداران این رشته مورد توجه قرار دهند.
اول اینکه در یک تورنمنت که در یک کشور برگزار میگردد هنوز احدی از اعضای کادر فنی به این درک نرسیده که وقتی در جایگاه تیم ملی به مسابقات پا می نهد نباید لباس آرم شهرداری پرند را به تن نماید و اگر اسپانسر تیم آن سازمان می باشد بحثهای دیگری مطرح می شود که گفتنش حرفهای زیادی به دنبال می آورد!
دوم اینکه ملاک انتخاب کادر فنی برای این آقایان چیست!؟آیا فقط شرط تامین مالی ملاک انتخاب است یا ملاکهای دیگری هم مد نظر می باشد که بزرگان هنوز از آن بی اطلاعند!؟
سوم اینکه اینگونه اعزامها سوالات فراوانی در اذهان به وجود می آورد که نه تنها باری از بوکس کم نمی کند بلکه اهرم فشار را نیز بیشتر می نماید که همگی بر عملکرد این فدراسیون تاثیرگذار بوده آن هم از جهت منفی!که آقایان در آینده به تمام این شائبه ها باید پاسخ دهند!

پاسخ یکی از دوستان به نظر شما:Jalal Shamloo سلام جناب دوستدار درمورد ارم لباس خودفدراسیون باید پاسخگو باشد,امادرموردکادرفنی باید بگویم اقای قمی وگلمحمدی و داودابادی چندین ماه درکنارتیم ملی جوانان بودند ولی چون جزمربیان ستاره دارمانبودند با این تیم اقایان کریمی وعاشری اعزام شدند وفدراسیون برای قدردانی از زحمات این مربیان انها را به ایت مسابقات همراه نوجوانان اعزام کرد

پوریا پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 03:01 ق.ظ

سلام خسته فیلم بوکس سجاد موسوی دارین?

سلام.متاسفانه ندارم اما برخی دوستان در گروههای تلگرام گذاشته بودن

REZA شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 08:14 ق.ظ

سجادموسوی پایین دزائی دلاور مرد ساروی آفرین بر غیرت وجوانمردی تو سرافراز کردی ایران عزیز را

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد