بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

امیدوارم فدراسیون با حضورم در انتخابی آذربایجان موافقت کند/ ملی‌پوش بوکس حرفه‌ای ایران: می‌توانم به المپیک برسم

دوشنبه ۲۳-فروردین-۹۵
بهنام دوستدار- پس از حذف تمام نمایندگان بوکس ایران از رقابت‌های انتخابی المپیک در چین، دو شانس دیگر برای کسب سهمیه دارند.


یکی از این تورنمنت‌ها رقابت‌های انتخابی المپیک در آذربایجان است که درآن بوکسورهای آماتوری حضور پیدا می‌کنند و دیگری رقابت‌های کسب سهمیه در بلغارستان است که در آن فقط امین قاسمی‌پور و سجاد محمدپور بوکسورهای حرفه‌ای ایران شرایط حضور در آن را دارند. 

سجاد محمدپور مشتزن حرفه‌ای تیم ملی بوکس ایران می‌گوید امیدوار است در هر دو رقابت کسب سهمیه المپیک حضور پیدا کند و با توجه به شرایط خوبی که دارد می‌تواند به المپیک 2016 راه پیدا کند.


سجاد محمدپور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آمادگی خود برای حضور در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک اظهار کرد: شرایط بسیار خوبی را از نظر تمرینی دنبال می‌کنم و توانایی حضور در هر دو رقابت‌ کسب سهمیه المپیک در آذربایجان و بلغارستان را دارم.


او افزود: با توجه به اینکه می‌توانم در دو رقابت‌ کسب سهمیه حضور پیدا کنم اگر فدراسیون بخواهد می‌توانم در رقابت‌های آذربایجان حضور پیدا کنم ولی به این شرط که از سوی فدراسیون ایران نامه‌ای به فدراسیون جهان زده شود.


بوکسور حرفه‌ای ایران با بیان اینکه در رقابت‌ها بلغارستان شرایط سخت‌تری برای کسب سهمیه دارد، گفت: با توجه به اینکه بیشتر قهرمانان نام‌دار جهان در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند شرایط برای کسب سهمیه بسیار دشوار است. با این حال به هیچ‌ عنوان ناامید از کسب سهمیه نیستم.


محمدپور خاطرنشان کرد: البته شانس سهمیه گرفتن در رقابت‌ها آذربایجان بیشتر است با این وجود همه چیز به نظر فدراسیون بوکس و کادر تیم ملی بازمی‌گردد. من آمادگی کامل برای حضور در هر دو رقابت‌ کسب سهمیه المپیک را دارم.


او در بخش دیگری از این گفت‌و‌گو در مورد شکست مقابل حریف خود در رقابت‌های بوکس حرفه‌ای گفت: در دیدار با حریف ازبکستانی شرایط بسیار سختی داشتم و با توجه به اینکه حریفم از شرایط میزبانی برخوردار بود کمی از نظر داوری لطمه خوردم.


بوکسور حرفه‌ای ایران در پایان خاطرنشان کرد: من تمام تلاشم را برای پیروزی به کار بستم ولی شرایط داوری به ضرر من بود و حتی در یک صحنه بر اثر ضربات پیاپی حریفم به روی زمین افتاد و شرایط ادامه مسابقه را نداشت ولی داوری به نفع او رای داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد