بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

ناطق نوری: از نظر صدا و سیما هنوز بوکس حرام است

شنبه ۴-اردیبهشت-۹۵
بهنام دوستدار- رییس فدراسیون بوکس گفت:درصورت حمایتهای مالی لازم درفرصت باقیمانده میتوانیم شرایط بهتری داشته باشیم عدم حمایت مالی از سوی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان سبب شد تا سهمیه لازم را برای المپیک ریو کسب نکنیم.


براساس این گزارش و به نقل ازایسنا، ناطق نوری در رابطه با وضعیت بد بوکس از نظر کسب سهمیه المپیک ریو، اظهار کرد: عدم حمایت از سوی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان سبب شد تا ورزشکاران ما نتوانند به چند تورنمنت تدارکاتی برای کسب سهمیه اعزام شوند و در نتیجه ما شرایط خوبی را از نظر مالی برای حضور ورزشکاران خود برای حضور در تورنمنت‌های مختلف نداشتیم. 

وی افزود: البته ما امیدواریم در مسابقات جهانی آذربایجان که پیشرو داریم حداقل دو سهمیه در این تورنمنت کسب کنیم.


ناطق نوری در خصوص وضعیت جابر روزبهانی و اینکه گفته می‌شود از وی برای حضور موفق در المپیک حمایت‌های لازم صورت نمی‌گیرد، گفت: روزبهانی در حال حاضر هم از سوی کمیته ملی المپیک و هم از طرف فدراسیون حمایت مالی خوبی می‌شود و با توجه به حمایت‌هایی که از این ورزشکار صورت می‌گیرد باید در المپیک بتواند موفق به کسب مدال شود. به هر صورت ما تمام بسترهای لازم را برای موفقیت این ورزشکار در المپیک ریو فراهم کردیم.


وی در پایان پیرامون این پرسش که چرا بوکسورها در حال حاضر از شرایط روحی خوبی برخوردار نیستند، گفت: این مساله به حمایت‌های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از این رشته بر می‌گردد. اگر پول کافی در اختیار فدراسیون باشد ما مطمئنا می‌توانیم شرایط بهتری داشته باشیم. از سوی دیگر صداوسیما در این زمینه کوتاهی زیادی انجام داده به دلیل عدم پخش تلویزیونی سبب شده تا بوکس جایگاه خوبی را در بین مسئولین نداشته باشد. البته صداوسیما معتقد است که این رشته هنوز حرام است اما طی مذاکراتی که با مراجع داشتیم اعلام کردند که پخش تلویزیونی بوکس حرام نیست. به هر شکل امیدوارم که بتوانیم در فرصت باقیمانده سهمیه‌های لازم را برای المپیک ریو کسب کنیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
س یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 08:34 ق.ظ

با سلام.
امیدوارم که شما آنقدر اسپانسر و پول پیدا کنید که محض رضای خدا دیگر بهانه ای برای کوتاهی های خود نداشته باشید و نیز هر بوکس نکرده و بیسوادی را همراه تیم بعنوان سیاهی لشکر،سرپرست و ....نفرستید.واقعا انتصابات و انتخابات شما جای سوالهای فراوانی با خود داره که متاسفانه این گزینشها از روی شایستگی نبوده و نیست.و انشاءلله یک مسئول وظیفه شناسی پیدا بشه تا به وضع فشل فدراسیون رسیدگی کنه.
به امید آن روز

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد