بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

نایب رئیس فدراسیون بوکس: در آذربایجان شانس بیشتری برای کسب سهمیه داریم/ بوکسورها نیاز به دیدارهای تدارکاتی دارند

سه‌شنبه 17 فروردین 95
بهنام دوستدار- نایب رئیس فدراسیون بوکس گفت: درچین گرچه در سبک وزن شانسی نداشتیم اما در اوزان سنگین این شانس را داوران از ما گرفتند حسینی اظهار داشت یکی از دلایل ناکامی تیم ملی در مسابقات انتخابی المپیک در چین برگزار نشدن بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های خوب دنیا بود.


براساس این گزارش و به نقل از آنا،تیم ملی بوکس در مسابقات کسب سهمیه المپیک که در چین برگزار شد با هشت ورزشکار در هشت وزن شرکت کرد اما در نهایت نتوانست در این مسابقات کسب سهمیه کند و اکنون تمام شانس ملی‌پوشان بوکس برای حضور در المپیک رقابت‌های کسب سهمیه است که قرار است در آذربایجان برگزار شود. 

روح الله حسینی، نایب رئیس فدراسیون بوکس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد نتایج ملی‌پوشان بوکس در مسابقات انتخابی المپیک گفت: «در این مسابقات در بین 34 کشور شرکت‌کننده تنها چند کشور از جمله قزاقستان، ازبکستان و چین موفق شدند سهمیه مسابقات المپیک را کسب کنند و سایر تیم‌ها در کسب سهمیه المپیک ناموفق بودند. کشورهایی مثل کره شمالی و کره جنوبی که جز قدرت‌های بوکس آسیا محسوب می‌شوند، نیز تاکنون نتوانستند مجوز حضور در المپیک را کسب کنند اما خوشبختانه ایران در یک وزن موفق شد که کسب سهمیه کند. »

حسینی ادامه داد: «در مسابقات چین در وزن‌های سبک‌تر شانسی برای کسب سهمیه نداشتیم، اما می توانستیم در سنگین وزن بهتر عمل کنیم که متاسفانه این امر محقق نشد. البته در وزن 75 کیلوگرم و 91 کیلوگرم هم ورزشکاران ما خوب عمل کردند، اما با ناداوری روبه‌رو شدیم که متاسفانه این موضوع شانس پیروزی را از ما گرفت.»

وی در خصوص دور بعد این رقابت‌ها که در آذربایجان برگزار می‌شود و شانس ملی‌پوشان بوکس برای کسب سهمیه المپیک نیز گفت: «در دور بعد رقابت‌ها که شانس آخر ما برای کسب سهمیه المپیک است باید تمام توان خودمان را برای این رقابت‌ها بگذاریم. در این مسابقات شانس ملی‌پوشان بوکس بیشتر از رقابت‌های چین است، چون اکثر بزرگان بوکس در رقابت‌های مختلف کسب سهمیه کردند که این شانس را به ما می‌دهد تا در این رقابت‌ها بتوانیم برای المپیک ریو سهمیه کسب کنیم.»

حسینی درباره اردوهای تدارکاتی تیم ملی قبل از مسابقات آذربایجان گفت: «ما برای آمادگی بهتر پیش از حضور در مسابقات آذربایجان اردوهای خودمان را از 25 فروردین ماه در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می‌کنیم. ملی‌پوشان بوکس برای حضور قدرتمند در رقابت‌های المپیک نیاز به حضور در مسابقات تدارکاتی با تیم‌های خوب دنیا دارند. به نظر من یکی از دلایل ناکامی تیم ملی در مسابقات چین برگزار نشدن بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های خوب دنیا بود. بوکسورهای تیم ملی در دوره سنی پاینی به‌سر می‌برند و تجربه زیادی ندارند؛ بنابراین حضور در مسابقات بزرگ بین‌المللی و مسابقه با بوکسورهای درجه یک دنیا می‌تواند به تجربه این بازیکنان بیفزاید.»

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد