بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

نهرودی: برگزاری مسابقات نونهالان، بهترین اقدام فدارسیون در راه پرورش استعدادهاست

۲۹-بهمن-۱۳۹۴ 
بهنام دوستدار-رئیس کمیته فنی فدارسیون بوکس گفت درصورت حل شدن مشکلات مالی فدراسیون شرایط خوبی برای پرورش مشتزنان نونهال فراهم میکنیم برگزاری رقابت‌های قهرمانی نونهالان کشور را بهترین اقدام فدارسیون جهت پرورش استعداد‌ها دانست. 

بنابراین گزارش وبه نقل از باشگاه خبرنگاران حسین نهرودی در خصوص برگزاری اولین دوره مسابقات بوکس نونهالان کشور گفت: این بهترین اقدام فدارسیون بوکس برای استعدادیابی است که تحت عنوان فستیوال بوکس نونهالان کشور در حال برگزاری است.


وی افزود: از 28 استان کشور در این رقابت‌ها بوکسور شرکت کرده است و حتم دارم با این اقدام روزهای خوشی در آینده رشته بوکس رقم خواهم خورد. این رقابت‌ها در 18 وزن بین نونهالان 11 تا 14 سال انجام می‌شود.


رئیس کمیته فنی فدارسیون بوکس ادامه داد: این نونهالان سطح فنی بالایی دارند و با کمی رسیدگی در آینده به جایگزین مناسبی برای بوکسورهای بزرگسالان ما تبدیل می‌شوند.

نهرودی درباره دلیل غیبت ملی‌پوشان مطرح بوکس کشورمان در این رقابت‌ها که منجر به انگیزه گرفتن بوکسورهای نونهالان می‌شود گفت: به طور حتم حضور آنها می‌توانست به نقطه امیدی برای نونهالان تبدیل شود اما همزمانی ساعت تمرینی ملی‌پوشان و این که برخی از آنها در شهرستان به سر می‌برند مانع از حضور نامداران بوکس کشور برای بازدید از رقابت‌های قهرمانی نونهالان شد.


وی درباره برنامه‌های فدارسیون بوکس برای آینده نفرات برتر این مسابقات بیان کرد: وظیفه کمیته فنی فدارسیون شناسایی و پرورش این استعدا‌دها است. ما به طور حتم نفرات شایسته را به دقت زیر نظر گرفته و برای آنها برنامه ویژه‌ای داریم.


وی افزود: اگر مشکلات مالی فدارسیون بوکس حل شود با توجه به توانایی این بوکسورهای نونهال شرایط خوبی را در زمینه تمرین و همچنین تحصیل آنها فراهم می‌کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد