بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

با این روال در هیچ کجا نمی‌توانیم نتیجه کسب کنیم / محرابی: بوکس مافیای زیادی دارد


17-فروردین- 95

پشت پرده پول‌های زیادی برای سهمیه المپیک رد و بدل شد

بهنام دوستدار- بوکسور وزن 75 کیلوگرم تیم ملی گفت:اردوهای که در ازبکستان قزاقستان برای ملی پوشان خود برگزار میکنند بهیچ وجه با شرایط ما قابل قیاس نیست وی ادامه داد دست‌های پشت پرده پول‌های زیادی را در بوکس رد و بدل می‌کند و مافیای زیادی وجود دارد.


براساس این گزارش وبه نقل از فارس، تیم ملی بوکس ایران برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک برزیل با 8 بوکسور راهی چین شد که متاسفانه تمام 8 نماینده کشورمان با شکست مقابل حریفان خود از گردونه رقابت‌ها حذف شدند. این اتفاق در حالی رخ داد که تا یک ماه آینده آخرین مرحله از مسابقات کسب سهمیه المپیک در آذربایجان برگزار خواهد شد و ملی پوشان تنها یک فرصت دیگر دارند تا در این رقابت‌ها وارد رینگ شوند تا شاید شانس حضور در المپیک برزیل را داشته باشند  

سجاد محرابی در مورد دلیل شکست تیم ملی بوکس در مسابقات کسب سهمیه المپیک چین، اظهار داشت: واقعا مسابقات سختی را در چین پیگیری کردیم. در این رقابت‌ها حریفان همیشگی ما حضور داشتند و متأسفانه داوری‌ها به هیچ عنوان خوب نبود. بازی‌هایی را که برنده می‌شدیم داوران تغییر می‌دادند. در وزن 75 کیلوگرم و 91 کیلوگرم می‌توانستیم سهمیه المپیک را کسب کنیم، اما داوری‌ها واقعا سر ما را بریدند.


وی در ادامه افزود: کشورهایی مثل قزاقستان و ازبکستان پول‌های خوبی را در بخش داوری خرج کردند و سهمیه حضور در المپیک برزیل را با این ترفند از آن خود کردند. من در دیدار با مغولستان 3 بر صفر بازی را بردم، اما داوران به من رأی ندادند. حتی غلامی نیز نماینده کشور میزبان را شکست داد، اما با توجه به اینکه آنها میزبان مسابقات بودند باز هم داوری به سود آنها رأی داد.

محرابی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد:‌ به هر حال وقتی کشوری میزبان است از این فرصت استفاده می‌کند. قزاق‌ها و ازبک‌ها به شدت در داوری‌ها نفوذ کرده‌اند. آنها پول‌های زیادی را برای کسب سهمیه المپیک خرج کرده‌اند که ما متأسفانه چنین پول‌هایی را نداریم.


نماینده وزن 75 کیلوگرم تیم ملی در ادامه، عنوان کرد: ژاپن، مغولستان، کره در این رقابت‌ها نتوانستند سهمیه کسب کنند و با دستان خالی به کشورشان بازگشتند. البته ناگفته نماند کشورهایی مثل قزاقستان و ازبکستان تدارکاتی که برای ملی‌پوشان خود در طول سال در نظر می‌گیرند به هیچ عنوان قابل مقایسه با ما نیست. در ایران وزارت ورزش و جوانان انتظار دارد ما شق‌القمر کنیم، اما باید از ما حمایت کنند تا بتوانیم در چنین رویدادهایی نتیجه کسب کنیم. با دستان خالی که کاری از پیش نمی‌رود. ما را به حال خود رها کرد‌ه‌اند و انتظار کسب سهمیه نیز دارند.


محرابی در ادامه صحبت‌های خود اظهار داشت: ورزشکاران تمام جوانی خود را صرف رشته مورد علاقه خود می‌کنند، اما یکی نیست که این چیزها را ببیند. شما نگاه کنید گرفتن سهمیه المپیک تنها 20 درصد به ورزشکار ارتباط دارد و 80 درصد دیگر آن به حمایت مسئولان ورزش بستگی دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ما در آذربایجان می‌توانیم سهمیه حضور در المپیک را کسب کنیم یا خیر،‌ گفت: با این روال در آذربایجان که هیچ در هیچ رویداد دیگر نمی‌توانیم موفق شویم. به هر حال برای موفقیت باید اردوهای مشترک داشته باشیم. در مسابقات بین‌المللی زیادی در طول سال شرکت کنیم اما ما هیچ کدام از این شرایط را نداریم.


وی در پایان صحبت‌های خود عنوان کرد: بوکسورهای تایلند مدعی بودند که مسئولان ورزش کشورشان برای کسب سهمیه المپیک 65 هزار دلار پول به آنها می‌دهند و ماهیانه 7 هزار دلار حقوق به آنها پرداخت می شود، اما ما اینجا هیچ کدام از این امتیازها را نداریم. نایب‌ رئیس فدراسیون بوکس در کنار ما بود دید که چطور مدال‌ها را در چین تقسیم می‌کردند. دست‌های پشت پرده پول‌های زیادی را رد و بدل می‌کند و مافیای زیادی در بوکس وجود دارد. از استکی تشکر می‌کنم که در این مدت تمام تلاش خود را کرد تا این تیم را دور هم جمع کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد