بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

استکی: مسائل پشت پرده ناکامی بوکس ایران در انتخابی المپیک را خواهم گفت

چهارشنبه ۱۸-فروردین-۱۳۹۵
بهنام دوستدار- مربی تیم ملی بوکس می‌گوید برای رسیدن به المپیک نیاز به حمایت‌های بیشتری داریم و با این رویه و توجه اندک قطعا به نتیجه دلخواه نمی‌رسیم دراین رقابتها ودر این مدت یک عده کارشکنی هایی هم انجام دادند تا نتیجه لازم را نگیریم که بزودی مسایلی را دراین باره مطرح خواهم کرد.


وی افزود نتایج ضعیف تیم ملی بوکس ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک ناشی از عدم حمایت از مشتزنان ایران و برخی از مسائل پشت پرده است. 

برپایه این گزارش وبه نقل از ایسنا،علیرضا استکی در مورد نتایج مشتزنان ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک اظهار کرد: قبل از هر چیز باید به خاطر نتایج ضعیفی که در رقابت‌های انتخابی المپیک کسب کردیم از مردم ایران عذر بخواهم، ولی مطمئن باشید در این رقابت‌ها کم‌ کاری نکردیم و با تمام توان مقابل حریفان ظاهر شدیم.

او افزود: ما در رقابت‌های انتخابی المپیک در چین شاهد حضور تیمی از ایران بودیم که بیشتر نفرات آن برای اولین بار یک رویداد بین‌المللی را تجربه می‌کردند و عملا تجربه کافی برای رویارویی با حریفان را نداشتند.


مربی تیم ملی بوکس ایران با بیان اینکه متاسفانه رقابت‌های انتخابی المپیک در چین آنطور که باید از سوی برخی جدی گرفته نشد، گفت: از روزی که به عنوان مربی تیم ملی فعالیتم را آغاز کردم بر روی اینکه مسابقات انتخابی المپیک در چین بسیار حائز اهمیت است، تاکید بسیاری کردم ولی این مسابقات آن طور که باید مورد توجه قرار نگرفت. در نهایت هم شاهد چنین نتایجی در چین بودیم.


استکی خاطر نشان کرد: وقتی که فعالیتم را در تیم ملی شروع کرم درخواست برگزاری اردوی ایتالیا را دادم که این اردو لغو شد. پس از آن نیز تورنمنت‌های مجارستان و بلغارستان نیز برگزار نشد. در نهایت هم رقابت‌های جام فجر برگزار نشد تا اینها همه به کار صدمه بزند. رقابت‌های انتخابی المپیک تورنمنتی بسیار دشوار است که در آن حریفان با آمادگی کامل پا به میدان می‌گذارند.


او با بیان اینکه برخی در این میان کارشکنی‌هایی در راه رقابت‌های انتخابی المپیک برای تیم ملی داشتند، گفت: بعدها صحبت‌هایی را در زمینه برخی کارشکنی‌ها برای تیم ملی مطرح خواهم کرد و مسائل پشت پرده را عنوان می‌کنم. در حال حاضر چیزی در این باره نمی‌گویم ولی به زودی مسائلی را در این زمینه مطرح می‌کنم.

مربی تیم ملی بوکس ایران افزود: علاوه بر تمامی این موارد، داوری‌ها نیز در رقابت‌های انتخابی المپیک صدمه زیادی به ما زد. در آنجا شاهد این بودیم که حتی در وزن‌هایی سهمیه المپیک خرید و فروش می‌شد. در نهایت هم از میان 30 سهمیه المپیک، 20 سهمیه آن به بوکسورهای قزاقستان، ازبکستان و چین رسید.

استکی در مورد رقابت‌های انتخابی المپیک که در آذربایجان برگزار خواهد شد، گفت: در آذربایجان کار بسیار دشواری برای کسب سهمیه داریم و قطعا در آنجا نیز حریفان با تمام توان پا به میدان می‌گذارند.


او در پایان خاطر نشان کرد: برای رسیدن به المپیک نیاز به حمایت‌های بیشتری داریم و با این رویه و توجه اندک قطعا به نتیجه دلخواه نمی‌رسیم.

به گزارش ایسنا، تیم ملی بوکس ایران که در هشت وزن در رقابت‌های انتخابی المپیک در چین شرکت کرده بود در نهایت هیچ سهمیه‌ای کسب نکرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد