بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

نهرودی: از شکست‌های بوکس ایران متاسف شدم

سه‌شنبه ۲۴-فروردین-۹۵
بهنام دوستدار- در مقاطع مختلف باید از حضور مربیان داخلی بهره می‌بردیم. ما مربیان توانمند خوبی در ایران داریم که می‌توانند کمک بسیار زیادی به بوکس ایران کنند واینک خوشحالم که میتوانم تجربه 50 ساله وتمام تلاش خود را برای موفقیت تیم ملی بوکس بکار بندم.


سرمربی تیم ملی بوکس ایران در المپیک 2012 لندن که به عنوان ناظر کمیته المپیک در رشته بوکس انتخاب شده، می‌گوید تمام تلاش خود را برای موفقیت مشتزنان ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک به کار می‌بندد. 

برپایه این گزارش وبه نقل از ایسنا، حسین نهرودی در مورد آخرین وضعیت تیم ملی بوکس ایران برای رسیدن به المپیک 2016 اظهار کرد: شرایط سختی برای رسیدن به بازی‌های المپیک 2016 داریم و نباید فراموش کرد در رقابت‌های انتخابی المپیک در آذربایجان شمار زیادی از بوکسورهای توانمند از سراسر جهان حضور پیدا می‌کنند.

او افزود: از اینکه می‌توانم تجربه 50 ساله حضورم در بوکس را در اختیار تیم ملی قرار دهم خوشحالم و تمام تلاشم را به کار می‌بندم تا بتوانم بوکس ایران را به موفقیت برسانم. من عاشق بوکس هستم و از اینکه در رقابت‌های انتخابی المپیک در چین نتایج ضعیفی را کسب کردیم به شدت ناراحت هستم.


ناظر کمیته ملی المپیک در بوکس با بیان اینکه باید تلاش کرد تا بوکس ایران را بار دیگر به اوج رساند، گفت: از یاد نبریم بوکس ایران زمانی در جایگاه دوم آسیا قرار گرفت و دو بار عنوان سومی آسیا را کسب کرد. متاسفانه در سالهای اخیر بوکس ایران آن طور که باید نتیجه نگرفته و از این مساله بسیار ناراحتم.

نهرودی در ادامه این گفت‌و‌گو درباره علت نتایج ضعیف ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک چین گفت: نباید فراموش کرد که در حال حاضر کشورهای قزاقستان، ازبکستان و چین فاصله زیادی از دیگر کشورهای آسیایی گرفته‌اند و به همین خاطر بسیاری از سهمیه‌ها به آنها تعلق پیدا می‌کند.


او اضافه کرد: البته در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک، تیم ملی بوکس ایران در سه وزن شانس زیادی برای رسیدن به المپیک داشت که بنا به دلایلی از جمله داوری و البته نداشتن تدارک مناسب این اتفاق رخ نداد.


ناظر کمیته ملی المپیک در بوکس با بیان اینکه نباید به هیچ عنوان از رسیدن به المپیک ناامید بود، گفت: هیچ کس نباید از رسیدن بوکسورهای ایران به المپیک ناامید باشد. ما هنوز هم فرصت داریم تا به بازی‌های المپیک 2016 برسیم و من هم از هیچ تلاشی برای کمک به تیم ملی فروگذار نیستم.


سرمربی تیم ملی بوکس ایران در المپیک 2012 در پایان در مورد کادر فنی تیم ملی نیز گفت: به نظرم در مقاطع مختلف باید از حضور مربیان داخلی بهره می‌بردیم. ما مربیان توانمند خوبی در ایران داریم که می‌توانند کمک بسیار زیادی به بوکس ایران کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد