بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

دانشمند: فدراسیون بوکس هیچ پنهان کاری‌ای ندارد/گل‌آرا و محرابی باید در کمیته انضباطی پاسخگو باشند

دوشنبه 21 دی 94
بهنام دوستدار-دبیرفدراسیون بوکس درباره بازگشت این دوملی پوش گفت"قطعا بعد از حضور این دو نفر در ایران، آنها باید در فدراسیون حاضر شوند ...رئیس فدراسیون از حرکت این دو ورزشکار بسیار ناراحت است وقطعا کمیته انصباطی باآنها برخورد خواهد کرد."

علی دانشمند فرد گفت: بعضی افراد به روزبهانی اطلاعات غلط دادند و او فکر می‌کرد فدراسیون دو ورزشکار خود را پنهانی به چین فرستاده است. 

بنابراین گزارش وبه نقل ازخبرگزاری آنا،بعد از سفر بدون مجوز دو ملی پوش بوکس ایران به مسابقات چین که باعث دلخوری سایر بوکسورهای تیم ملی از جمله احسان روزبهانی شد، رئیس فدراسیون بوکس اعلام کرد که بعد از برگشتن فروتن گل‌آرا و سجاد محرابی از چین، به صورت جدی با آنها برخورد خواهد کرد.

علی دانشمندفرد دبیر فدراسیون بوکس در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد سفر ملی‌پوشان بوکس ایران به مسابقات چین که بدون هماهنگی با فدراسیون صورت گرفت، اظهار کرد: «در زمان برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی کشور که در ساری برگزار شد، من به اتفاق رئیس فدراسیون در این شهر حضور داشتیم و بعد از اتمام مسابقات و برگشت به تهران، متوجه سفر گل‌آرا و محرابی به چین شدیم. رئیس فدراسیون از سفر بدون هماهنگی این دو نفر بسیار ناراحت شد و دستور اخراج هر دو نفر را اعلام کرد.»

وی ادامه داد: «دو ورزشکار تیم ملی با نائب رئیس فدراسیون هماهنگ کردند و برای مدت یک ماه از حسینی مرخصی گرقتند. نائب رییس فدراسیون هم ماجرای مرخصی این دو نفر را به اطلاع رئیس فدراسیون گذاشت و قرار است در اوایل ماه آینده گل‌آرا و محرابی، خودشان را به مدیر فنی تیم ملی معرفی کنند.»

دبیر فدراسیون بوکس در خصوص برخورد این فدراسیون با فروتن گل‌آرا و سجاد محرابی به دلیل حضور در مسابقات چین گفت :«قطعا بعد از حضور این دو نفر در ایران، آنها باید در فدراسیون حاضر شوند و دلایل موجهی برای این کارشان ارائه کنند. فدراسیون سال‌ها برای این افراد هزینه می‌کند و حق دخالت در امور فنی ملی‌پوشان را دارد. رئیس فدراسیون از حرکت این دو ورزشکار بسیار ناراحت است وقطعا کمیته انصباطی باآنها برخورد خواهد کرد.»

دانشمندفرد درباره گلایه‌های احسان روزبهانی مبنی بر عدم حمایت فدراسیون از این ورزشکار گفت: «متاسفانه افرادی به روزبهانی اطلاعات نادرست دادند و او احساس کرد که فدراسیون این دو ورزشکار را به صورت پنهانی به چین فرستاد. در حالی که فدراسیون برای اعزام ورزشکارانش به مسابقات بین المللی اختیار تام دارد و نیاز به پنهان‌کاری ندارد. اما من خودم با احسان صحبت کردم و ماجرای سفر این دو ملی‌پوش را برای او تشریح کردم. همچنین شرایط سفر ملی‌پوشانی را که در قالب تیم ملی به مسابقات اعزام می‌شوند، برای او روشن کردم. خوشبختانه بعد از صحبت‌های من با احسان، او قانع شد و چند روز بعد از رئیس فدراسیون عذرخواهی کرد.»

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد