بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

جدال دو پدیده سبک وزن آسیا در تاشکند/ محمد پور شگفتی ساز - لطیف اف دردسرساز

گزارش اختصاصی بهنام دوستدار 27-اسفند-94
از دور سوم رقابتهای لیگ بوکس جهانی Apb ، سجاد محمد پور وجسور بک لطیف اف به دیدار هم میروند.


بنابراین گزارش این دوقهرمان سبک وزن آسیا عصر روز شنبه درتاشکند مقابل هم قرار میگیرند محمدپور ستاره سبک وزن بوکس ایران با آمادگی و اراده قابل ستایش دراین مبارزه بدنبال شکست لطیف اف درخانه میباشد وبه زعم اغلب کارشناسان بوکس Apb این ادعا از توان پدیده بوکس ایران خارج نیست. 

اما درمقابل جسوربک هم یک رقیب عنوان دار است که درخانه بازی میکند او یک ماه قبل در همین رینگ تاشکند در مقابل تماشاگران ازبک، "مون گون" Mungun-erdene Gandulam از مغولستان را با ناک اوت بدرقه نمود.


لطیف اف 24 ساله دارنده برنز ونقره مسابقات بوکس قهرمانی جهان در 2011باکو و2013آلماآتی میباشد این مشتزن ازبک تسلط خاصی در بهم زدن تعادل رقبا با استفاده از شگردهای اغفالی خود دارد همچنین جسوربک ازبک در مبارزه بر روی هر دو گارد مسلط میباشد ودرعین حال دررینگ جنگنده وجسور نشان داده و با اعتماد به نفس زیاد خود در برابر رقبا خشونت را هم چاشنی کار خود قرار میدهدبنابراین بیشتر این مشتزن ازبک را با لقب دردسرساز هم میشناسند.


با این حال سجاد محمد پور22ساله در رنکینگ لیگ جهانی بوکس Apb در رده پنجم و جسوربک در رده ششم این رده بندی قرار دارد.


برپایه این گزارش این مبارزه در چارچوب لیگ بوکس جهانی APB به میزبانی تاشکند پایتخت ازبکستان برگزار میگردد این دو پدیده سبک وزن بوکس آسیا برای کسب سهمیه المپیک 2016 کار سختی مقابل هم دارند محمد پور با پیروزی در این دیدار، تنها یک برد با المپیک ریو فاصله خواهد داشت.


این مبارزه عصر روز شنبه 29 اسفند (19 مارس 2016) درمجموعه ورزشی ازبکستان در تاشکند برگزار میگردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد