بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

بوکس بدون پزشک به چین اعزام شده بود دانشمند: سپهوند را به کمک پزشک یکی از تیم‌ها به مسابقه رساندیم/بحث تغییر کادر فنی مطرح نیست


۱۷-فروردین-۹۵
بهنام دوستدار- دبیر فدراسیون بوکس گفت:فعلا بحث تغییر کادر فنی مطرح نیست مربیان هفته آینده در جلسه‌ای باید در مورد نتایج مسابقات کسب سهمیه توضیح دهند. قطعا کمیته فنی درباره تغییر و عدم تغییر مربیان نظر خواهد داد.


وی که بهمراه تیم در چین حضور داشت درباره آسیب دیدگی نماینده سنگین وزن تیم ملی چنین اظهار داشت:با کمک یکی از پزشکان تیم‌های دیگر موفق شدیم اَبروی آسیب‌دیده سپهوند را تاحدودی ترمیم کنیم تا به مسابقه برسد. 

براساس این گزارش وبه نقل از تسنیم، علی دانشمندفرد ادامه داد: شرایط در چین به نوعی رقم خورد تا تیم ایران به نتیجه مطلوب دست پیدا نکند. اوزانی که فکر می‌کردیم در چین کسب سهمیه کنند متأسفانه در شرایط پیش آمده موفق به این کار نشدند، البته برای روشن شدن اذهان عمومی بازی‌های سالار غلامی و سجاد محرابی را امروز روی سایت فدراسیون می‌گذاریم تا علاقه‌مندان بوکس کشورمان متوجه شوند چه ناداوری‌هایی صورت گرفته است. حتی کسانی که با بوکس آشنایی ندارند با دیدن این مسابقات می‌توانند بگویند چه کسی برنده است.


دبیر فدراسیون بوکس اضافه کرد: مجید سپهوند نیز شب قبل از مسابقه در مبارزه با نماینده ازبکستان متأسفانه از ناحیه ابرو آسیب دید و شرایط به نوعی بود که اردنی‌هایی که در بازی بعدی سپهوند را پیش روی خود می‌دیدند، تقریبا خیال‌شان راحت شده بود که او به این مسابقه نخواهد رسید اما با کمک یکی از پزشکان تیم‌های دیگر موفق شدیم ابروی او را تاحدودی ترمیم کنیم تا به مسابقه برسد. نکته قابل توجه در مورد او این است که از ناحیه دست نیز با آسیب‌دیدگی مواجه بود و با درد مقابل اردن مبارزه کرد.


دانشمندفرد در پاسخ به این سوال که آیا پزشک به همراه تیم ملی به چین اعزام شده بود یا خیر خاطرنشان کرد: خیر پزشک به همراه تیم به مسابقات اعزام نشد. به هر حال مشکلات مالی باعث شد نتوانیم پزشک را به همراه تیم به چین اعزام کنیم.


به گزارش تسنیم، تیم ملی بوکس کشورمان غیر از کادر فنی در سفر به چین چندین نفر از مسئولان فدراسیون را به همراه داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد