بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

بوکس جوانان آسیا-قزاقستان / حریفان نمایندگان ایران مشخص شدند/قرعه سخت برای ملی پوشان جوان

13-اردیبهشت-95
بهنام دوستدار- مشتزنان جوان کشورمان دررقابتهای قاره کهن حریفان خود را شناختند مراسم وزن‌کشی و قرعه‌کشی رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان آسیا صبح دیروز برگزار شد.

براساس این گزارش و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما؛ رقابت های بوکس قهرمانی جوانان آسیا با حضور 110 بوکسور از 18 کشور از امروز در شهر پاولودار قزاقستان آغاز می شود. بنابراین گزارش در وزن 52 کیلوگرم علی حبیبی نژاد در دور نخست با "ساگانبات" از مغولستان دیدار می کند و در صورت پیروزی به مصاف نماینده تایلند خواهد رفت.

در وزن 56 کیلوگرم ابوالفضل کرمی مقابل "استاش خان محمد" بوکسور هندی قرار می گیرد و در صورت برتری در دور بعدی با بوکسور قزاقستانی مسابقه دارد.


امین حضرتی در وزن 60 کیلوگرم با "لی جونگون" از کره جنوبی دیدار می کند و در صورت برد، در دور بعد با یکی از بوکسورهای قزاقستان یا چین دیدار می کند.

سامان مرادی در 69 کیلوگرم با "وو ین یو" از چین تایپه دیدار خواهد کرد و در صورت پیروزی به مصاف بوکسور ازبکستانی خواهد رفت.


رضا حسن نیا بوکسور وزن 75 کیلوگرم کشورمان نیز در دور نخست رو در روی"رستم اف" از ازبکستان قرار می گیرد.

همچنین در وزن 81 کیلوگرم مهران یوسفی در نخستین دیدار به مصاف "کامچیبکوف" قزاقستانی می رود و در وزن 91 کیلوگرم مهدی بهرام لو که در سید دو قرار داشت، پس از یک دور استراحت در دور دوم با "دمیتری" قزاقستانی مبارزه خواهد کرد.


در وزن 91+ کیلوگرم نیز مجید جمشیدوند در دور نخست مقابل"خودور گونوف" از هند قرار می گیرد و در صورت پیروزی به مصاف برنده دیدار قزاقستان و قرقیزستان می رود.


تیم ایران در روز نخست این رقابت ها نماینده ای نخواهد داشت و مشتزنان کشورمان از امروز(سه شنبه) روی رینگ خواهند رفت.

ترکیب تیم ملی بوکس جوانان:
وزن 52 کیلوگرم: علی حبیبی نژاد
وزن 56 کیلوگرم: ابوالفضل کرمی
وزن 60 کیلوگرم: امین حضرتی
وزن 69 کیلوگرم: سامان مرادی
وزن 75 کیلوگرم: رضا حسن نیا
وزن 81 کیلوگرم: مهران یوسفی
وزن 91 کیلوگرم: مهدی بهرام لو
وزن 91+ کیلوگرم: مجید جمشیدوند

محمد عاشری و غلامرضا کریمی اعضای کادرفنی این تیم جوانان را تشکیل می دهند و حسن شاهینی سرپرست این تیم است.

تیم ایران در اوزان 49 و 64 کیلوگرم نماینده ای در این مسابقات ندارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد