بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

مسابقات بوکس جاده ابریشم؛ سه مدال برنز ویک طلا ویک نقره برای نمایندگان ایران/ تورنمنتی با 26 نفر شرکت کننده... !


گزارش اختصاصی بهنام دوستدار  22-اسفند-94

امروز شنبه مسابقات بین‌المللی بوکس جام جاده ابریشم پایان یافت این رقابتها از روز پنجشنبه (20 تا 22اسفند) در شهر باکو در جمهوری آذربایجان ادامه یافت و در پایان روز دوم ماکوئی، زهره‌وند و ستارپور صاحب مدال برنز شدند ودرشب فینال ادامه رضا مرادخانی در وزن 91- مدال طلای این رقابتها را تصاحب نمود. 

بنابراین گزارش مسعود عبدالهی ، نماینده وزن 69 کیلوگرم در نخستین روزبه روی حریفی از رژیم اشغالگر قدس به روی رینگ نرفت و از پیکار با وی امتناع کرد.

درادامه رقابتهای روز اول حمیدرضا کلانتری در 60 کیلوگرم و جواد زهره‌وند در 81 کیلوگرم مقابل رقبای خود به پیروزی رسیدند.


در ادامه و در روز دوم حمیدرضا کلانتری و رضا مرادخانی 2 بوکسور تیم پیوند ساپکو با برتری مقابل رقبای خود به فینال راه پیدا کردند که درادامه کلانتری نقره ومرادخانی طلا گرفت و هادی ماکوئی و جواد زهره‌وند  نیز به مدال برنز دست یافتند.


در مراسم اهدای مدال علیرغم اینکه اسم محمدستارپور بعنوان نفر سوم مشترک اعلا م شد این بازیکن به روی  سکو  نرفت رضا مرادخانی  دراین وزن در برابر مشتزن اوکراینی پیروز شد.


اسامی نفرات اعزامی تیم بوکس پیوند ساپکو به رقابت‌های جام جاده ابریشم به این شرح است:

وزن 60 کیلوگرم: حمید کلانتری

وزن 64 کیلوگرم: هادی ماکویی

وزن 69 کیلوگرم: مسعود عبدالهی

وزن 81 کیلوگرم: جواد زهره‌وند و یونس حسن‌پور

وزن 91 کیلوگرم: رضا مرادخانی و محمد ستارپور

به اضافه 91 کیلوگرم: میثم استاک


عیسی گلمحمدی سرمربی و ابراهیم عبادی مربی تیم پیوند ساپکو در این رقابت‌ها هستند.


برپایه این گزارش در این رقابت‌ها علاوه بر پیوند ساپکو با 8 بوکسوربنمایندگی ازایران تیم‌هایی از اوکراین4نفر، گرجستان6، جمهوری آذربایجان6، و رژیم اشغالگر قدس با 2 نفر در این بازیها حضور داشتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد