بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

بوکسور ازبک وقزاق سرسخت‌ترین حریفان : معرفی 17 حریف روزبهانی در المپیک ریو

1-اردیبهشت- 95

بهنام دوستدار- تاکنون چهره 17 حریف احسان روزبهانی بوکسور المپیکی این رشته مشخص شده است که آدیلبک قزاق و رسول اف ازبک سرسخت ترین حریفان احسان شناخته میشوند.

این دونماینده وزن 81 بهمراه روزبهانی جزو 8 نفر برتراین وزن درجهان بشمار میروند البته جالب اینکه احسان قبل از این دومشتزن آسیای میانه با قاطعیت توانست سهمیه المپیک را بدست آورد. 

نیازیمبتوف ورسول اف دررقابتهای انتخابی چین فینالیست شدند وسهمیه ریو را بدست آوردند. البته دربازی فینال ایلشود رسول اف ازبک بر آدیلبک پیروز وطلای این رقابتها را کسب کرد.


بنابراین گزارش و به نقل از مهر، با پایان رقابت های بوکس کسب سهمیه المپیک در قاره اروپا تکلیف ۱۸ مشتزن از از مجموع ۲۶ بوکسور حاضر در المپیک در وزن ۸۱ کیلوگرم مشخص شد. طبق اعلام فدراسیون جهانی بوکس(آیبا) ۲۶ بوکسور در وزن ۸۱ کیلوگرم جواز حضور در بازی های المپیک ریو را کسب خواهند کرد.


تاکنون حضور ۱۸ بوکسور که نام احسان روزبهانی نماینده المپیکی بوکس ایران هم در بین آنها دیده می شود در بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو قطعی شده است.


میشل بورگس(برزیل) ،مانفردونیا(ایتالیا)، هرووژ سپ (کرواسی)، احسان روزبهانی(ایران) ،متیو بادرلیکه(فرانسه)، جولیو سزار لا کروز(کوبا) ،جوسپ وارد(ایرلند جنوبی)، بنچابلا (الجزایر)، صلاح (مصر)، کاتنده(اوگاندا) ،رامیرز(ونزوئلا)، کارلوس مینا(اکوادور)، آدیلبک نیازیمبتوف (قزاقستان)، رسولوف(ازبکستان) ،ارکین ادیلبک یویو(قرقیزستان) ، پیتر مولنبرگ(هلند)،جوشوئا بواتسی(بریتانیا) و مهمت اونال (ترکیه) مشتزنان وزن ۸۱ کیلوگرم هستند که جواز حضور در المپیک ۲۰۱۶ ریو را کسب کرده اند.


اما تکلیف ۸ بوکسور باقی مانده این وزن در دو رقابت نهایی APB & WSB ( صوفیه - بلغارستان) و جهانی (باکو - آذربایجان) مشخص می شود.

احسان روزبهانی تنها نماینده المپیکی ایران برای ریو تا به این لحظه، چهارمین بوکسوری بود که توانست در این وزن از طریق رقابت های APB سهمیه المپیک را کسب کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد