بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

فاتحه ای بر بوکس اردبیل/ هتاکی در جشنواره بوکس نونهالان استان


گزارش اختصاصی بهنام دوستدار 23-بهمن-94

بهنام دوستدار-رقابتهای انتخابی بوکس نونهالان  استان اردبیل به میزبانی اردبیل به هتاکی وجنجال کشیده شد.


متاسفانه این چندمین بار هست که یک مربی گمنام در اردبیل با خودبزرگ بینی متوهمانه خود، بوکس استان اردبیل را به چالش میکشد وبا اقدامات نسنجیده خود بوکس اردبیل و بویژه شهرستانها را با بن بست جدی روبرو کرده است. 

امروزجمعه 23 بهمن قرار بود رقابتهای بوکس انتخابی نونهالان استان برگزار گردد دقیقا ساعت 3 بعد از ظهر بعد از وزن کشی آغاز مسابقات بود که درآستانه شروع این بازیهای نونهالان فردی که ادعای مربی استان را هم دارد با تعدادی افراد معلوم الحال و با ظاهر نامناسب که تعدادشان بیش از15 نفر را نیز شامل میشد وارد سالن برگزاری رقابتها شدند وبمحض ورود مربی شهرستانها بویژه مربی پارساباد را با بی ادبی تمام مورد هتاکی وفحش های رکیک خود قرار دادند و...این درحالی بود که مربی پارساباد ومربیان یاد شده فقط نظاره گر این صحنه بودند تاسف بارترآنکه این فرد که خود را مربی منتخب هم مینامد در انظار عمومی ودرمیان تماشاگران و ورزشکاران نونهال این سخنان والفاظ دور از شان انسانی را برزبان راند وبدینگونه رقابتهای استانی نونهالان شروع نشده به تعطیلی کشیده شد.


در ادامه فرد یاد شده به همراه افراد خود قصد داشتند با شکستن شیشه و ...به درگیری با مربی پارساباد بپردازند که با تدبیرو مدیریت رییس هیات بوکس استان آقای وحید زوارزاده و سکوت معنادار مربی مغانشهر از بروز یک فاجعه احتمالی جلوگیری شد.

خوشبختانه یا بدبختانه این جنجالها درحالی رخ میدهد که کلکسیون بوکس استان فاقد هیچ نوع مدال مرغوبی میباشد اما این فرد بقول خودش با چنگ و دندان به بوکس استان چسبیده و بوکس استان را به رکود واضمحلال کشانده است.


با نگاهی به کارنامه بوکس استان درمی یابیم که این افراد هیات بوکس استان را ارثیه خود میداند وعلیرغم نداشتن سواد وتجربه کافی دراین رشته به هیچ قیمتی از بوکس استان دست بردار نیستند.

باز یاد آوری میگردد که فاجعه کیفیت بوکس استان به حدی هست که درتاریخ بوکس استان یک مدال طلا در هیچ رده سنی بویژه بزرگسالان دیده نمیشود.


این مربی منتخب خودخوانده در نابودی و دربه درنمودن مشتزنان خلاق استان مهارت ویژه ای دارد به گونه ای که یکی از مشتزنان جوان شهرستان گرمی (توابع اردبیل) در رقابتهای جوانان امسال مدال نفره کشور را برای مازندران به ارمغان آورد این درحالیست که خود استان سالهاست درعطش یک مدال برنز میسوزدهمچنین دو سال پیش مشتزن شهرستان پارساباد (توابع اردبیل) مدال نقره بزرگسالان را برای استان گیلان کسب نمود باز درسال 90 در ده نوجوانان نیز بوکسور پارساباد نقره کشور را برای گیلان به ارمفان آورد.


با اینحال این مربی منتخب خودخوانده با آوردن گروه فشار شامل قلچماقهای محلی میخواهد همچنان چند صباحی دیگر هم خود را نماینده بوکس استان بنامد وبیش از این بوکس استان را به نابودی وسقوط بکشاند.


اما در پایان آنچه بیش از همه اهمیت دارد برقراری نظم وامنیت برای رقابتهای استان می باشد متاسفانه این چندمین بار است که این رقابتها دراستان به جنجال کشیده میشود. والله اعلم

نظرات 1 + ارسال نظر
صابر یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 03:13 ب.ظ http://lider13.mihanblog.com

مهمترین مشکل بوکس استان اردبیل ، نه تنها نداشتن نیروی انسانی متخصص و کار آمد است بلکه مشکل مهم تر ، موضوعات اخلاقی یک مربی منتخب می باشد و این مشکل هر چه به سمت نوک هرم بوکس استان می رویم بیشتر به چشم می آید . نگاهی به سابقه بوکس اردبیل در چند سال اخیر نشان دهنده این موضوع است که مربی خوبی برای برای تربیت فرزندان خود انتخاب نکردیم یا شاید مقصر اصلی مسئولینی بودن که فرد نالایقی را بالاجبار تحمیل بوکس استان کردند. من به عنوان اولیاء یکی از نونهالان حاضر در روز مسابقه شاید خیلی خوش شانس بودم که فرزندم بدلیل جنجال ذکر شده ، منتخب جشنواره کشوری نشد چون به هیچ وجه من الوجوه اجازه نمیدادم فرزندم را کسی همراهی کند که خودش در شخصیت خود مانده و هنوز چیزهای زیادی باید از بزرگان بوکس کشور یاد بگیرد . بیاید امروز را نقطه شروعی برای جبران مافات بدانیم و با انتخاب اهل ورزش و سپردن سکان مدیریت ورزش به انها ، حداقل یکبار هم این مسیر را بدون حضور این چنین افرادی امتحان کنیم . من مطمئن هستم در بدنه علمی و اجرایی بوکس افرادی هستند که به لحاظ تعهد و تخصص ، شایستگی هدایت ورزش بوکس را برای نتیجه گیری مطلوبتر و سامان یافتن ان در رده های پایه و قهرمانی دارند. امیدوارم این اتفاق بیفتد هر چند ....

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد