بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

ملی‌پوش بوکس: فقط با مشت زدن به کیسه نمی‌توان قهرمان شد

سه‌شنبه ۱۱-اسفند-۹۴
بهنام دوستدار- شانس زیادی برای کسب سهمیه دارم اما برای رسیدن به آمادگی حتی کوبیدن شبانه روزی کیسه بوکس هم کفایت نمیکند بلکه باید در میدان خود را محک بزنیم .


بوکسورسبک‌وزن حرفه‌ای ایران می‌گوید مهم‌ترین مشکل این روزهایش نداشتن حریف تمرینی است و فقط با برگزاری اردوها و تمرین مداوم نمی‌تواند به حداکثر آمادگی برسد.

بنابراین گزارش وبه نقل از ایسنا، سجاد محمدپور به دیدار با حریفی از ازبکستان در رقابت‌های بوکس حرفه‌ای اشاره کرد و گفت: پس از انصراف حریف فرانسوی‌ام، به مصاف حریفی از ازبکستان می‌روم و با وجود این که حریفم از امتیاز میزبانی برخوردار است و عنوان نایب قهرمانی جهان را در کارنامه دارد اما بسیار امیدوار به پیروزی هستم.


او ادامه داد: در حال حاضر شب و روز در اردوهای تدارکاتی هستم تا بهترین شرایط را برای دیدار با حریف ازبکی‌ام بدست بیاورم. البته با توجه به اینکه ازبک‌ها معمولا در اواخر مسابقه نفس کم می‌آورند فکر می‌کنم از این امتیاز استفاده کنم.


بوکسور حرفه‌ای سبک‌وزن ایران با اشاره به اینکه مهم‌ترین مشکل او نداشتن حریف تمرینی‌ است، اظهار کرد: با وجود اینکه تمرینات خوبی را سپری می‌کنم ولی به دلیل نداشتن حریف تمرینی کمی دچار مشکل هستم. اگر بتوانم با بوکسوری دیگر مبارزه کنم و یا در یک دیدار تدارکاتی حضور پیدا کنم قطعا از نظر آمادگی شرایط بهتری پیدا می‌کنم.


محمدپور افزود: لازمه رسیدن به آمادگی کامل فقط کار کردن با کیسه بوکس نیست و باید در مسابقه خودم را محک بزنم. حتی اگر دیدار تدارکاتی در خارج از کشور نداشته باشم هم مشکلی نیست، در داخل ایران هم اگر شرایطی برای برگزاری دیدار تدارکاتی فراهم شود برایم مناسب است.


او در بخش دیگری از صحبت‌های خود به شانس کسب سهمیه المپیک در رقابت‌های بلغارستان اشاره کرد و گفت: در رقابت‌هایی که با حضور بوکسورهای حرفه‌ای و آماتور در کشور بلغارستان برگزار می‌شود شانس خوبی برای کسب سهمیه المپیک دارم. در این رقابت‌ها در وزن من نفر اول و دوم مستقیما به المپیک می‌روند و نفر سوم نیز با نظر هیات ژوری سهمیه بازی‌های المپیک را بدست می‌آورد.

بوکسور حرفه‌ای ایران خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه مسابقات در سه راند برگزار می‌شود شانس زیادی برای کسب سهمیه دارم. امیدوارم با قرعه خوبی نیز در این رقابت‌ها روبرو شوم و بتوانم سهمیه المپیک را کسب کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد