بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

وقتی مربی و بازیکن حقوق نمی‌گیرند بودجه فدراسیون کجا می‌رود؟ صنعتی: آرزو می‌کنم که بوکس سهمیه نگیرد

  با این همه ناکامی کسی زورش به آقایان نمی‌رسد!


17-فروردین- 95

بهنام دوستدار- کارشناس بوکس میگوید:در فدراسیونی که ملی پوشان، مربیان، داوران هیچ پولی دریافت نمی‌کنند پس این بودجه صرف چه کاری می‌شود وی اظهار داشت من آرزو می‌کنم که بوکس سهمیه نگیرد، چرا که آقایان هم نمی‌توانند چمدان‌هایشان را ببندند و راهی المپیک شوند.


بنابراین گزارش وبه نقل از فارس، تیم ملی بوکس ایران برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک برزیل با 8 بوکسور راهی چین شد که متاسفانه تمام 8 نماینده کشورمان با شکست مقابل حریفان خود از گردونه رقابت‌ها حذف شدند. این اتفاق در حالی رخ داد که تا یک ماه آینده آخرین مرحله از مسابقات کسب سهمیه المپیک در آذربایجان برگزار خواهد شد و ملی پوشان تنها یک فرصت دیگر دارند تا در این رقابت‌ها وارد رینگ شوند تا شاید شانس حضور در المپیک برزیل را داشته باشند. 

کاظم صنعتی در مورد شکست تیم ملی بوکس در مسابقات کسب سهمیه المپیک، اظهار داشت: متاسفانه با بی برنامگی که در فدراسیون بوکس وجود دارد شاهد بودیم که تمام 8 ملی پوشی که برای کسب سهمیه المپیک راهی چین شده بودند شکست خوردند و از دور رقابت‌ها حذف شدند. من آرزو می‌کنم که هیچ وقت بوکس سهمیه نگیرد، چرا که این رفتاری که آقایان دارند خدمت به بوکس نیست خیانت به بوکس است. اگر تیم ملی سهمیه نگیرد این دوستان هم نمی‌توانند چمدان‌هایشان را ببندند و راهی المپیک شوند و این رقابت‌ها را از نزدیک ببینند.


وی در ادامه افزود: این دوستان 4 دوره راهی المپیک شده‌اند، اما هیچ نتیجه‌ای را کسب نکردند و نمی‌دانند که چرا کسی زورش به این آقایان نمی‌رسد. آن‌ها که نتیجه کسب نکردند پس چرا برکنار نمی‌شوند و هر دوره فقط به دنبال کسب سهمیه هستند تا راهی المپیک شوند و فقط در المپیک حضور داشته باشند. آن‌ها فقط سهمیه می‌خواهند و اصلا به فکر آینده بوکس نیستند.

کارشناس بوکس در ادامه عنوان کرد: گویا تیم پیش از این به مسابقات اعزام شود با مشکل لباس روبرو بوده و ملی پوشان هر کدام هزینه خرید لباس‌ها را خودشان پرداخت کردند. بنده به هیچ عنوان نمی‌توانم به خودم بقبولانم که این دوستان سکاندار خوبی برای بوکس هستند.


صنعتی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: آقایان در ابتدای فعالیت‌های خود در بوکس علاقه زیادی از خود به این رشته نشان دادند و با آن همه علاقه نتوانستند کاری را از پیش ببرند حالا که دیگر حس و حالی ندارند چطور می‌خواهند به دنبال موفقیت بوکس باشند حالا که اطرافشان از کارشناس خالی شده قطعا دیگر نمی‌توانند کاری انجام دهند. سوال من این است فدراسیون بوکس بودجه‌ای که می‌گیرد را کجا خرج می‌کند.


وی در ادامه افزود: نگاه کنید برای گرفتن بودجه برگزاری مسابقات مختلف را در برنامه‌های خود می‌گنجانند تا بتوانم بودجه کافی را از مسئولان ورزش دریافت کنم اما بلافاصله زمانی که مسابقات برگزار می‌شود تمام هزینه برگزاری مسابقات برعهده همان استانی است که میزبانی مسابقات را برعهده گرفته است. شما نگاه کنید اگر استانی که هزینه برگزاری مسابقات را برعهده می‌گیرد آن هزینه را صرف پرورش بوکسورهای استان خود کند قطعا می‌تواند نتایج خوبی را بدست بیاورد.

صنعتی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: متاسفانه در فدراسیون اتفاقات عجیب زیاد رخ می‌دهد به غیر از یکی دو سال ابتدایی ما هیچ وقت شاهد برگزاری انتخابی تیم ملی نبودیم همیشه هر کسی که دوست داشتند به اردوها دعوت می‌کردند.


کارشناس بوکس در ادامه انتقادهای خود خاطرنشان کرد: در فدراسیونی که ملی پوشان، مربیان، داوران هیچ پولی دریافت نمی‌کنند پس این بودجه صرف چه کاری می‌شود. شما نگاه کنید رشته‌ای که تمام لوازم آن وارداتی است از سال 80 به بعد چه لوازمی را برای این رشته وارد کرده است. وقتی پولی به ورزشکار و مربی داده نمی‌شود چطور از آن‌ها باید انتظار نتیجه داشته باشیم. ورزشکاری که با یک مسابقات دوستانه راهی رویداد بین‌المللی می‌شود کاملا مشخص است که نمی‌تواند نتیجه کسب کند.


وی در پایان صحبت‌های خود عنوان کرد: به نظرم فدراسیون بوکس یک فدراسیون بازرگانی است و به هیچ عنوان شباهتی به فدراسیون ورزشی ندارد. من نمی‌دانم چرا با این همه ناکامی که در این رشته رخ می‌دهد هیچ تغییراتی در راس مدیریت این فدراسیون ایجاد نمی‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد