بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

تا زنده‌ام رییس فدراسیون بوکس خواهم ماند

17-اسفند-94
بهنام دوستدار- انتخابات رییس هیات بوکس البرز باحضور ناطق نوری برگزار شد رییس فدراسیون بوکس کشور گفت: تا زنده ام رییس این فدراسیون می مانم و فکر نمی کنم مسئولان وزارت ورزش هم تمایلی برای کنار گذاشتن من داشته باشند.
 بنابراین گزارش و به نقل ازخبرنگار مهر، احمد ناطق نوری صبح یکشنبه مجمع انتخاباتی ریاست هیئت بوکس استان البرز افزود: ۲۷ سال است رییس فدراسیون بوکس هستم و در این سال ها آنچه در توان داشته ام برای رشد و تعالی این ورزش به کار گرفته ام و بعید می دانم کسی به دنبال رفتن من از این ورزش و تغییرات در آن باشد.


وی افزود: به نظرم بوکس با همه حرف و حدیث هایی که پشت سر آن است جزو کم خطرترین و کم حاشیه ترین ورزش هاست و و تجربه نزدیک به ۳ دهه ای من هم بر این واقعیت دلالت دارد.

ناطق نوری با بیان اینکه بوکس علاقه مندان زیادی در میان نسل جوان دارد گفت: به نظرم نباید با برخی اظهار نظرهای نسنجیده و بدون کارشناسی ذهنیت مردم را به ورزش جذاب و پرهیجان بوکس خراب کرد.


رییس فدراسیون بوکس با تاکید بر اینکه بوکس هیچگاه از مسابقه ای بین المللی دست خالی به کشور بازنگشته است گفت: بوکس ورزشی مدال آور است و در صورت کمی توجه می تواند در زمره ورزش های پرمدال و اثرگذار کشورمان در مسابقات مهمی چون المپیک باشد.

وی به شرایط بوکس البرز اشاره کرد و گفت: استان البرز و شهر کرج از وسعت و جمعیت بالایی برخوردار است و این توان و پتانسیل را دارد تا به شکل بهتری در بوکس کشور نقش آفرینی کند.


ناطق ادامه داد: انتظار فدراسیون از رییس هیئت جدید استان به کارگیری ظرفیت های موجود در این استان است و در این مسیر باید موضوع استعدادیابی و آموزش مورد توجه ویژه قرار گیرد.


رییس فدراسیون بوکس کشور تصریح کرد: کرج و البرز از دیر باز در تیم های ملی نمایندگان خوبی داشته اند و باید این رویه با یک برنامه مدون دوباره شکل گرفته و حضور بوکسورهای این استان در تیم های ملی سیر صعودی پیدا کند.


وی در پایان افزود: فدراسیون حامی برنامه های هیئت البرز خواهد بود و در حد توان خود برای توسعه این ورزش در البرز و بازگشت آن به روزهای خوب گذشته تلاش خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد