بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

زمان خداحافظی مبارز قرن از رینگ

16-دی-94
بهنام دوستدار- "بیشترتمرکز خود را روی فعایتهای سیاسی صرف خواهم کرد اینک نوبت خداحافظی رسیده است" این سخنان را مانی پاکیائو قبل ازانجام آخرین نبردش با تیموتی بردلی اعلام کرد و درادامه افزود به زودی به دوران حرفه‌ای خود پایان می‌دهد. 

بنابراین گزارش وبه نقل ازمشرق، بوکسور سرشناس فیلیپینی که در طول بیش از 20 سال فعالیت حرفه‌ای‌اش در رشته بوکس 57 مبارزه را با پیروزی پشت سرگذاشته (38 بار رقبایش را ناک‌اوت کرده است)، شش بار شکست خورده و دو مبارزه‌اش هم به تساوی انجامیده، خبر داد که پس از مبارزه‌اش با تیموتی بردلی، بوکسور آمریکایی در تاریخ 9 ماه آوریل 2016 (20 فروردین 94) اعلام بازنشستگی می‌کند تا روی فعالیت‌های سیاسی خود تمرکز کند.

براساس این گزارش، پاکیائو فیلیپینی که هشت عنوان قهرمانی در جهان دارد با اعلام تصمیمش برای کناره‌گیری از دنیای حرفه‌ای بوکس احتمال رقابت مجددش با فلوید می‌ودر را از بین برد.

وی که در ماه مِی 2015 در حساس‌ترین مسابقه بوکس قرن حاضر مغلوب فلوید می‌ودر آمریکایی شد، شب گذشته (دوشنبه) در مصاحبه‌ای اعلام کرد: من بازنشسته می‌شوم تا روی فعالیت‌های سیاسی‌ام متمرکز شوم. اینکه از جانب من گفته شده قرار است دوباره با می‌ودر مبارزه کنم، صحت ندارد. من چنین چیزی نگفته‌ام. من پس از مبارزه‌ام با تیموتی بردلی در تاریخ 9 آوریل از دنیای بوکس خداحافظی می‌کنم.

پاکیائو در حال حاضر کرسی هفتم مجلس سنای 12 نفره فیلیپین را در اختیار دارد. او نماینده مردم استان جنوبی سارانگای در مجلس فیلیپین است.

نظرات 1 + ارسال نظر
بهنام چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1394 ساعت 09:43 ب.ظ

می تونست اولین شکست دوران حرفه ایه می ودر و رقم بزنه. حیف شد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد