بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

رقابتهای بوکس قهرمانی جوانان اسیا-قزاقستان : تیم ملی جوانان در قزاقستان زمینگیر شد

گزارش اختصاصی بهنام دوستدار 15-اردیبهشت-95
ملی پوشان جوان بوکس کشورمان که در رقابتهای بوکس قهرمانی جوانان آسیا در قزاقستان حضور دارند دیروز سه شنبه در دور اول این رقابتها بیش از نیمی از تیم 8 نفره خود را حذف شده دیدند.


بنابراین گزارش تیم جوانان ایران با هشت مشتزن جوان دررقابتهای بوکس قهرمانی اسیا در دور نخست زمینگیر شد این تیم در روز دوم تنها با دو مشتزن در جدول حضور دارد. به گزارش منابع نزدیک به تیم ملی و فدراسیون بوکس، گزارش و نتایج این تیم در روز اول تا این لحظه بدین شرح میباشد. 

برپایه این منبع آگاه نماینده وزن 52 کیلوگرم علی حبیبی نژاد در دور نخست برابر"ساگانبات" از مغولستان شکست خورد. در وزن 56 کیلوگرم ابوالفضل کرمی مقابل "استاش خان محمد" بوکسور هندی و امین حضرتی در وزن 60 کیلوگرم مقابل "لی جونگون" از کره جنوبی نتیجه را واگذار کرد.


در ادامه رقابتهای بوکس قهرمانی جوانان آسیا نمانده وزن 69 کشورمان سامان مرادی نیز در برابر "وو ین یو" از چین تایپه شکست را پذیرفت در اوزان75 و91+ به ترتیب رضا حسن نیا مقابل "رستم اف" از ازبکستان و مجید جمشیدوند برابر"خودور گونوف" از هند شکست خورده واز دور رقابتها کنار گذاشته شدند.


در حال حاضراز بین دونماینده باقیمانده کشورمان در جدول بوکس قهرمانی جوانان آسیا نماینده وزن 91- کیلوگرم مهدی بهرام لو با یک استراحت و بدون بازی در نیمه نهایی حضور دارد که در این مرحله باید به مصاف مشتزن قزاق برود و همچنین در وزن 81 کیلوگرم مهران یوسفی نیز در نخستین دیدار به مصاف "کامچیبکوف" قزاقستانی می رود.


قهرمانی جوانان آسیا با حضور 110 بوکسور از 18 کشور از امروز در شهر پاولودار قزاقستان آغاز می شود.

محمد عاشری و غلامرضا کریمی اعضای کادرفنی این تیم جوانان را تشکیل می دهند و حسن شاهینی سرپرست این تیم است.
تیم ایران در اوزان 49 و 64 کیلوگرم نماینده ای در این مسابقات ندارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد