بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

مسئول کمیته بین الملل فدراسیون:میزبانی رقابتهای بوکس بین المللی جام فجر به شهرستان خوی داده شد

28-دی-94
بهنام دوستدار-همایون اردلان دعوت تیم هایی از کشورهای رومانی، مجارستان، ترکیه و جمهوری آذربایجان برای شرکت در مسابقات بین المللی بوکس دهه فجر در دستور کار فدراسیون بوکس قرار دارد.

بنابراین گزارش وبه نقل از ایرنا اردلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات بوکس دهه فجر امسال در نیمه دوم بهمن ماه به میزبانی شهرستان خوی و با دعوت از تیم های ملی کشورهای مجارستان، رومانی، ترکیه و جمهوری آذربایجان و جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود. 

وی اضافه کرد: حضور بوکسورهای استان آذربایجان غربی در اردوهای آمادگی و انتخابی تیم ملی نشان از رشد و توسعه این رشته در سطح این استان است که علاوه بر داشتن آمادگی فنی و تکنیکی از اخلاق و منش ورزشی نیز برخوردار هستند.

وی اظهار کرد: برای کسب سهمیه های بیشتر از المپیک 2016 ریودوژانیرو مسابقات بین قاره ای آسیا ـ اقیانوسیه را در فروردین ماه 95 به میزبانی کشور چین و مسابقات جهانی باکو در جمهوری آذربایجان را در خرداد ماه سال آینده در برنامه کاری خود قرار داده ایم.

مرتضی نظری رئیس هیات بوکس آذربایجان غربی نیز در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: دعوت تیم هایی از کشورهای رومانی، مجارستان، ترکیه و جمهوری آذربایجان برای شرکت در مسابقات بین المللی بوکس دهه فجر در دستور کار فدراسیون بوکس قرار دارد و این امر می تواند سطح فنی و کیفی مسابقات را بیشتر کند.

وی اظهار کرد: همکاری و تعامل مسئولان و هیات بوکس شهرستان خوی در برگزاری هر چه با شکوه تر مسابقات دهه فجر ما را یاری کرده است.

نظری گفت: بوکس استان در چند سال اخیر رشد قابل توجهی در سطح کشور داشته است به طوری که در سال 91 رتبه چهاردهم، در سال 92 رتبه سوم و در سال 93 به رتبه دوم کشوری صعود کرده است.

وی در خصوص برگزار نشدن مسابقات لیگ برتر بوکس کشور گفت: امسال مقرر شده بود یک تیم با حمایت شهرداری میاندوآب به عنوان نماینده استان در لیگ کشور حضور داشته باشد که این مسابقات به علت مشکلاتی که در فدراسیون وجود داشت برگزار نشد.

نظری ادامه داد: امسال بوکس آذربایجان غربی در هر سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان رشد و قابل توجهی داشته است به طوری که توانستیم برای نخستین بار مقام قهرمانی ایران را در رده بزرگسالان کسب کنیم.

به گزارش ایرنا، از بهمن سال گذشته تاکنون پنج بوکسور استان به نامهای هادی ماکویی در وزن 64 کیلوگرم، امین بخشی زاده در 69 کیلوگرم، وحید ابراهیمی در 91 کیلوگرم و یونس حسن پور در وزن 81 کیلوگرم و مهدی ماکویی در رده سنی نوجوانان به اردوهای تیم ملی دعوت شده اند.

طاهر جباری، حسین مادردوست، محمدرضا شاطرلو و ایوب پورتقی قوشچی از جمله قهرمانان ملی پوش آذربایجان غربی هستند که از دهه های 50 تا 80 موفق به کسب عناوین مهم آسیایی و بین المللی برای ایران اسلامی شده اند.

بوکس از جمله رشته های رزمی می باشد که در آذربایجان غربی طی سالهای اخیر پیشرفت خوبی داشته و مورد استقبال جوانان استان قرار گرفته است.

نظرات 1 + ارسال نظر
بزرگ عقیده دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:32 ق.ظ http://kharazmy94.blogsky.com

سلام.
وبلاگ خوبی دارید.
اگر مایلید تبادل لینک کنیم؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد